Автоматизія майбутнього. Блог про ISpro
ГК Інтелектуальний Сервіс
Автоматизація майбутнього. Блог про ISpro


Працівник їде у відрядження - відображаємо це в ISpro

30-08-2018 | 90
Працівник їде у відрядження - відображаємо це в ISpro

В даній статті ми розглянемо формування авансових звітів та їх оформлення в програмному комплексі ISpro.

Авансові звіти - Модуль призначений для створення авансових звітів. Для створення авансового звіту  переходимо по пункту меню: Розрахунки з підзвітними особами – Авансові звіти – Реєстр – Створити.
Далі заповнюємо основні реквізити: дату, номер, співробітник (підзвітна особа), призначення (мета) звіту.

На закладці Звіт робиться створення операцій по документу, для цього нажимаємо клавішу Insert або Документ – Створити, додаємо записи по авансовому звіту, вказуємо суму операції та коментар (оплата квитка, добові, господарчі витрати тощо), стаття платежу та кореспондуючий рахунок.

Документи, які зареєстровані в Журналі авансових розрахунків, мають статус Сплачений і не модифікуються, які виділяються чорним кольором. Доступні для модифікації не зареєстровані в касових операціях документи (статус Чернетка), які виділяються синім кольором. Наступним кроком, переглянемо реєстрацію авансових звітів в Рахунках авансових звітів.

Рахунки авансових звітів

Створення записів по кожному дню робиться по пункту меню Реєстр – Створити. Створення початкового залишку робиться окремо по кожній підзвітній особі. Для введення залишку підзвітних сум по співробітникові – у полі Вхідний залишок натискаємо F4.

 

Відкриваємо вікно внесення залишку, в ньому через кнопку Іnsert на клавіатурі додаємо співробітника з довідника співробітників і заноситься сума.

Заходимо в операційний день. Реєстрація операцій по авансовому звіту робиться по пункту меню Реєстр - Створити - Витрачено згідно звіту.
Дата операції встановлюється датою вибраного дня або поточної. Вибір авансового звіту робитися в полі Документ зі списку незареєстрованих авансових звітів. Усі поля операції заповнюються автоматично за даними авансового звіту.

Далі по пункту Реєстр - Проводки або через комбінацію клавіш Alt+E, вибираємо типову операцію та проводимо документ до головної книги по пункту Реєстр - Провести або через комбінацію клавіш Alt+Р. Далі переходимо до формування видачі грошових коштів підзвітній особі.

Відомість витрат на відрядження

Цей модуль призначений для можливості здійснення видачі грошових коштів в підзвітну суму. У модулі Відомість витрат на відрядження при створенні відомості пропонується вибір варіанту виплата через касу або виплата через банк. 

Заповнюємо Найменування та Контрагента (Банк), Рахунок платника (рахунок з якого буде виконана виплата). В середині документу по пункту меню Сервіс - Налаштування, поле Рахунок за умовчанням служить для вибору рахунку з плану рахунків. При встановленому параметрі Автоматично заповнювати аналітику з поля «Співробітник» поле Кореспондуючий рахунок і поле Код аналітичного обліку заповнюються автоматично. При необхідності заносити одного працівника у відомість більше одного разу необхідно по пункту меню Сервіс - Налаштування встановити параметр Не контролювати повторення співробітників.

Через кнопку Іnsert на клавіатурі додаємо співробітника з довідника співробітників і заноситься сума.

При необхідності вказівки кореспондуючих рахунків і кодів аналітичного обліку по кожному співробітникові, вибір співробітників робиться із заповненням відповідних полів.
При виборі співробітника у відомості автоматично підтягується його особовий рахунок, який заведений у вказаному банку. 
Закриваємо документі зберігаємо його, далі по пункту меню Реєстр - Сформувати виплату по відомості створюється платіжне доручення в модулі Платіжні документи, аналогічно касових ордерів при створенні відомості виплата через касу. 

Далі проводимо платіжку у Виписці банку для цього заходимо в операційний день і формуємо виплату по пункту меню Реєстр -Створити - Видача в підзвіт.

В створеному документі (Видача підзвіт) в полі номер вибираємо раніше створений  платіж, далі програма автоматично підтягне в документ необхідні для заповнення поля.

При необхідності в деталізації інформації про рух грошових коштів по різних категоріях, виконується рознесення суми операції статтям (наприклад по КЕКВам). Для цього переходимо по пункту меню Операція - Рознесення по статтям відкривається таблиця рознесення по шифрах, вказуємо код та суму по ньому. Загальна сума записів не перевищує суму операції.

Для того, щоб виконати проведення документу, необхідно перейти по пункту Реєстр - Проводки або через комбінацію клавіш Alt+E, вибрати типову операцію та провести документ до головної книги по пункту Реєстр - Провести документ або через комбінацію клавіш Alt+Р.
На цьому наш короткий огляд формування авансових звітів в системі ISpro завершено, слідкуйте за нашими статтями в майбутньому, ще буде багато цікавого.

Бажаємо плідної праці!

З питань придбання, індивідуальної демонстрації або роботи модуля "Фінансовий облік", будь-ласка, зверніться до нашого контакт-центру за багатоканальними номерами телефону +38 (095) 0364004; +38 (098) 0364004; +38 (073) 0364004 і ми з радістю відповімо на всі Ваші питання.


Поділитися статтею з друзями!


Отримуйте сповіщення про нові статті

Популярні статті