Автоматизія майбутнього. Блог про ISpro
ГК Інтелектуальний Сервіс
Автоматизація майбутнього. Блог про ISpro


Формуємо авансові звіти в системі ISpro

23-05-2019 | 172
Формуємо авансові звіти в системі ISpro

На сьогоднішній день, форма авансового звіту затверджена Наказом № 841 Міністерства фінансів України «Про затвердження форми Звіту про використання коштів, виданих на відрядження або під звіт, та Порядку його складання» від 28.09.2015. Порядок заповнення даного звіту, не містить чітких рекомендацій щодо того, як заповнювати окремі графи. То ж розглянемо створення і виплату авансового звіту в програмі IS-pro

 

Спочатку необхідно створити авансовий звіт, для цього Керування фінансовими розрахунками - Розрахунки з підзвітними особами - Авансові звіти - Реєстр - Створити.

Заповнення полів шапки документу:

  • Дата – за замовчуванням підставляється поточна з можливістю її зміни
  • Номер авансового звіту заповнюється автоматично відповідно до налаштування нумерації цього виду документу або користувачем 
  • Співробітник вибирається з довідника співробітників
  • Метод розрахунку залишку вибирається зі списку Рахунок обліку підзвіту або Попередній аванс

При виборі методу Рахунок обліку підзвіту залишок від попереднього авансу розраховується по журналу розрахунків із співробітником на початок дати створення авансового звіту.

При виборі методу Попередній аванс залишок від попереднього авансу заповнюється залишком попереднього за датою авансового звіту, також підтягується номер і дата попереднього авансу для цієї підзвітної особи. Цей режим призначений для правильного розрахунку залишку засобів, при поданні протягом одного дня декількох авансових звітів на одну дату).

На закладці Звіт проводиться створення операцій по документу.

Вводиться Дата проведення операції і Номер документа. У полі Сума вводиться сума у валюті рядка авансового звіту. У полі Стаття платежу вказується категорія, до якої відноситься ця операція. При необхідності вказується Кор. Рахунок та аналітика до нього. Зберігаємо дані та переходимо у Рахунки по авансовим звітам.

В модулі Розрахунки по авансовим звітам проводиться реєстрація авансових звітів, які створені в модулі Авансові звіти та відображається документи виплати грошових коштів по відрядних витратах (касові та банківські документи). По кожному підзвітному рахунку (об’єкту обліку) ведеться окремий реєстр. Об’єкт обліку підзвіту вибирається зі списку в полі Рахунок. Створення і коригування початкових залишків по підзвітній сумі виконується у формі представлення – групування по датах. Створення записів по кожному дню проводиться по пункту меню Реєстр - Створити. Вказується дата запису. Провалюємся в створений запис. 
Реєстрація операцій по авансовому звіту проводиться за пунктом меню Реєстр - Створити - Витрачено згідно звіту.

В полі Документ, залишаємо документ типу «авансовий», в полі №, обираємо вже створений авансовий звіт. Зберігаємо. Робимо рознесення по статтях, Операції - Рознесення по статтях. Далі робимо проведення і проводимо документ в головну книгу.

Далі переходимо до Відомості видачі під звіт. Модуль Відомість видачи під звіт призначений для можливості здійснення видачі грошових коштів підзвіт однією відомістю на групу співробітників. Виконується виплата витрат на відрядження через банк (для підприємств, які перераховують співробітникам витрати на відрядження на картки у банк) і через касу. У модулі Відомість витрат під звіт при створенні відомості пропонується вибір варіанту виплата через касу або виплата через банк.

При виборі пункту виплата через банк вводяться реквізити відомості: Номер, Дата, Найменування, Контрагент, Рахунок платника.

В середині створеного документу по пункту меню Реєстр - Вибір співробітників проводиться відбір співробітників. В колонці Сума до виплати заносяться суми по кожному співробітнику. За допомогою пункту меню Реєстр - Виплатити заповнюються дані колонки Виплачено. Зберігаємо зміни.

У Реєстрі облікових відомостей витрат по відомості формується видатковий ордер (пункт меню Реєстр - Сформувати виплату по відомості). Після того, як видаткові ордери сформовані, відомість приймає статус Закрита. Відкриття відомості здійснюється при вилученні виплати видаткового ордеру.

Тепер створюємо виплату через банк. Для цього, переходимо в модуль Виписки банку. Модуль призначений для створення операцій руху грошових коштів. Облік руху та наявності грошових коштів ведеться за рахунками обліку. Створення запису за день проводиться за пунктом меню Реєстр - Створити. При цьому система розраховує входить залишок на зазначену дату. Якщо створюється перший запис в журналі або введена дата, більш рання, ніж дати наявних записів, можливе створення/коригування вступного залишку. В іншому випадку модифікація суми залишку, розрахованого системою, заборонена. Через Реєстр - Створити, створюємо операцію Видача під звіт.

Заповнюємо поля: Документ – Платіжне доручення; № - обираємо документ платіжного доручення. Інші поля заповняться автоматично. Використовуємо проводку.

На цьому створення , проведення і видача коштів по авансовому звіту закінчена. Авансовий звіт на підприємстві можна як видавати декількома способами, так і виплачувати декількома способами. В даній статті, розписано один з можливих способів. Якщо Ви використовуєте на підприємстві іншу облікову політику, то всі Ваші побажання або запитання будуть враховані та не залишаться без відповіді при роботі з ISpro.

Сподіваємося, що дана стаття буде корисною для Вас.
Якщо залишилися запитання по роботі в системі будемо раді Вам допомогти на нашій лінії консультації куди Ви зможете звернутися за телефонами: (095) 036-40-04, (098) 036-40-04, (073) 036-40-04.

 


Поділитися статтею з друзями!


Отримуйте сповіщення про нові статті

Популярні статті