Автоматизія майбутнього. Блог про ISpro
ГК Інтелектуальний Сервіс
Автоматизація майбутнього. Блог про ISpro


Джерела фінансування та особливості їх застосування на прикладі заробітної плати

26-04-2019 | 517
Джерела фінансування та особливості їх застосування на прикладі заробітної плати

Фінансування підприємств - це сукупність форм і методів, принципів і умов фінансового забезпечення простого і розширеного відтворення. Під фінансуванням розуміється процес утворення грошових коштів або в більш широкому плані процес утворення капіталу фірми у всіх його фор-мах.

 

Система ISpro дозволяє врахувати особливості розрахунку заробітної плати на підприємствах, що мають декілька джерел фінансування.
В системі передбачено налаштування параметрів, що дозволяє вести облік окремо по джерелам фінансування, окремо по економічній класифікації витрат та одночасно по обом напрямкам.

Для того щоб занести Джерело фінансування в програму ISpro, переходимо в Головне меню - Загальні довідники - Джерела фінансування.

У вікні, що відкрилося через праву кнопку миші обираємо Створити - Запис поточного рівня, створюємо нове джерело фінансування, заповнюємо поля (код, найменування), а в полі Класифікатор обираємо існуючий в програмі шаблон джерела фінансування. Якщо вам потрібно створити ще декілька ДФ, заводимо їх аналогічним способом. 

Після того як занесли джерела фінансування у довідниках, ми можемо за необхідності зробити таблицю розподілу коефіцієнтів по джерелам фінансування. Перейдемо до налаштувань заробітної плати Головне меню - Облік працівників та заробітної плати - Параметри-Налаштування, обираємо відповідний довідник:

Відкриваємо вкладку Коефіцієнти. Підсвітивши поле на вкладці коефіцієнти через клавішу Insert або права кнопка миші Створити, створюємо нову таблицю розподілу. Заповнюємо: період, джерело фінансування, коефіцієнт, сума коефіцієнтів зазвичай повинна дорівнювати 1:

Далі на закладці Види оплат - Система оплати для кожного виду оплат, що обліковуються в розрізі ДФ/ЕКВ, задається спосіб визначення По таблиці коефіцієнтів розподілу сум, обирається параметр Таблиця визначається – В налаштуванні виду оплати і обирається створена раніше таблиця. 

Також при налаштуванні системи оплати можна вибрати параметр Таблиця визначається – У «Загальних відомостях» Особового рахунку. В цьому разі в особовому рахунку на сторінці 2 задаються ДФ/ЕКВ/Таблиця розподілу сум.

Налаштування нарахувань та утримань відбувається в налаштуваннях кожного виду оплат, що мають обліковуватись в розрізі ДФ/ЕКВ: 

  • На закладці Джерела фінансування визначається спосіб визначення Джерела фінансування
  • На закладці Економічний класифікатор визначається спосіб завдання ЕКВ

Крім налаштувань видів оплат ДФ використовуються також і при створенні документів – відбувається розподіл нарахованих сум:

Налаштування виплат по джерелам фінансування проводяться в модулі Платіжні відомості (для виплати через касу) та Списки на перерахування (для виплати через банк). В меню Реєстр - Сформувати документи (комбінація клавіш Ctrl+D) створюється платіжна відомість. По пункту меню Розрахунок документа (комбінація клавіш Ctrl+R) з’являється вікно, де на закладці ДФ/ЕКВ/Аналітика визначаються коди ДФ та ЕКВ. В цьому випадку сума по ДФ/ЕКВ підтягується в документ. При створенні платіжної відомості по клавіші Ins сума по ДФ/ЕКВ проставляється в ручному режимі.

При закритті документів нарахувань та виплат суми попадають в розрахунковий лист працівника, де при виборі відповідного джерела фінансування досить зручно провести звірку виконаних дій і отриманих розрахунків:

Підсумки розрахунків в цілому по підприємству ми можемо отримати через звіти, в назві яких присутні ДФ/ЕКВ формуються по всім ДФ/ЕКВ або по окремим ДФ/ЕКВ.

Сподіваємося, що дана стаття буде корисною для Вас. Якщо залишилися запитання по роботі в системі будемо раді Вам допомогти на нашій лінії консультації куди ви зможете звернутися за телефонами: (095) 036-40-04, (098) 036-40-04, (073) 036-40-04.

 


Поділитися статтею з друзями!


Отримуйте сповіщення про нові статті

Популярні статті