22 лип. 2020 р.
Реєстрація Податкових накладних та Додатків 2 філіями в програмі "M.E.Doc"
M.E.Doc
5 хв.
1945
Шановні бухгалтери!
Сьогодні пропонуємо розглянути питання стосовно реєстрації податкових накладних та розрахунків коригування філіями. Існує багато підприємств та організацій, які мають розгалужену ієрархічну структуру, де є Головна установа та підзвітні їй підприємства-філії.
В програмі «M.E.Doc» реалізована можливість реєстрації Податкових накладних, Додатків 2 в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН), а також виконання Запитів щодо отримання відомостей з ЄРПН філіями від Головної установи.
Вам може бути цікаво:
Особливості нарахування лікарняних у модулі «M.E.Doc.Зарплата»
Можливості нового модулю – Звітність до НБУ для небанківських установ
Обмін договорами в електронному вигляді
Отримуйте всі актуальні новини та статті на нашому каналі в Telegram або ж:
Процедура відправки Податкових накладних та Додатків 2 на реєстрацію в ЄРПН відбувається безпосередньо з підприємства-філії.
Для реалізації цієї можливості необхідно виконати деякі налаштування. А саме, у програмному комплексі «M.E.Doc» користувача - Головної установи в розділі «Адміністрування» - «Параметри системи» - «Звітність філій» встановлюємо позначку «Прийом звітів від філій» (Мал. 1).
Мал. 1
В програмі «M.E.Doc» користувача - Філії необхідно створити підприємство з кодом ЄДРПОУ Головної установи. У вікні «Вибір установи» обрати створене підприємство, натиснути «ОК». Завантажити всі актуальні сертифікати КЕП Головної установи.
В розділі «Адміністрування» - «Параметри системи» - «Звітність філій» встановити опцію «Автоматична передача квитанцій у головну установу». (Мал. 2).
Мал. 2
У полі «Адреса головної установи» у вікні «Вибір адресата» з «Адресної книги» обираємо запис Головної установи. (Мал. 3). Хочемо зауважити, що електронна адреса Головної установи повинна бути реальною та актуальною!
Мал. 3
В головному меню «Адміністрування» - «Параметри системи» - «Електронна пошта» необхідно вказати електронну адресу Філії. (Мал. 4).
Мал. 4
Потім переходимо у вікно «Вибір установи» та вибираємо підприємство-Філію.
В головному меню «Довідники» - «Картка підприємства» - «Підприємство» потрібно зазначити організацію, від імені якої буде здійснюватися реєстрація Податкових накладних в ЄРПН, а саме це - назва Головної установи. (Мал. 5).
Мал. 5
В розділі «Параметри системи» - «Звітність філій» встановлюємо позначку «Автоматична передача квитанцій у головну установу» (Мал. 6). У полі «Адреса головної установи» у вікні «Вибір адресата» з «Адресної книги» обираємо запис Головної установи. Ще раз наголошуємо на тому, що електронна адреса Головної установи повинна бути реальною!
Мал. 6
А тепер розглянемо схему, за якою відбувається відправка документів з ЄРПН Філіями від імені Головної установи.
У Філії створюється Податкова накладна або Додаток 2 або Запит щодо отримання відомостей з ЄРПН. При цьому відбувається автоматичне заповнення документу реквізитами Головної установи. Документ підписується комплектом підписів Головної установи та відправляється в ДПС на реєстрацію в ЄРПН або з метою отримання відомостей з ЄРПН.
Філія при перевірці пошти отримає Повідомлення про доставку та Квитанцію №1 за результатами обробки. Перевірка пошти відбувається з використанням сертифікатів Головної установи.
Після отримання Повідомлення про доставку та Квитанції №1 з результатами обробки, документ відправляється в користувачу - Головній установі.
Сподіваємось, дана стаття була корисною для Вас!
Автори: Шабанов Максим та Щукіна Надія, сертифіковані спеціалісти ГК "Інтелектуальний сервіс"
Долучайтесь до нас в Instagram, facebook та Telegram на Вас чекають:
Виникли питання? Залиште заявку для нашого фахівця
Читайте також:
- 10 днів тому...
Як автоматично створювати резервні копії програми M.E.Doc
У сучасному світі, де зберігання даних та їх безпека мають критичне значення для стабільної роботи підприємств - автоматизоване створення резервних копій у програмі M.E.Doc виявляється надзвичайно важливим та ефективним рішенням. - 17 днів тому...
Відправка супроводжуючих документів до банку | Кейс M.E.Doc
M.E.Doc - це дуже багатофункціональна програма. Чи знали ви, що через M.E.Doc можна надіслати супроводжуючі документи щодо звітності безпосередньо до банку? Розповідаємо, як це можна зробити. - Місяць тому...
Кейс: Як виконати звірку з ЄРПН та отримати відсутні податкові накладні | M.E.Doc Облік ПДВ 2024
Надаємо рішеня, як відновити податкові накладні, після фізичної втрати пристрою, на якому зберігався архів податкових накладних. - 3 місяці тому...
M.E.Doc.Зарплата - максимум можливостей у поєднанні з якісним севісом
Чому при виборі продукту та обслуговуючої компанії варто обрати рішення M.E.Doc.Зарплата та ГК “Інтелектуальний сервіс”? - 5 місяців тому...
Подача звітності у контролюючі органи - наші рішення для ФОПа
Зараз для підприємців є великий асортимент рішень для звітування в контролюючі органи. - 2 місяці тому...
Автоматичне заповнення Об'єднаної звітності ПДФО та ЄСВ | M.E.Doc Зарплата 2024
Розповідаємо про кейс використання M.E.Doc Зарплата для автоматичного формування Об'єднаної звітності на реальному прикладі впровадження клієнту - 8 місяців тому...
Чому вам не потрібен модуль М.Е.Doc Зарплата!
Вирішуючи питання придбання нового програмного забезпечення, користувач часто запитує себе: «Чи потрібно воно мені?».… - 9 місяців тому...
M.E.Doc “Зарплата” чи ISpro модуль “Управління персоналом” - що обрати?
Облік заробітної плати одна з найважливіших ділянок роботи на підприємстві. Для розв'язання задач такого рівня потрібне надійне і сучасне програмне забезпечення. Тому в даній статті ми розглянемо рішення, які ефективно працюють уже в тисячах підприємств по всій Україні. - 3 років тому...
Робота з первинними документами після останнього оновлення M.E.Doc
Тепер первинні документи (акти, рахунки тощо) відображаються лише в Реєстрі електронних документів - 4 років тому...
Можливості нового модулю – Звітність до НБУ для небанківських установ
З 1 липня 2020 року усі небанківські фінустанови мають подавати звітність за другий квартал 2020 року до НБУ тільки в електронному вигляді. Ця звітність має подаватись відповідно до структури звітів, вимог та контролю, що встановлені регулятором