Кваліфікований електронний підпис від АЦСК Україна (КЕП)

КЕП надає юридичної сили електронному документу аналогічно власноручному підпису та мокрій печатці на папері.

Зверніть увагу!

У зв'язку з послабленням карантину відповідно до Постанови КМУ від 04 травня 2020 р. № 343 "Про внесення змін до деяких актів Кабінету Міністрів України" наші магазини з 12.05.20 відкриті, та працюють в звичайному режимі з ПН по ПТ з дотриманням усіх санітарних норм

Заради збереження Вашої безпеки при отриманні електронного підпису (КЕП) виберіть один з варіантів отримання КЕП:

ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ОТРИМАННЯ КЕП

ОТРИМАННЯ КВАЛІФІКОВАНОГО ЕЛЕКТРОННГО ПІДПИСУ АЦСК УКРАЇНА

Якщо Ви оформлюєте сертифікати вперше - Вам потрібно завітати до наших крамниць електронних послуг “Твій час“. Зверніть увагу - підпис оформлюється виключно за особистої присутності кожного підписанта.

Для отримання сертифікатів Вам потрібно:

  • Сплатити рахунок на оформлення ЕП АЦСК “Україна”;
  • Підготувати комплект документів для оформлення ЕП АЦСК “Україна”.

ТОВ “ЦСК «Україна» не надає послуги ЕП підприємствам, що зареєстровані на тимчасово окупованих територіях Донецької та Луганської областей.

КОМПЛЕКТ ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ

Увага! Кваліфікований електронний підпис (КЕП) можна отримати лише за особистої присутності підписанта.

Обов'язкові оригінали документів, які необхідно надати для ознайомлення:

  1. Паспорт громадянина України у формі книжечки або ID-картки або інший документ, що його замінює:
    • паспорт громадянина України для виїзду за кордон;
    • тимчасове посвідчення громадянина України;
    • посвідка на проживання особи, яка мешкає в Україні (тимчасовою або безстроковою);
    • національний паспорт іноземця та його перекладом на українську мову, засвідченим нотаріусом чи бюро перекладів;
    • посвідчення біженця;
    • посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту.

2.Оригінал або нотаріально засвідчену копію установчого документа(Статут, Положення, Рішення про створення ТОВ або Засновницький договір) або Опис документів для проведення реєстраційних дій (з кодом дозволу).

Обов'язкові копії документів:

  1. Копія Виписки з ЄДР або Витягу з ЄДР, або Свідоцтва про державну реєстрацію;
  2. Копії паспортів громадян України або інших документів, що його замінює 1-2 сторінок (3-6 за наявності відміток) кожної особи, на підпис якої отримується сертифікат (Особисті документи засвідчує тільки власник цих документів.Підпис має відповідати зразку підпису в паспорті);
  3. Копії довідок про присвоєння ідентифікаційних номерів;
  4. Копії документів про призначення на посаду кожної особи, на підпис якої отримується сертифікат :
    • Копія наказу про призначення на посаду;
    • Копія потоколу засідання Загальних зборів;
    • Копія контракту.

Будьте уважні! Приймаються тільки якісні копії всіх документів (чіткі фото та розбірливий текст).

Довіреність у випадку, коли співробітник юридичної особи буде отримувати тільки власний кваліфікований сертифікат від імені юридичної особи, без керівника юридичної особи.

КОМПЛЕКТ ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ФІЗИЧНИХ ОСІБ-ПІДПРИЄМЦІВ

Увага! Кваліфікований електронний підпис (КЕП) можна отримати лише за особистої присутності підписанта.

Обов'язкові оригінали документів, які необхідно надати для ознайомлення:

  1. Паспорт громадянина України у формі книжечки або ID-картки або інший документ, що його замінює:
    • паспорт громадянина України для виїзду за кордон;
    • тимчасове посвідчення громадянина України;
    • посвідка на проживання особи, яка мешкає в Україні (тимчасовою або безстроковою);
    • національний паспорт іноземця та його перекладом на українську мову, засвідченим нотаріусом чи бюро перекладів;
    • посвідчення біженця;
    • посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту.

Обов'язкові копії документів:

  • Копія паспорта громадянина України або інший документ, що його замінює 1-2 сторінок (3-6 за наявності відміток) та сторінка з адресою останнього місця реєстрації;
  • Копії довідки про присвоєння ідентифікаційних номерів.

Якщо необхідно отримати сертифікат для підпису печатки:

  • копію та оригінал (для ознайомлення) документа про державну реєстрацію (Виписка з ЄДР або Витяг з ЄДР, або Свідоцтво).

Будьте уважні! Приймаються тільки якісні копії всіх документів (чіткі фото та розбірливий текст).

КОМПЛЕКТ ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ФІЗИЧНИХ ОСІБ

Увага! Кваліфікований електронний підпис (КЕП) можна отримати лише за особистої присутності підписанта.

Обов'язкові оригінали документів, які необхідно надати для ознайомлення:

  1. Паспорт громадянина України у формі книжечки або ID-картки або інший документ, що його замінює:
    • паспорт громадянина України для виїзду за кордон;
    • тимчасове посвідчення громадянина України;
    • посвідка на проживання особи, яка мешкає в Україні (тимчасовою або безстроковою);
    • національний паспорт іноземця та його перекладом на українську мову, засвідченим нотаріусом чи бюро перекладів;
    • посвідчення біженця;
    • посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту.

Обов'язкові копії документів:

  • Копія паспорта громадянина України або інший документ, що його замінює 1-2 сторінок (3-6 за наявності відміток) та сторінка з адресою останнього місця реєстрації;
  • Копії довідки про присвоєння ідентифікаційних номерів.

Будьте уважні! Приймаються тільки якісні копії всіх документів (чіткі фото та розбірливий текст).

КОМПЛЕКТ ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ НОТАРІУСА

Увага! Кваліфікований електронний підпис (КЕП) можна отримати лише за особистої присутності підписанта.

Обов'язкові оригінали документів, які необхідно надати для ознайомлення:

  1. Паспорт громадянина України у формі книжечки або ID-картки або інший документ, що його замінює:
    • паспорт громадянина України для виїзду за кордон;
    • тимчасове посвідчення громадянина України;
    • посвідка на проживання особи, яка мешкає в Україні (тимчасовою або безстроковою);
    • національний паспорт іноземця та його перекладом на українську мову, засвідченим нотаріусом чи бюро перекладів;
    • посвідчення біженця;
    • посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту.

Обов'язкові копії документів:

  • Копія паспорта громадянина України або інший документ, що його замінює 1-2 сторінок (3-6 за наявності відміток) та сторінка з адресою останнього місця реєстрації;
  • Копії довідки про присвоєння ідентифікаційних номерів.

Якщо необхідно отримати сертифікат для підпису печатки:

  • копію та оригінал (для ознайомлення) Реєстраційного посвідчення про реєстрацію приватної нотаріальної діяльності (нової форми) та копію Додатку до нього або копію Реєстраційного посвідчення про реєстрацію приватної нотаріальної діяльності (старої форми);
  • копію Довідки про взяття на облік платника податків (форма 34-ОПП або 4-ОПП)

Будьте уважні! Приймаються тільки якісні копії всіх документів (чіткі фото та розбірливий текст).

КОМПЛЕКТ ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ АДВОКАТА

Увага! Кваліфікований електронний підпис (КЕП) можна отримати лише за особистої присутності підписанта.

Обов'язкові оригінали документів, які необхідно надати для ознайомлення:

  1. Паспорт громадянина України у формі книжечки або ID-картки або інший документ, що його замінює:
    • паспорт громадянина України для виїзду за кордон;
    • тимчасове посвідчення громадянина України;
    • посвідка на проживання особи, яка мешкає в Україні (тимчасовою або безстроковою);
    • національний паспорт іноземця та його перекладом на українську мову, засвідченим нотаріусом чи бюро перекладів;
    • посвідчення біженця;
    • посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту.

Обов'язкові копії документів:

  • Копія паспорта громадянина України або інший документ, що його замінює 1-2 сторінок (3-6 за наявності відміток) та сторінка з адресою останнього місця реєстрації;
  • Копії довідки про присвоєння ідентифікаційних номерів.

Якщо необхідно отримати сертифікат для підпису печатки:

- копію та оригінал (для ознайомлення) Свідоцтва про право на заняття адвокатською діяльністю;

- копію Довідки про взяття на облік платника податків (форма 34-ОПП або 4-ОПП).

Будьте уважні! Приймаються тільки якісні копії всіх документів (чіткі фото та розбірливий текст).

КОМПЛЕКТ ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ВІДОКРЕМЛЕНОГО ПІДРОЗДІЛУ

Увага! Кваліфікований електронний підпис (КЕП) можна отримати лише за особистої присутності підписанта.

Обов'язкові оригінали документів, які необхідно надати для ознайомлення:

  1. Паспорт громадянина України у формі книжечки або ID-картки або інший документ, що його замінює:
    • паспорт громадянина України для виїзду за кордон;
    • тимчасове посвідчення громадянина України;
    • посвідка на проживання особи, яка мешкає в Україні (тимчасовою або безстроковою);
    • національний паспорт іноземця та його перекладом на українську мову, засвідченим нотаріусом чи бюро перекладів;
    • посвідчення біженця;
    • посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту.

2.Оригінал або нотаріально засвідчену копію установчого документа(Положення про відокремлений підрозділ юридичної особи).

Обов'язкові копії документів:

  1. Копія довідки з ЄДРПОУ або виписки з ЄДР, витягу з ЄДР, відомості з ЄДРПОУ;
  2. Копії паспортів громадян України або інших документів, що його замінює 1-2 сторінок (3-6 за наявності відміток) кожної особи, на підпис якої отримується сертифікат (Особисті документи засвідчує тільки власник цих документів.Підпис має відповідати зразку підпису в паспорті);
  3. Копії довідок про присвоєння ідентифікаційних номерів;
  4. Копії документів про призначення на посаду кожної особи, на підпис якої отримується сертифікат :
    • Копія наказу про призначення на посаду;
    • Копія потоколу засідання Загальних зборів;
    • Копія контракту.

Будьте уважні! Приймаються тільки якісні копії всіх документів (чіткі фото та розбірливий текст).

Довіреність у випадку, коли співробітник юридичної особи буде отримувати тільки власний кваліфікований сертифікат від імені юридичної особи, без керівника юридичної особи.

КОМПЛЕКТ ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ СТРУКТУРНОГО ПІДРОЗДІЛУ

Увага! Кваліфікований електронний підпис (КЕП) можна отримати лише за особистої присутності підписанта.

Обов'язкові оригінали документів, які необхідно надати для ознайомлення:

  1. Паспорт громадянина України у формі книжечки або ID-картки або інший документ, що його замінює:
    • паспорт громадянина України для виїзду за кордон;
    • тимчасове посвідчення громадянина України;
    • посвідка на проживання особи, яка мешкає в Україні (тимчасовою або безстроковою);
    • національний паспорт іноземця та його перекладом на українську мову, засвідченим нотаріусом чи бюро перекладів;
    • посвідчення біженця;
    • посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту.

2.Оригінал або нотаріально засвідчену копію установчого документа (Положення про Структурний підрозділ юридичної особи або його нотаріально засвідчена копія, а також копія сторінки, що містить інформацію про найменування та адресу місцезнаходження (після ознайомлення з оригіналом, АР засвідчує копію такої сторінки).

Обов'язкові копії документів:

  1. Копія Виписки з ЄДР або Витягу з ЄДР, або Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи до якої належить СП ;
  2. Копії паспортів громадян України або інших документів, що його замінює 1-2 сторінок (3-6 за наявності відміток) кожної особи, на підпис якої отримується сертифікат (Особисті документи засвідчує тільки власник цих документів.Підпис має відповідати зразку підпису в паспорті);
  3. Копії довідок про присвоєння ідентифікаційних номерів;
  4. Копії документів про призначення на посаду кожної особи, на підпис якої отримується сертифікат:
    • Копія наказу про призначення на посаду;
    • Копія потоколу засідання Загальних зборів;
    • Копія контракту.

Будьте уважні! Приймаються тільки якісні копії всіх документів (чіткі фото та розбірливий текст).

Довіреність у випадку, коли співробітник юридичної особи буде отримувати тільки власний кваліфікований сертифікат від імені юридичної особи, без керівника юридичної особи.

КОМПЛЕКТ ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ РЕЄСТРАЦІЇ ПОДАТКОВИХ НАКЛАДИХ

Увага! Кваліфікований електронний підпис (КЕП) можна отримати лише за особистої присутності підписанта.

Обов'язкові оригінали документів, які необхідно надати для ознайомлення:

  1. Паспорт громадянина України у формі книжечки або ID-картки або інший документ, що його замінює:
    • паспорт громадянина України для виїзду за кордон;
    • тимчасове посвідчення громадянина України;
    • посвідка на проживання особи, яка мешкає в Україні (тимчасовою або безстроковою);
    • національний паспорт іноземця та його перекладом на українську мову, засвідченим нотаріусом чи бюро перекладів;
    • посвідчення біженця;
    • посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту.

2.Оригінал або нотаріально засвідчену копію установчого документа(Положення про відокремлений підрозділ юридичної особи).

Обов'язкові копії документів:

  1. Копія Виписки з ЄДР або Витягу з ЄДР, або Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи;
  2. Копії паспортів громадян України або інших документів, що його замінює 1-2 сторінок (3-6 за наявності відміток) кожної особи, на підпис якої отримується сертифікат (Особисті документи засвідчує тільки власник цих документів.Підпис має відповідати зразку підпису в паспорті);
  3. Копії довідок про присвоєння ідентифікаційних номерів;
  4. Копію документа про делегування права підпису податкових накладних працівникам відокремленого підрозділу юридичної особи (наказ, довіреність тощо);
  5. Копії документів про призначення на посаду кожної особи, на підпис якої отримується сертифікат:
    • Копія наказу про призначення на посаду;
    • Копія потоколу засідання Загальних зборів;
    • Копія контракту.

Будьте уважні! Приймаються тільки якісні копії всіх документів (чіткі фото та розбірливий текст).

Довіреність— у випадку, коли співробітник юридичної особи буде отримувати тільки власний кваліфікований сертифікат від імені юридичної особи, без керівника юридичної особи.



КОМПЛЕКТ ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ДОГОВОРУ ПРО СПІЛЬНУ ДІЯЛЬНІСТЬ

Увага! Кваліфікований електронний підпис (КЕП) можна отримати лише за особистої присутності підписанта.

Обов'язкові оригінали документів, які необхідно надати для ознайомлення:

  1. Паспорт громадянина України у формі книжечки або ID-картки або інший документ, що його замінює:
    • паспорт громадянина України для виїзду за кордон;
    • тимчасове посвідчення громадянина України;
    • посвідка на проживання особи, яка мешкає в Україні (тимчасовою або безстроковою);
    • національний паспорт іноземця та його перекладом на українську мову, засвідченим нотаріусом чи бюро перекладів;
    • посвідчення біженця;
    • посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту.
  1. Оригінал Договору про спільну діяльність або його нотаріально засвідчену копію.

Обов'язкові копії документів:

  1. Копію Довідки про взяття на облік платника податків (форма 34-ОПП або 4-ОПП);
  2. Копії паспортів громадян України або інших документів, що його замінює 1-2 сторінок (3-6 за наявності відміток) кожної особи, на підпис якої отримується сертифікат (Особисті документи засвідчує тільки власник цих документів.Підпис має відповідати зразку підпису в паспорті);
  3. Копії довідок про присвоєння ідентифікаційних номерів;
  4. Копії документів про призначення на посаду кожної особи, на підпис якої отримується сертифік(довіреність або інший документ передбачений Договором про спільну діяльність
  5. Лист про скорочену назву.

Будьте уважні! Приймаються тільки якісні копії всіх документів (чіткі фото та розбірливий текст).

ВАЖЛИВО!

Для оформлення ЕП тільки на бухгалтера чи співробітника потрібна Довіреність з правом підпису від Директора або його особиста присутність; Бланк довіренності та приклад заповнення можна скачати за посиланням.

В ТОМУ ЧИСЛІ НАДАЮТЬСЯ:

  1. Заявка на формування посиленого сертифікату підписанта ЕП;
  2. Картка приєднання до договору з АЦСК “Україна”, завірена підписом керівника та печаткою (за умови присутності на інших документах) юридичної особи;
  3. Довіреність;
  4. Платіжне доручення.

ВАЖЛИВО!

Приймаються тільки якісні копії усіх документів:

  1. Фотознімки ксерокопій мають бути чіткими;
  2. Текст ксерокопій має легко читатись;
  3. Копії паспортів та ідентифікаційних кодів завіряються тільки власником;
  4. Паспорт вважається недісним за відсутності фото при досягненні віку 25 та 45 років.

! Не забудьте взяти із собою на активацію будь-який електроний носій для запису ЕП ( флешка, чистий диск)

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!

Якщо у Вас ще діють сертифікати КЕП АЦСК Україна і не було ніяких змін, Ви можете самостійно, автоматично продовжити Ваші сертифікати в програмі «M.E.DOC». (“Дізнатися докладніше всі переваги автоподовження ЕП”)

Потрібен рахунок?

Сформуйте рахунок на придбання КЕП онлайн

Некоректний код ЄДРПОУ
OK
Не обране місто
OK
Некоректна назва підприємтсва
OK
Персональний кабінет оновлено!

Раді Вас повідомити, що ми оновили Персональний кабінет користувача

при викорисанні якого, Ви отримуєте безліч переваг та можливостей в єдиному місці.