Реєстрація Податкових накладних та Додатків 2 філіями в програмі "M.E.Doc"

Реєстрація Податкових накладних та Додатків 2 філіями в програмі 22-07-2020

Шановні бухгалтери!

Сьогодні пропонуємо розглянути питання стосовно реєстрації податкових накладних та розрахунків коригування філіями. Існує багато підприємств та організацій, які мають розгалужену ієрархічну структуру, де є Головна установа та підзвітні їй підприємства-філії. 

В програмі «M.E.Doc» реалізована можливість реєстрації Податкових накладних, Додатків 2 в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН), а також виконання Запитів щодо отримання відомостей з ЄРПН філіями від Головної установи. 


Вам може бути цікаво:

Особливості нарахування лікарняних у модулі «M.E.Doc.Зарплата»

Можливості нового модулю – Звітність до НБУ для небанківських установ

Обмін договорами в електронному вигляді

Отримуйте всі актуальні новини та статті на нашому каналі в Telegram або ж:


Процедура відправки Податкових накладних та Додатків 2 на реєстрацію в ЄРПН відбувається безпосередньо з підприємства-філії.

Для реалізації цієї можливості необхідно виконати деякі налаштування. А саме, у програмному комплексі «M.E.Doc» користувача - Головної установи в розділі «Адміністрування» - «Параметри системи» - «Звітність філій» встановлюємо позначку «Прийом звітів від філій» (Мал. 1).

 

Мал. 1

 

В програмі «M.E.Doc» користувача - Філії необхідно створити  підприємство з кодом ЄДРПОУ Головної установи. У вікні «Вибір установи» обрати створене підприємство, натиснути «ОК». Завантажити всі актуальні сертифікати КЕП Головної установи

В розділі «Адміністрування» - «Параметри системи» - «Звітність філій» встановити опцію «Автоматична передача квитанцій у головну  установу». (Мал. 2).     

 

Мал. 2

 

У полі «Адреса головної установи» у вікні «Вибір адресата» з «Адресної книги» обираємо запис Головної установи. (Мал. 3). Хочемо зауважити, що електронна адреса Головної установи повинна бути реальною та актуальною!  

 

Мал. 3

 

В головному меню «Адміністрування» - «Параметри системи» - «Електронна пошта» необхідно вказати електронну адресу Філії. (Мал. 4).

Мал. 4

 

Потім переходимо у вікно «Вибір установи» та вибираємо підприємство-Філію

В головному меню «Довідники» - «Картка підприємства» - «Підприємство» потрібно зазначити організацію, від імені якої буде здійснюватися реєстрація Податкових накладних в ЄРПН, а саме це - назва Головної установи. (Мал. 5). 

 

Мал. 5

 

В розділі «Параметри системи» - «Звітність філій» встановлюємо позначку «Автоматична передача квитанцій у головну установу» (Мал. 6). У полі «Адреса головної установи» у вікні «Вибір адресата» з «Адресної книги» обираємо запис Головної установи. Ще раз наголошуємо на тому, що електронна адреса Головної установи повинна бути реальною!

 

Мал. 6

 

А тепер розглянемо схему, за якою відбувається відправка документів з ЄРПН Філіями від імені Головної установи.

У Філії створюється Податкова накладна або Додаток 2 або Запит щодо отримання відомостей з ЄРПН. При цьому відбувається автоматичне заповнення документу реквізитами Головної установи. Документ підписується комплектом підписів Головної установи та відправляється в ДПС на реєстрацію в ЄРПН або з метою отримання відомостей з ЄРПН. 

Філія при перевірці пошти отримає Повідомлення про доставку та Квитанцію №1 за результатами обробки. Перевірка пошти відбувається з використанням сертифікатів Головної установи

Після отримання Повідомлення про доставку та Квитанції №1 з результатами обробки, документ відправляється в користувачу - Головній установі.

Придбати M.E.Doc

Сподіваємось, дана стаття була корисною для Вас!

 

Автори: Шабанов Максим та Щукіна Надія, сертифіковані спеціалісти ГК "Інтелектуальний сервіс"


Долучайтесь до нас в Instagramfacebook та Telegram на Вас чекають:

  • корисні лайфхакиenlightened
  • актуальні новиниyes
  • та розважальна рубрикаlaugh

Приєднуйтесь до нас у соціальних мережах!

Поділитися статтею з друзями!


Популярні cтатті