22 лип. 2020 р.
Реєстрація Податкових накладних та Додатків 2 філіями в програмі "M.E.Doc"

M.E.Doc
5 хв.
1038
Шановні бухгалтери!
Сьогодні пропонуємо розглянути питання стосовно реєстрації податкових накладних та розрахунків коригування філіями. Існує багато підприємств та організацій, які мають розгалужену ієрархічну структуру, де є Головна установа та підзвітні їй підприємства-філії.
В програмі «M.E.Doc» реалізована можливість реєстрації Податкових накладних, Додатків 2 в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН), а також виконання Запитів щодо отримання відомостей з ЄРПН філіями від Головної установи.
Вам може бути цікаво:
Особливості нарахування лікарняних у модулі «M.E.Doc.Зарплата»
Можливості нового модулю – Звітність до НБУ для небанківських установ
Обмін договорами в електронному вигляді
Отримуйте всі актуальні новини та статті на нашому каналі в Telegram або ж:
Процедура відправки Податкових накладних та Додатків 2 на реєстрацію в ЄРПН відбувається безпосередньо з підприємства-філії.
Для реалізації цієї можливості необхідно виконати деякі налаштування. А саме, у програмному комплексі «M.E.Doc» користувача - Головної установи в розділі «Адміністрування» - «Параметри системи» - «Звітність філій» встановлюємо позначку «Прийом звітів від філій» (Мал. 1).
Мал. 1
В програмі «M.E.Doc» користувача - Філії необхідно створити підприємство з кодом ЄДРПОУ Головної установи. У вікні «Вибір установи» обрати створене підприємство, натиснути «ОК». Завантажити всі актуальні сертифікати КЕП Головної установи.
В розділі «Адміністрування» - «Параметри системи» - «Звітність філій» встановити опцію «Автоматична передача квитанцій у головну установу». (Мал. 2).
Мал. 2
У полі «Адреса головної установи» у вікні «Вибір адресата» з «Адресної книги» обираємо запис Головної установи. (Мал. 3). Хочемо зауважити, що електронна адреса Головної установи повинна бути реальною та актуальною!
Мал. 3
В головному меню «Адміністрування» - «Параметри системи» - «Електронна пошта» необхідно вказати електронну адресу Філії. (Мал. 4).
Мал. 4
Потім переходимо у вікно «Вибір установи» та вибираємо підприємство-Філію.
В головному меню «Довідники» - «Картка підприємства» - «Підприємство» потрібно зазначити організацію, від імені якої буде здійснюватися реєстрація Податкових накладних в ЄРПН, а саме це - назва Головної установи. (Мал. 5).
Мал. 5
В розділі «Параметри системи» - «Звітність філій» встановлюємо позначку «Автоматична передача квитанцій у головну установу» (Мал. 6). У полі «Адреса головної установи» у вікні «Вибір адресата» з «Адресної книги» обираємо запис Головної установи. Ще раз наголошуємо на тому, що електронна адреса Головної установи повинна бути реальною!
Мал. 6
А тепер розглянемо схему, за якою відбувається відправка документів з ЄРПН Філіями від імені Головної установи.
У Філії створюється Податкова накладна або Додаток 2 або Запит щодо отримання відомостей з ЄРПН. При цьому відбувається автоматичне заповнення документу реквізитами Головної установи. Документ підписується комплектом підписів Головної установи та відправляється в ДПС на реєстрацію в ЄРПН або з метою отримання відомостей з ЄРПН.
Філія при перевірці пошти отримає Повідомлення про доставку та Квитанцію №1 за результатами обробки. Перевірка пошти відбувається з використанням сертифікатів Головної установи.
Після отримання Повідомлення про доставку та Квитанції №1 з результатами обробки, документ відправляється в користувачу - Головній установі.
Сподіваємось, дана стаття була корисною для Вас!
Автори: Шабанов Максим та Щукіна Надія, сертифіковані спеціалісти ГК "Інтелектуальний сервіс"
Долучайтесь до нас в Instagram, facebook та Telegram на Вас чекають:
Читайте також:
- 2 років тому...
Генерація універсальних КЕП вже в автопродовженні!
В сервісі автоматичного продовження сертифікатів кваліфікованих електронних підписів реалізована можливість генерації універсальних ключів (з версії «M.E.Doc» 11.02.007 і вище) - 2 років тому...
Можливості нового модулю – Звітність до НБУ для небанківських установ
З 1 липня 2020 року усі небанківські фінустанови мають подавати звітність за другий квартал 2020 року до НБУ тільки в електронному вигляді. Ця звітність має подаватись відповідно до структури звітів, вимог та контролю, що встановлені регулятором - 2 років тому...
Як Хмарні рішення можуть допомогти вашому бізнесу, якщо Ви користуєтесь "M.E.Doc"?
Хмарні рішення являють собою виділений сервер або частину серверних потужностей - 2 років тому...
Робота з функцією “Групова заміна” в розділі “Реєстр виданих та отриманих ПН”
Функції розділу “Реєстр виданих та отриманих ПН” зроблять вашу роботу в зручнішою та зможуть заощадити вам багато часу - 2 років тому...
Спрощена робота з ЄСВ у програмі «M.E.Doc»
Перше, що нам допоможе при заповненні даного звіту – функція «Групова заміна полів».. - 2 років тому...
Як самостійно сформувати заявки КЕП для юридичної особи в програмі «M.E.Doc» для їх подальшого оформлення в нашому офісі
Бувають випадки, коли ви приходите до нас в офіс для оформлення кваліфікованого електронного підпису (КЕП), але у вас зовсім обмаль часу. Тому для пришвидшення процедури оформлення ми рекомендуємо вам згенерувати заявки для КЕП самостійно на вашому персональному комп’ютері. А як саме це зробити – розповідаємо в цій статті - 2 років тому...
"Податкова накладна з таким номером вже зареєстрована" - рішення ситуації!
Що робити, якщо відправлена на реєстрацію податкова накладна (ПН) чи розрахунок коригування (РК) відхиляється з причиною "Податкова накладна з таким номером вже зареєстрована" - 2 років тому...
Реєстрація Податкових накладних та Додатків 2 філіями в програмі "M.E.Doc"
Реєстрація ПН/РК філіями - 2 років тому...
Налаштування розрахунку "Аванс" у модулі M.E.Doc.Зарплата
Як легко та швидко налаштувати розрахунок авансу для всіх співробітників одночасно в модулі «M.E.Doc.Зарплата» - 2 років тому...
Нюанси роботи з запитами в ЄРПН
Ви можете скористатися зручним функціоналом програми «M.E.Doc» ─ «Звірка документів з ЄРПН», який призначений порівнювати кількість зареєстрованих в ЄРПН та наявних в програмі документів певної установи