Кваліфікований електронний підпис

Кваліфікований електронний підпис від АЦСК Україна (КЕП) надає юридичної сили електронному документу аналогічно власноручному підпису та мокрій печатці на папері.

Зверніть увагу!

Перехід на електронний документообіг з використанням ЕП значно підвищує ефективність бізнес-процесів за рахунок економії часу та мінімізації помилок та скорочує витрати підприємства на друк та доставку документів.

Читати більше

ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ОТРИМАННЯ КЕП

ОТРИМАННЯ КВАЛІФІКОВАНОГО ЕЛЕКТРОННГО ПІДПИСУ АЦСК УКРАЇНА

Якщо Ви оформлюєте сертифікати вперше - Вам потрібно завітати до наших крамниць електронних послуг “Твій час“. Зверніть увагу - підпис оформлюється виключно за особистої присутності кожного підписанта.

Для отримання сертифікатів Вам потрібно:

  • Сплатити рахунок на оформлення ЕП АЦСК “Україна”;
  • Підготувати комплект документів для оформлення ЕП АЦСК “Україна”.

ТОВ “ЦСК «Україна» не надає послуги ЕП підприємствам, що зареєстровані на тимчасово окупованих територіях Донецької та Луганської областей.

КОМПЛЕКТ ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ

Обов’язкові оригінали документів, що необхідно надати адміністратору реєстрації:

  1. Документ, що підтвержуеє державну реєстрацію (один із переліку):
    • Свідоцтво про державну реєстрацію;
    • Виписка з ЄДР;
    • Витяг з ЄДР.
  2. Паспорт громадянина України, або документ, що його замінює:
    • закордонний паспорт;
    • тимчасове посвідчення громадянина України;
    • посвідка на постійне проживання особи, що проживає на Україні (тимчасова чи безстрокова);
    • національний паспорт іноземця з перекладом на українську мову, завірений нотаріусом чи Бюро перекладів;
    • посвідчення біженця.
  3. Оригінал Статуту/Положення (або нотаріально завірена копія).

Копії документів:

  1. Копія Виписки, Свідоцтва або Витяг;
  2. Копія опису наданих документів, на якій вказано код доступу до результатів надання адміністраивних послуг (за наяввності);
  3. Копії паспортів Підписантів (керівника, бухгалтера): 1-6 сторінки (особисті дані);
  4. Копії довідок про привласнення ідентифікаційного номеру кожної особи, на яку оформлюється сертифікат (керівника, головного бухгалтера, співробітника);
  5. Копії документів про призначення на посаду кожної особи, на яку оформлюється сертифікат (керівника, головного бухгалтера, співробітника):
    • Копія наказу про призначення на посаду;
    • Копія потоколу засідання Загальних Зборів.
КОМПЛЕКТ ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ФІЗИЧНИХ ОСІБ-ПІДПРИЄМЦІВ

Обов’язкові оригінали документів, що необхідно надати адміністратору реєстрації:

  1. Документ, що підтвержуеє державну реєстрацію (один із переліку):
    • Свідоцтво про державну реєстрацію;
    • Виписка з ЄДР;
    • Витяг з ЄДР.
  2. Паспорт громадянина України, або документ, що його замінює:
    • закордонний паспорт;
    • тимчасове посвідчення громадянина України;
    • посвідка на постійне проживання особи, що проживає на Україні (тимчасова чи безстрокова);
    • національний паспорт іноземця з перекладом на українську мову, завірений нотаріусом чи Бюро перекладів;
    • посвідчення біженця.
  3. Оригінал Статуту/Положення (або нотаріально завірена копія).

Копії документів:

  1. Копія Виписки, Свідоцтва або Витяг;
  2. Копія опису наданих документів, на якій вказано код доступу до результатів надання адміністраивних послуг (за наяввності);
  3. Копії паспортів Підписантів (керівника, бухгалтера): 1-6 сторінки (особисті дані);
  4. Копії довідок про привласнення ідентифікаційного номеру особи, на яку оформлюється сертифікат (керівника).
КОМПЛЕКТ ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ФІЗИЧНИХ ОСІБ

Обов’язкові оригінали документів, що необхідно надати адміністратору реєстрації:

  1. Паспорт громадянина України, або документ, що його замінює:
    • закордонний паспорт;
    • тимчасове посвідчення громадянина України;
    • посвідка на постійне проживання особи, що проживає на Україні (тимчасова чи безстрокова);
    • національний паспорт іноземця з перекладом на українську мову, завірений нотаріусом чи Бюро перекладів;
    • посвідчення біженця.

Копії документів:

  1. Копії довідки про привласнення ідентифікаційного номеру особи, на яку оформлюється сертифікат.
КОМПЛЕКТ ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ НОТАРІУСА

Обов’язкові оригінали документів, що необхідно надати адміністратору реєстрації:

  1. Реєстраційне посвідчення про реєстрацію приватної нотаріальної діяльності;
  2. Паспорт громадянина України, або документ, що його замінює:
    • закордонний паспорт;
    • тимчасове посвідчення громадянина України;
    • посвідка на постійне проживання особи, що проживає на Україні (тимчасова чи безстрокова);
    • національний паспорт іноземця з перекладом на українську мову, завірений нотаріусом чи Бюро перекладів;
    • посвідчення біженця.

Копії документів:

  1. Копія Реєстраційного посвідчення про реєстрацію приватної нотаріальної діяльності;
  2. Копія документа, що підтверджує взяття Нотаріуса на облік в органі Державної фіскальної служби (форма № 4-ОПП);
  3. Копії паспортів Підписантів (керівника, бухгалтера): 1-6 сторінки (особисті дані);
  4. Копії довідок про привласнення ідентифікаційного номеру особи, на яку оформлюється сертифікат (керівника).
КОМПЛЕКТ ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ АДВОКАТА

Обов’язкові оригінали документів, що необхідно надати адміністратору реєстрації:

  1. Свідоцтво про право займатися адвокатською діяльністю;
  2. Паспорт громадянина України, або документ, що його замінює:
    • закордонний паспорт;
    • тимчасове посвідчення громадянина України;
    • посвідка на постійне проживання особи, що проживає на Україні (тимчасова чи безстрокова);
    • національний паспорт іноземця з перекладом на українську мову, завірений нотаріусом чи Бюро перекладів;
    • посвідчення біженця.

Копії документів:

  1. Копія Свідоцтва про право займатися адвокатською діяльністю;
  2. Копія документа, що підтверджує взяття Нотаріуса на облік в органі Державної фіскальної служби (форма № 4-ОПП);
  3. Копії паспортів Підписантів (керівника, бухгалтера): 1-6 сторінки (особисті дані);
  4. Копії довідок про привласнення ідентифікаційного номеру особи, на яку оформлюється сертифікат (керівника).
КОМПЛЕКТ ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ВІДОКРЕМЛЕНОГО ПІДРОЗДІЛУ

Обов’язкові оригінали документів, що необхідно надати адміністратору реєстрації:

  1. Документ, що підтвержуеє державну реєстрацію (один із переліку):
    • Свідоцтво про державну реєстрацію;
    • Виписка з ЄДР;
    • Витяг з ЄДР.
  2. Паспорт громадянина України, або документ, що його замінює:
    • закордонний паспорт;
    • тимчасове посвідчення громадянина України;
    • посвідка на постійне проживання особи, що проживає на Україні (тимчасова чи безстрокова);
    • національний паспорт іноземця з перекладом на українську мову, завірений нотаріусом чи Бюро перекладів;
    • посвідчення біженця.
  3. Оригінал Статуту/Положення (або нотаріально завірена копія).

Копії документів:

  1. Копія Виписки, Свідоцтва або Витяг;
  2. Копія опису наданих документів, на якій вказано код доступу до результатів надання адміністраивних послуг (за наяввності);
  3. Копії паспортів Підписантів (керівника, бухгалтера): 1-6 сторінки (особисті дані);
  4. Копії довідок про привласнення ідентифікаційного номеру кожної особи, на яку оформлюється сертифікат (керівника, головного бухгалтера, співробітника);
  5. Копії документів про призначення на посаду кожної особи, на яку оформлюється сертифікат (керівника, головного бухгалтера, співробітника):
    • Копія наказу про призначення на посаду;
    • Копія потоколу засідання Загальних Зборів.
КОМПЛЕКТ ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ СТРУКТУРНОГО ПІДРОЗДІЛУ

Обов’язкові оригінали документів, що необхідно надати адміністратору реєстрації:

  • паспорт громадянина України або інший документ, що його замінює (для встановлення особи);
  • оригінал Положення про СП юридичної особи або його нотаріально засвідчена копія, а також копія сторінки, що містить інформацію про найменування та адресу місцезнаходження (після ознайомлення з оригіналом, АР засвідчує копію такої сторінки);
  • заповнений, підписаний керівником та скріплений печаткою СП юридичної особи Договір про надання послуг ЕП - в двох примірниках або Картку приєднання до електронного договору про надання послуг ЕП (у паперовому вигляді) - в одному примірнику;

копію виписки з ЄДР або копія витягу з ЄДР, або копія свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи, до якої відноситься СП, засвідчену:

  • або підписом керівника та печаткою СП юридичної особи (копія засвідчується з обох сторін);
  • або нотаріусом;
  • або державним реєстратором;
  • або оригінал та звичайна копія (після ознайомлення з оригіналом (або нотаріально посвідченою копією) адміністратор реєстрації засвідчує цю копію з обох сторін своїм підписом та скріплює печаткою ТОВ «ЦСК «Україна»).

копії документів про призначення на посаду кожного з підписувачів (наприклад: для керівника – наказ про призначення чи довіреність, для головного бухгалтера - наказ про призначення), засвідчені:

  • або підписом керівника та печаткою СП юридичної особи (потрібно засвідчувати кожну сторінку копії, на якій є текст);
  • або нотаріусом.

копії паспортів громадян України (1 – 6 сторінки) або інших документів, що їх замінюють, кожного з підписувачів (приймаються тільки якісні копії: чіткі фото та читабельний текст), засвідчені:

  • або підписами їх власників;
  • або нотаріусом.

копії довідок про присвоєння ідентифікаційних номерів кожного з підписувачів (приймаються тільки якісні копії: чіткі та читабельні, без виправлень), засвідчені:

  • або підписами їх власників;
  • або нотаріусом.
КОМПЛЕКТ ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ РЕЄСТРАЦІЇ ПОДАТКОВИХ НАКЛАДИХ

Обов’язкові оригінали документів, що необхідно надати адміністратору реєстрації:

  1. Документ, що підтвержуеє державну реєстрацію (один із переліку):
    • Свідоцтво про державну реєстрацію;
    • Виписка з ЄДР;
    • Витяг з ЄДР.
  2. Паспорт громадянина України, або документ, що його замінює:
    • закордонний паспорт;
    • тимчасове посвідчення громадянина України;
    • посвідка на постійне проживання особи, що проживає на Україні (тимчасова чи безстрокова);
    • національний паспорт іноземця з перекладом на українську мову, завірений нотаріусом чи Бюро перекладів;
    • посвідчення біженця.
  3. Оригінал або нотаріально завірену копію установчого документа — Положення провідокремлений підрозділ.

Копії документів:

  1. Копія Виписки, Свідоцтва або Витяг філії;
  2. Оригінал положення філії;
  3. Копія опису наданих документів, на якій вказано код доступу до результатів надання адміністраивних послуг (за наяввності);
  4. Копії паспортів Підписантів (керівника, бухгалтера): 1-6 сторінки (особисті дані);
  5. Копії довідок про привласнення ідентифікаційного номеру кожної особи, на яку оформлюється сертифікат (керівника, головного бухгалтера, співробітника);
  6. Копія документа, який підтверджує повноваження керівника філії - наказ про призначення на посаду, довіреність;
  7. Копії документів про призначення на посаду в відокремлений підрозділ юридичної особи кожного з підписантів (наприклад для керівника - довіреність, видана виконавчим органом юридичної особи, для бухгалтера - наказ про призначення);
  8. Копію документа про делегування права підпису податкових накладних працівникам відокремленого підрозділу юридичної особи (наказ, доручення тощо).
КОМПЛЕКТ ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ДОГОВОРУ ПРО СПІЛЬНУ ДІЯЛЬНІСТЬ

Обов’язкові оригінали документів, що необхідно надати адміністратору реєстрації:

  • паспорт громадянина України або інший документ, що його замінює (для встановлення особи);
  • оригінал Договору про спільну діяльність або його нотаріально засвідчену копію;
  • заповнений, підписаний керівником та скріплений печаткою Договір про надання послуг ЕП - в двох примірниках або Картку приєднання до електронного договору про надання послуг ЕП (у паперовому вигляді) - в одному примірнику;

копію Довідки про взяття на облік платника податків (форма 4-ОПП або 34-ОПП) засвідчену:

  • або підписом керівника та печаткою (копія засвідчується з обох сторін);
  • або нотаріусом;
  • або оригінал та звичайна копія (після ознайомлення з оригіналом (або нотаріальнопосвідченою копією) адміністратор реєстрації засвідчує цю копію з обох сторін своїмпідписом та скріплює печаткою ТОВ «ЦСК «Україна»).

копію виписки з ЄДР або копія витягу з ЄДР, або копія свідоцтва про державну реєстрацію, сторони по Договору, що представляє ДСД перед третіми сторонами (звернулася до АЦСК за сертифікатами) засвідчену:

  • або підписом керівника і печаткою (копія засвідчується з обох сторін);
  • або нотаріусом;
  • або державним реєстратором;
  • або оригінал та звичайну копію (після ознайомлення з оригіналом (або нотаріально посвідченою копією) адміністратор засвідчує цю копію з обох сторін своїм підписом та скріплює печаткою ТОВ «ЦСК «Україна» ).

копії документів про призначення на посади кожного з підписувачів (довіреність або інший документ передбачений Договором про спільну діяльність) (потрібно засвідчувати кожну сторінку копії, на якій є текст), засвідчені:

  • або підписом керівника та печаткою;
  • або нотаріусом.

копії паспортів громадян України (1 – 6 сторінки) або інших документів, що їх заміняють, кожного з підписувачів (приймаються тільки якісні копії: чіткі фото та читабельний текст), засвідчені:

  • або підписами їх власників;
  • або нотаріусом.

копії довідок про присвоєння ідентифікаційних номерів кожного з підписувачів (приймаються тільки якісні копії: чіткі та читабельні, без виправлень), засвідчені:

  • або підписами їх власників;
  • або нотаріусом.

ВАЖЛИВО!

Для оформлення ЕП тільки на бухгалтера чи співробітника потрібна Довіреність з правом підпису від Директора або його особиста присутність; Бланк довіренності та приклад заповнення можна скачати за посиланням.

В ТОМУ ЧИСЛІ НАДАЮТЬСЯ:

  1. Заявка на формування посиленого сертифікату підписанта ЕП;
  2. Картка приєднання до договору з АЦСК “Україна”, завірена підписом керівника та печаткою (за умови присутності на інших документах) юридичної особи;
  3. Довіреність;
  4. Платіжне доручення.

ВАЖЛИВО!

Приймаються тільки якісні копії усіх документів:

  1. Фотознімки ксерокопій мають бути чіткими;
  2. Текст ксерокопій має легко читатись;
  3. Копії паспортів та ідентифікаційних кодів завіряються тільки власником;
  4. Паспорт вважається недісним за відсутності фото при досягненні віку 25 та 45 років.

! Не забудьте взяти із собою на активацію будь-який електроний носій для запису ЕП ( флешка, чистий диск)

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!

Якщо у Вас ще діють сертифікати КЕП АЦСК Україна і не було ніяких змін, Ви можете самостійно, автоматично продовжити Ваші сертифікати в програмі «M.E.DOC». (“Дізнатися докладніше всі переваги автоподовження ЕП”)

Потрібен рахунок?

Сформуйте рахунок на придбання КЕП онлайн

Некоректний код ЄДРПОУ
OK
Не обране місто
OK
Некоректна назва підприємтсва
OK
Персональний кабінет оновлено!

Раді Вас повідомити, що ми оновили Персональний кабінет користувача

при викорисанні якого, Ви отримуєте безліч переваг та можливостей в єдиному місці.