Автоматизія майбутнього. Блог про ISpro
ГК Інтелектуальний Сервіс
Автоматизація майбутнього. Блог про ISpro


ISpro: Оперативні дані обліку з використанням різних видів реєстру

26-04-2019 | 195
ISpro: Оперативні дані обліку з використанням різних видів реєстру

Вид реєстру – це спосіб фільтрування та відображення карток в потрібному для нас вигляді по певним критеріям. Наприклад, коли Вам потрібно негайно отримати інформацію для керівництва щодо списку працівників по різних критеріях - тих, хто працює на ставку 0.75 або в основних засобах Ви бажаєте бачити тільки ті засоби, які завели на певну дату. Як це зробити на практиці?

 

Заходимо в ISpro, перейдемо Головне меню - Облік персоналу - Облік праці та заробітної плати - Картотека - Особові рахунки працівників.

Відкриваємо Вид - Види реєстру, або натискаємо клавіши Alt+0.

У вікні, що відкрилося можемо побачити близько 80 різних видів реєстру, а галочка яка знаходиться внизу Завжди запитувати вид при вході в реєстр дає нам можливість змінювати реєстр при кожному вході в Облік особових рахунків.

Підсвічуємо той вид реєстру котрий бажаємо змінити та натискаємо F5 або правою кнопкою миші - копіювати.

У вікні, котре відкрилось, створюємо новий вид реєстру та змінюємо найменування виду реєстру.

Далі переходимо на вкладку Структура для коригування видів реєстру.

Ліва колонка Вихідні реквізити - це дані для відображення в виду реєстру. Права колонка Реквізити запиту - це дані котрі ми будемо виводити в вид реєстру. Для того щоб перемістити з однієї в іншу використовуємо клавішу F5 або праву кнопку миші - копіювати той реквізит який бажаєте.

Для видалення реквізити з Реквізити запиту використовуємо клавішу F8 або праву кнопку миші - видалити.

Далі розглянемо практичні приклади запитів термінової інформації та можливості програми щодо її відображення. Наприклад, Вам потрібно зробити список працівників з обмеженими можливостями в модулі обліку персоналу. Для цього обираємо наступний вид реєстру:

В картотеці отримуємо наступний вигляд:

 

Або якщо Вам потрібно, наприклад, в картотеці основних засобів побачити загальний знос. Перейдемо Головне меню - Облік основних засобів - Картотека основних засобів. Відкриваємо види реєстру та змінюємо вид реєстру так само, як описано вище. Додаємо до нього загальний знос та обираємо новостворений вид реєстру для відображення необхідної інформації:

Далі обираємо наш вид реєстру:

І як результат ми побачимо наступний вид:

Таким чином, за даним алгоритмом роботи Ви можете за допомогою видів реєстру працювати з інформацією в кожному з модулів програми, налаштовувати запити та отримувати необхідну інформацію. Нагадуємо, що в програмі види реєстру чорного кольору - це системні види реєстру, їх видалити або змінити неможливо, а сині види реєстру - це створені Вами вручну, їх можна змінювати, видаляти та переналаштовувати на свій смак та потреби. Також слід пам’ятати про те, що кожен програмний вид реєстру відрізняється один від іншого, і для створення свого реєстру-запиту доцільніше обирати найбільш схожий на той, який ви бажаєте бачити.

Сподіваємося, що дана стаття буде корисною для Вас. Якщо залишилися запитання по роботі в системі будемо раді Вам допомогти на нашій лінії консультації куди ви зможете звернутися за телефонами: (095) 036-40-04, (098) 036-40-04, (073) 036-40-04.

 
 


Поділитися статтею з друзями!


Отримуйте сповіщення про нові статті

Популярні статті