«M.E.Doc.Бізнес» — як тренд бухгалтерського обліку! 04-11-2019

«M.E.Doc.Бізнес» — як тренд бухгалтерського обліку!

Привіт, Друзі! Сьогодні пропонуємо поговорити про документообіг! У бухгалтерському обліку є таке поняття, як первинна документація. Для більшості, перша асоціація з первинною документацією — це нескінченна кількість непогоджених  актів і рахунків, паперів і загублених документів. До кожного бухгалтера, хочаб один раз, так і не дійшов рахунок відправлений поштою. Час не стоїть на місці, і одним з останніх трендів бухгалтерського обліку стало використання, саме  електронного документообігу. Впровадження ЕДО дозволяє відмовитись від паперового архіву документів та систематизувати дані на комп'ютері. У програмі M.E.Doc реалізований зручний і зрозумілий модуль «M.E.Doc.Бізнес» де присутній пошук і фільтр по документах, який дозволяє швидко отримати необхідну інформацію. Модуль розташований у головному меню — розділ «Первинні документи»

Читати повністю

Популярні cтатті