Кваліфікований електронний підпис від АЦСК Україна (КЕП)

Надає юридичної сили електронному документу аналогічно власноручному підпису та мокрій печатці на папері.

Використовуйте електронний підпис:

kep
  • для підписання звітності до контролюючих органів (ДПСУ, ДПФУ, ДССУ, міністерства та інші)
  • у програмах для обміну електронними документами з контрагентами (M.E.Doc, СОТА та інші)
  • у вебсервісах та порталах для отримання державних електронних послуг громадян України

ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ОТРИМАННЯ КЕП

ОТРИМАННЯ КВАЛІФІКОВАНОГО ЕЛЕКТРОННГО ПІДПИСУ АЦСК УКРАЇНА

Якщо Ви оформлюєте сертифікати вперше - Вам потрібно завітати до наших крамниць електронних послуг “Твій час“. Зверніть увагу - підпис оформлюється виключно за особистої присутності кожного підписанта.

Для отримання сертифікатів Вам потрібно:

  • Сплатити рахунок на оформлення ЕП АЦСК “Україна”;
  • Підготувати комплект документів для оформлення ЕП АЦСК “Україна”.

ТОВ “ЦСК «Україна» не надає послуги ЕП підприємствам, що зареєстровані на тимчасово окупованих територіях Донецької та Луганської областей.

КОМПЛЕКТ ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ

Увага! Кваліфікований електронний підпис (КЕП) можна отримати лише за особистої присутності підписанта.

Обов'язкові оригінали документів, які необхідно надати для ознайомлення:

  1. Паспорт громадянина України у формі книжечки або ID-картки або інший документ, що його замінює:
    • паспорт громадянина України для виїзду за кордон;
    • тимчасове посвідчення громадянина України;
    • посвідка на проживання особи, яка мешкає в Україні (тимчасовою або безстроковою);
    • національний паспорт іноземця та його перекладом на українську мову, засвідченим нотаріусом чи бюро перекладів;
    • посвідчення біженця;
    • посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту.

Обов'язкові копії документів:

  1. Копію Виписки з ЄДР або Витягу з ЄДР;
  2. Копії паспортів громадян України або інших документів, що його замінює 1-2 сторінок (3-6 за наявності відміток) кожної особи, на підпис якої отримується сертифікат (Особисті документи засвідчує тільки власник цих документів.Підпис має відповідати зразку підпису в паспорті);
  3. Копії довідок про присвоєння ідентифікаційних номерів або інший документ, який його замінює, наприклад, ID картка на зворотній стороні якої прописаний РНОКПП;
  4. Копії документів про призначення на посаду кожної особи, на підпис якої отримується сертифікат :
    • Копія наказу про призначення на посаду;
    • Копія потоколу засідання Загальних зборів;
    • Копія контракту.

Будьте уважні! Приймаються тільки якісні копії всіх документів (чіткі фото та розбірливий текст).

Довіреність у випадку, коли співробітник юридичної особи буде отримувати тільки власний кваліфікований сертифікат від імені юридичної особи, без керівника юридичної особи.

КОМПЛЕКТ ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ЮРИДИЧНА ОСОБА. ПІДПИС ДЛЯ ПРРО

Увага! Кваліфікований електронний підпис (КЕП) можна отримати лише за особистої присутності підписанта.

Обов'язкові оригінали документів, які необхідно надати для ознайомлення:

  1. Паспорт громадянина України у формі книжечки або ID-картки або інший документ, що його замінює:
    • паспорт громадянина України для виїзду за кордон;
    • тимчасове посвідчення громадянина України;
    • посвідка на проживання особи, яка мешкає в Україні (тимчасовою або безстроковою);
    • національний паспорт іноземця та його перекладом на українську мову, засвідченим нотаріусом чи бюро перекладів;
    • посвідчення біженця;
    • посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту.

Обов'язкові копії документів:

  1. Копію Виписки з ЄДР або Витягу з ЄДР;
  2. Копії паспортів громадян України або інших документів, що його замінює 1-2 сторінок (3-6 за наявності відміток) кожної особи, на підпис якої отримується сертифікат (Особисті документи засвідчує тільки власник цих документів.Підпис має відповідати зразку підпису в паспорті);
  3. Копії довідок про присвоєння ідентифікаційних номерів або інший документ, який його замінює, наприклад, ID картка на зворотній стороні якої прописаний РНОКПП;
  4. Копії документів про призначення на посаду кожної особи, на підпис якої отримується сертифікат :
    • Копія наказу про призначення на посаду;
    • Копія потоколу засідання Загальних зборів;
    • Копія контракту.

Будьте уважні! Приймаються тільки якісні копії всіх документів (чіткі фото та розбірливий текст).

Довіреність у випадку, коли співробітник юридичної особи буде отримувати тільки власний кваліфікований сертифікат від імені юридичної особи, без керівника юридичної особи.

КОМПЛЕКТ ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ЮРИДИЧНА ОСОБА. ПЕЧАТКА ДЛЯ ПРРО

Увага! Кваліфікований електронний підпис (КЕП) можна отримати лише за особистої присутності підписанта.

Обов'язкові оригінали документів, які необхідно надати для ознайомлення:

  1. Паспорт громадянина України у формі книжечки або ID-картки або інший документ, що його замінює:
    • паспорт громадянина України для виїзду за кордон;
    • тимчасове посвідчення громадянина України;
    • посвідка на проживання особи, яка мешкає в Україні (тимчасовою або безстроковою);
    • національний паспорт іноземця та його перекладом на українську мову, засвідченим нотаріусом чи бюро перекладів;
    • посвідчення біженця;
    • посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту.

Обов'язкові копії документів:

  1. Копію Виписки з ЄДР або Витягу з ЄДР;

Будьте уважні! Приймаються тільки якісні копії всіх документів (чіткі фото та розбірливий текст).

Довіреність у випадку, коли співробітник юридичної особи буде отримувати тільки власний кваліфікований сертифікат від імені юридичної особи, без керівника юридичної особи.

КОМПЛЕКТ ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ФІЗИЧНИХ ОСІБ
(ФОП, НОТАРІУСІВ, АДВОКАТІВ)

Увага! Кваліфікований електронний підпис (КЕП) можна отримати лише за особистої присутності підписанта.

Обов'язкові оригінали документів, які необхідно надати для ознайомлення:

  1. Паспорт громадянина України у формі книжечки або ID-картки або інший документ, що його замінює:
    • паспорт громадянина України для виїзду за кордон;
    • тимчасове посвідчення громадянина України;
    • посвідка на проживання особи, яка мешкає в Україні (тимчасовою або безстроковою);
    • національний паспорт іноземця та його перекладом на українську мову, засвідченим нотаріусом чи бюро перекладів;
    • посвідчення біженця;
    • посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту.

Обов'язкові копії документів:

  • Копія паспорта громадянина України або інший документ, що його замінює 1-2 сторінок (3-6 за наявності відміток) та сторінка з адресою останнього місця реєстрації;
  • Копії довідки про присвоєння ідентифікаційних номерів, або інший документ, який його замінює, наприклад, ID картка на зворотній стороні якої прописаний РНОКПП;

Будьте уважні! Приймаються тільки якісні копії всіх документів (чіткі фото та розбірливий текст).

КОМПЛЕКТ ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ФОП ПІДПИС ДЛЯ ПРРО

Увага! Кваліфікований електронний підпис (КЕП) можна отримати лише за особистої присутності підписанта.

Обов'язкові оригінали документів, які необхідно надати для ознайомлення:

  1. Паспорт громадянина України у формі книжечки або ID-картки або інший документ, що його замінює:
    • паспорт громадянина України для виїзду за кордон;
    • тимчасове посвідчення громадянина України;
    • посвідка на проживання особи, яка мешкає в Україні (тимчасовою або безстроковою);
    • національний паспорт іноземця та його перекладом на українську мову, засвідченим нотаріусом чи бюро перекладів;
    • посвідчення біженця;
    • посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту.

Обов'язкові копії документів:

  • Копія Виписки з ЄДР або Витягу з ЄДР;
  • Копія паспорта громадянина України або інший документ, що його замінює 1-2 сторінок (3-6 за наявності відміток) та сторінка з адресою останнього місця реєстрації;
  • Копії довідки про присвоєння ідентифікаційних номерів, або інший документ, який його замінює, наприклад, ID картка на зворотній стороні якої прописаний РНОКПП;
  • Копія документа про призначення на співробітника (наприклад, наказ, трудовий договір чи контракт);

Будьте уважні! Приймаються тільки якісні копії всіх документів (чіткі фото та розбірливий текст).

КОМПЛЕКТ ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ФОП ПЕЧАТКА ДЛЯ ПРРО

Увага! Кваліфікований електронний підпис (КЕП) можна отримати лише за особистої присутності підписанта.

Обов'язкові оригінали документів, які необхідно надати для ознайомлення:

  1. Паспорт громадянина України у формі книжечки або ID-картки або інший документ, що його замінює:
    • паспорт громадянина України для виїзду за кордон;
    • тимчасове посвідчення громадянина України;
    • посвідка на проживання особи, яка мешкає в Україні (тимчасовою або безстроковою);
    • національний паспорт іноземця та його перекладом на українську мову, засвідченим нотаріусом чи бюро перекладів;
    • посвідчення біженця;
    • посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту.

Обов'язкові копії документів:

  • Копія Виписки з ЄДР або Витягу з ЄДР;
  • Копія паспорта громадянина України або інший документ, що його замінює 1-2 сторінок (3-6 за наявності відміток) та сторінка з адресою останнього місця реєстрації;
  • Копії довідки про присвоєння ідентифікаційних номерів, або інший документ, який його замінює, наприклад, ID картка на зворотній стороні якої прописаний РНОКПП;

Будьте уважні! Приймаються тільки якісні копії всіх документів (чіткі фото та розбірливий текст).

КОМПЛЕКТ ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ВІДОКРЕМЛЕНОГО ПІДРОЗДІЛУ

Увага! Кваліфікований електронний підпис (КЕП) можна отримати лише за особистої присутності підписанта.

Обов'язкові оригінали документів, які необхідно надати для ознайомлення:

  1. Паспорт громадянина України у формі книжечки або ID-картки або інший документ, що його замінює:
    • паспорт громадянина України для виїзду за кордон;
    • тимчасове посвідчення громадянина України;
    • посвідка на проживання особи, яка мешкає в Україні (тимчасовою або безстроковою);
    • національний паспорт іноземця та його перекладом на українську мову, засвідченим нотаріусом чи бюро перекладів;
    • посвідчення біженця;
    • посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту.

2.Оригінал або нотаріально засвідчену копію установчого документа(Положення про відокремлений підрозділ юридичної особи).

Обов'язкові копії документів:

  1. Копія довідки з ЄДРПОУ або виписки з ЄДР, витягу з ЄДР, відомості з ЄДРПОУ;
  2. Копії паспортів громадян України або інших документів, що його замінює 1-2 сторінок (3-6 за наявності відміток) кожної особи, на підпис якої отримується сертифікат (Особисті документи засвідчує тільки власник цих документів.Підпис має відповідати зразку підпису в паспорті);
  3. Копії довідок про присвоєння ідентифікаційних номерів або інший документ, який його замінює, наприклад, ID картка на зворотній стороні якої прописаний РНОКПП;
  4. Копії документів про призначення на посаду кожної особи, на підпис якої отримується сертифікат :
    • Копія наказу про призначення на посаду;
    • Копія потоколу засідання Загальних зборів;
    • Копія контракту.

Будьте уважні! Приймаються тільки якісні копії всіх документів (чіткі фото та розбірливий текст).

Довіреність у випадку, коли співробітник юридичної особи буде отримувати тільки власний кваліфікований сертифікат від імені юридичної особи, без керівника юридичної особи.

КОМПЛЕКТ ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ СТРУКТУРНОГО ПІДРОЗДІЛУ

Увага! Кваліфікований електронний підпис (КЕП) можна отримати лише за особистої присутності підписанта.

Обов'язкові оригінали документів, які необхідно надати для ознайомлення:

  1. Паспорт громадянина України у формі книжечки або ID-картки або інший документ, що його замінює:
    • паспорт громадянина України для виїзду за кордон;
    • тимчасове посвідчення громадянина України;
    • посвідка на проживання особи, яка мешкає в Україні (тимчасовою або безстроковою);
    • національний паспорт іноземця та його перекладом на українську мову, засвідченим нотаріусом чи бюро перекладів;
    • посвідчення біженця;
    • посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту.

2.Оригінал або нотаріально засвідчену копію установчого документа (Положення про Структурний підрозділ юридичної особи або його нотаріально засвідчена копія, а також копія сторінки, що містить інформацію про найменування та адресу місцезнаходження (після ознайомлення з оригіналом, АР засвідчує копію такої сторінки).

Обов'язкові копії документів:

  1. Копія довідки з ЄДРПОУ або виписки з ЄДР, витягу з ЄДР, відомості з ЄДРПОУ відокремленого підрозділу, до якого належить СП;
  2. Копію сторінки з положення про СП, що містить інформацію про найменування та адресу перебування;
  3. Копії паспортів громадян України або інших документів, що його замінює 1-2 сторінок (3-6 за наявності відміток) кожної особи, на підпис якої отримується сертифікат (Особисті документи засвідчує тільки власник цих документів.Підпис має відповідати зразку підпису в паспорті);
  4. Копії довідок про присвоєння ідентифікаційних номерів або інший документ, який його замінює, наприклад, ID картка на зворотній стороні якої прописаний РНОКПП;
  5. Копії документів про призначення на посаду кожної особи, на підпис якої отримується сертифікат:
    • Копія наказу про призначення на посаду;
    • Копія потоколу засідання Загальних зборів;
    • Копія контракту.

Будьте уважні! Приймаються тільки якісні копії всіх документів (чіткі фото та розбірливий текст).

Довіреність у випадку, коли співробітник юридичної особи буде отримувати тільки власний кваліфікований сертифікат від імені юридичної особи, без керівника юридичної особи.

КОМПЛЕКТ ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ РЕЄСТРАЦІЇ ПОДАТКОВИХ НАКЛАДИХ

Увага! Кваліфікований електронний підпис (КЕП) можна отримати лише за особистої присутності підписанта.

Обов'язкові оригінали документів, які необхідно надати для ознайомлення:

  1. Паспорт громадянина України у формі книжечки або ID-картки або інший документ, що його замінює:
    • паспорт громадянина України для виїзду за кордон;
    • тимчасове посвідчення громадянина України;
    • посвідка на проживання особи, яка мешкає в Україні (тимчасовою або безстроковою);
    • національний паспорт іноземця та його перекладом на українську мову, засвідченим нотаріусом чи бюро перекладів;
    • посвідчення біженця;
    • посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту.

2.Оригінал або нотаріально засвідчену копію установчого документа(Положення про відокремлений підрозділ юридичної особи).

Обов'язкові копії документів:

  1. Копія Виписки з ЄДР або Витягу з ЄДР юридичної особи;
  2. Копії паспортів громадян України або інших документів, що його замінює 1-2 сторінок (3-6 за наявності відміток) кожної особи, на підпис якої отримується сертифікат (Особисті документи засвідчує тільки власник цих документів.Підпис має відповідати зразку підпису в паспорті);
  3. Копії довідок про присвоєння ідентифікаційних номерів або інший документ, який його замінює, наприклад, ID картка на зворотній стороні якої прописаний РНОКПП;
  4. Копію документа про делегування права підпису податкових накладних працівникам відокремленого підрозділу юридичної особи (наказ, довіреність тощо);
  5. Копії документів про призначення на посаду кожної особи, на підпис якої отримується сертифікат:
    • Копія наказу про призначення на посаду;
    • Копія потоколу засідання Загальних зборів;
    • Копія контракту.

Будьте уважні! Приймаються тільки якісні копії всіх документів (чіткі фото та розбірливий текст).

Довіреність— у випадку, коли співробітник юридичної особи буде отримувати тільки власний кваліфікований сертифікат від імені юридичної особи, без керівника юридичної особи.



КОМПЛЕКТ ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ДОГОВОРУ ПРО СПІЛЬНУ ДІЯЛЬНІСТЬ

Увага! Кваліфікований електронний підпис (КЕП) можна отримати лише за особистої присутності підписанта.

Обов'язкові оригінали документів, які необхідно надати для ознайомлення:

  1. Паспорт громадянина України у формі книжечки або ID-картки або інший документ, що його замінює:
    • паспорт громадянина України для виїзду за кордон;
    • тимчасове посвідчення громадянина України;
    • посвідка на проживання особи, яка мешкає в Україні (тимчасовою або безстроковою);
    • національний паспорт іноземця та його перекладом на українську мову, засвідченим нотаріусом чи бюро перекладів;
    • посвідчення біженця;
    • посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту.
  1. Оригінал Договору про спільну діяльність або його нотаріально засвідчену копію.

Обов'язкові копії документів:

  1. Копію Довідки про взяття на облік платника податків (форма 34-ОПП або 4-ОПП);
  2. Копії паспортів громадян України або інших документів, що його замінює 1-2 сторінок (3-6 за наявності відміток) кожної особи, на підпис якої отримується сертифікат (Особисті документи засвідчує тільки власник цих документів.Підпис має відповідати зразку підпису в паспорті);
  3. Копії довідок про присвоєння ідентифікаційних номерів;
  4. Копії документів про призначення на посаду кожної особи, на підпис якої отримується сертифік(довіреність або інший документ передбачений Договором про спільну діяльність
  5. Лист про скорочену назву.

Будьте уважні! Приймаються тільки якісні копії всіх документів (чіткі фото та розбірливий текст).

ВАЖЛИВО!

Для отримання КЕП та печатки без присутності директора, необхідна довіреність від АЦСК "Україна" і довіреність для отримання печатки. Бланки довіренностей та приклад заповнення можна завантажити за посиланням

В ТОМУ ЧИСЛІ НАДАЮТЬСЯ:

  1. Заявка на формування посиленого сертифікату підписанта ЕП;
  2. Картка приєднання до договору з АЦСК “Україна”, завірена підписом керівника та печаткою (за умови присутності на інших документах) юридичної особи;
  3. Довіреність;
  4. Платіжне доручення.

ВАЖЛИВО!

Приймаються тільки якісні копії усіх документів:

  1. Фотознімки ксерокопій мають бути чіткими;
  2. Текст ксерокопій має легко читатись;
  3. Копії паспортів та ідентифікаційних кодів завіряються тільки власником;
  4. Паспорт вважається недісним за відсутності фото при досягненні віку 25 та 45 років.

! Не забудьте взяти із собою на активацію будь-який електроний носій для запису ЕП ( флешка, чистий диск)

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!

Якщо у Вас ще діють сертифікати КЕП АЦСК Україна і не було ніяких змін, Ви можете самостійно, автоматично продовжити Ваші сертифікати в програмі «M.E.DOC». (“Дізнатися докладніше всі переваги автоподовження ЕП”)

Читайте також про КЕП в Блозі Бухгалтера

Покрокова інструкція щодо отримання КЕП онлайн

Шановні Колеги, нагадуємо вам про можливість продовження дії сертифікатів разом з функцією «Автопродовження» безпосередньо у програмі «M.E.Doc», веб-сервісі «СОТА» або на офіційному сайті

362
06.08.2020
Автопродовження будь-яких сертифікатів в режимі онлайн вже працює!

Доброго дня, шановні клієнти та колеги!   Вам знайома ситуація, коли необхідно продовжити дію сертифікатів терміново, а збирати необхідні документи та їхати до представництва АЦСК немає часу ...

374
03.06.2020
Зміни в останніх оновленнях які стосуються КЕП

Доброго дня, Шановні користувачі ПЗ «M.E.Doc».  Сьогодні розглянемо важливі зміни в останніх оновленнях програми, які стосуються «Кваліфікованого електро...

394
27.07.2020
Робота КЕП в модулі РРО

Доброго дня!  Шановні користувачі ПЗ «M.E.Doc», сьогодні ми розглянемо нову можливість, яка реалізована в програмі з оновлення 11.02.017. Це робота з «

398
10.08.2020
Написати нам

Напишіть
нам в чат

telegram Support Facebook telegram Support Facebook