Автоматизія майбутнього. Блог про ISpro
ГК Інтелектуальний Сервіс
Автоматизація майбутнього. Блог про ISpro


Готуємось до інвентаризації на підприємстві за допомогою ISpro

14-11-2018 | 113
Готуємось до інвентаризації на підприємстві за допомогою ISpro

Кожне підприємство, установа щонайменше раз на рік перед складанням фінансової звітності повинно провести інвентаризацію. Оскільки ця тема завжди є актуальною, у зазначеній статті розглянемо основні суттєві аспекти проведення інвентаризації за допомогою програмного комплексу ISpro.

 

Інвентаризація запасів

Щоб приступити  до інвентаризації запасів, необхідно спочатку налаштувати інвентаризаційну комісію. Для цього у Головному меню - Логістика - Облік запасів - Налаштування - вкладка Довідники - розділ Комісії(підписи), необхідно створити інвентаризаційну комісію.

В правій стороні налаштувань, тиснемо на клавіатурі клавішу Insert (створити), обираємо інвентаризаційну комісію. У вікні створення комісії, заповнюємо поля: дата комісії, найменування, тип документа, дата документа, номер документа. Нижче, за допомогою Insert, додаємо голову та членів комісії, заповнюючи поле статус та табельний номер (вибір співробітників з особових рахунків).

Далі створюємо оборотну відомість запасів. В розділі Логістика - Облік запасів - Звіти, необхідно сформувати Оборотну відомість руху товарно-матеріальних цінностей (форма звіту R579_002). Якщо в меню звітів, відсутній необхідний звіт, тиснемо Реєстр - Налаштування меню звітів, обравши необхідний звіт, тиснемо візуальну кнопку на панелі Копіювати.

Перед формуванням звіту, необхідно заповнити вікно-фільтру цього звіту. У фільтрі можна  встановити будь-який критерій для вибірки даних у звіт.

У відомості, ми можемо побачити залишок на початок періоду, рух запасів (надходження або витрати), та залишок на кінець періоду.

Тепер переходимо до інвентаризації: Логістика - Облік запасів - Запаси на складах - Інвентаризація запасів. В реєстрі відомостей інвентаризації, тиснемо Реєстр - Створити. У вікні створення відомості інвентаризації, заповнюємо: період, розрахунок залишків, місце зберігання. Тиснемо ОК.

Створена відомість покаже: суму надлишку, суму недостачі, результат.

Інвентаризація основних засобів

Щоб приступити до інвентаризації основних засобів, спочатку необхідно налаштувати інвентаризаційну комісію. Облік основних засобів - налаштування, на вкладці Довідники, знаходимо розділ МВО, через клавішу Insert, створюємо матеріально - відповідальну особу (МВО вибирається лише з особових рахунків працівників).

Також, можна створити, зведену оборотну відомість (1140R зведена оборотна відомість). Потім, Облік основних засобів - Відомість інвентаризації ОЗ. Тиснемо Реєстр - Створити. У вікні створення, заповнюємо поля: дата, номер, період (з, по), примітку та обираємо МВО і підрозділ. Інші поля заповнюються згідно веденню бухгалтерського обліку на підприємстві.

Відкриється вікно інвентаризації, в якому ми можемо роздрукувати звіти через Документ - Друк: інвентаризаційний опис необоротних активів (868_021) та протокол інвентаризаційної комісії (868_023).

З питань придбання, індивідуальної демонстрації або роботи модулів "Логістика" та "Облік основних засобів", будь-ласка, зверніться до нашого контакт-центру за багатоканальними номерами телефону 

+38 (095) 0364004; +38 (098) 0364004; +38 (073) 0364004 і ми з радістю відповімо на всі Ваші питання.


Поділитися статтею з друзями!


Отримуйте сповіщення про нові статті

Популярні статті