19 вер. 2019 р.
В уряді пропонують скасувати трудові книжки
Трудові відносини
5 хв.
1298
Міністр Кабінету міністрів Дмитро Дубілет планує за 6-9 місяців перевести в електронний формат документи, що стосуються кадрових питань в держорганах, повідомляє Економічна правда.
Пряма мова: "Починаємо поступово винищувати паперові процеси в держорганах. Починаємо з шматка, на який припадає велика частина паперового документообігу - кадрового (він же HR)".
Деталі: За оцінкою Дубілета, тільки на канцелярію навколо кадрових документів держава витрачає 50-100 млн грн щорічно. Міністр пропонує кілька ключових змін.
Наприклад, заборонити подачу документів на прийом на роботу або на конкурси в паперовій формі. Дубілет відзначає, що такий підхід може здатися занадто суворим. Але, він нагадує, що у всіх держслужбовців і чиновників є електронний цифровий підпис, оскільки вони подають декларації у НАЗК в електронному вигляді.
Пряма мова: "Тут мимохідь зауважу, що останнім часом держава почала змушувати громадян отримувати ЕЦП на" флешках "(токенах). Це неправильно. До цієї проблеми теж доберемося".
Деталі: Міністр пропонує скасувати трудові книжки. Також перевести в цифру весь обіг, який стосується конкурсів, найму, відпусток, відряджень, звільнень і т.д.
Оцифрувати архів, скасувати закони, які зобов'язують зберігати паперові справи 75 років.
Спростити логіку погоджень: блок-схеми, за якими документи "ходять" по кабінетах, спростити і скоротити в 3-4 рази.
Планується створити єдиний реєстр держслужбовців. На думку Дубілета, це повинно підвищити ефективність роботи і в тому числі полегшити життя бізнесу.
Пряма мова: "І багато-багато іншого. Для цього нам доведеться поміняти кілька законів і постанов, а також впровадити правильне ІТ. Само собою, з особливою увагою до кібербезпеки. Я розраховую, що ми зможемо все це зробити протягом 6-9 місяців".
Що сталося раніше: Міністр Кабінету міністрів Дмитро Дубілет пообіцяв скоротити кількість використовуваного в уряді паперу в два рази і перевести документи в цифровий формат.
Автор: Валентина Романенко
Джерело: buhgalter911
__________________________________________________________________________
Долучайтесь до нас в Instagram та facebook, на Вас чекають:
- корисні лайфхаки
- актуальні новини
- та розважальна рубрика
!Дізнатися більше новин Ви також зможете на нашому каналі в >>> Telegram.
Читайте також:
- 3 років тому...
Відпустка по догляду за дитиною. Роз'яснення Верховного Суду
Верховний Суд роз'яснив порядок оформлення відпустки по догляду за дитиною та назвав обов'язкову умову для його отримання - 3 років тому...
Трудові книжки: рекомендації роботодавцям
З 10 червня в Україні змінили правила обліку трудової діяльності працівника - 3 років тому...
Про обмеження відрахувань із зарплати
У разі відрахування із зарплати за кількома виконавчими документами за працівником повинно бути збережено 50% заробітку - 3 років тому...
Коли е-лікарняні стають підставою для призначення допомоги
Фонд соціального страхування надали роз'яснення щодо термінів призначення матеріального забезпечення у зв'язку з хворобою - 3 років тому...
Що зміниться з Е-лікарняними?
Які зміни потрібно чекати працівникам та роботодавцям? - 5 років тому...
Коригування відпускних та матеріальна допомога на оздоровлення
Можливість коригування середнього заробітку - 5 років тому...
Зарплата понад 50 тис. грн тепер може бути виплачена і готівкою
Урегульовано питання щодо порядку ведення касових операцій у національній валюті - 5 років тому...
Яким роботодавцям надається компенсація з ЄСВ
Компенсація роботодавцям з ЄСВ - 5 років тому...
Оплата днів у відрядженні
Розгляд питання по оплаті днів у відрядженні - 4 років тому...
Яку підставу зазначити в заяві/наказі на безоплатну відпустку під час карантину?
Держпраці радить: якщо йдеться про відпустку за власний рахунок на час карантину, в заяві (а отже, і в наказі) зазначати «у зв'язку із запровадженням карантину», а також робити посилання на постанову КМУ, за якою вводиться карантин