Налаштування поштового серверу для коректної відправки звітів

Налаштування поштового серверу для коректної відправки звітів

Ключові слова: помилка, перевірка з'єднання, поштовий сервер
 

Сьогодні пропонуємо розглянути чергове питання, з яким досить часто звертаються клієнти на «гарячу» лінію контакт-центру. Мова піде про помилку з’єднання з поштовим сервером, при прийомі вхідної кореспонденції з’являється банер з відповідною інформацією (Мал. 1).


Мал. 1

Перед відправкою будь-якого документу з програми «M.E.Doc», необхідно налаштувати електронну пошту, на яку будуть надходити відповіді та квитанції від контролюючих органів. 

Для цього потрібно створити поштову скриньку, яка буде використовуватись виключно програмою «M.E.Doc». Якщо ж в базі декілька підприємств, рекомендуємо, щоб для кожного з них була своя окрема скринька на поштовому сервісі ukr.net або gmail.com
 

Алгоритм дій для вирішення помилки:

1. Зайдіть на електронну пошту сайту ukr.net, введіть свій логін і пароль.

2. Справа вгорі натисніть значок «Налаштування» (Мал. 2).


Мал. 2

3. Після виберіть «Керування IMAP-доступом» (Мал. 3).


Мал. 3

4. Сторінку, яка відкриється, треба прогорнути вниз і знімаємо відмітку «Доступ до зовнішніх програм».

5. Далі у відкритому вікні потрібно ввести пароль пошти та натиснути «Продовжити» (Мал. 4).


Мал. 4

6. Введіть назву програми, для якої відкривається цей доступ (наприклад «МЕДОК») (Мал. 5).


Мал. 5

7. В наступному вікні натисніть «Створити пароль», який потрібно скопіювати (Мал. 6).


Мал. 6

Тепер в програмі «M.E.Doc» потрібно перейти в «Головне меню» - «Параметри системи» - «Електронна пошта»

Вказуємо логін, скопійований пароль (Ctrl+V) поштової скриньки, а «M.E.Doc» самостійно проставте всі налаштування під конкретний поштовий сервер. Чудово, тепер натисніть кнопку «Застосувати» - «Перевірити з’єднання» (Мал. 7).


Мал. 7

Зверніть увагу, якщо в «Параметрах системи» стоїть відмітка «Використовувати виключно програмою «M.E.Doc», то всі повідомлення та листи, які не стосуються програми, будуть автоматично видалені (Мал. 8). Будьте обережними з власною чи корпоративною поштою.


Мал. 8

Тому ми рекомендуємо для подачі звітності в програмі «M.E.Doc» використовувати лише окремо створені та налаштовані скриньки. 

 

Автор: Надія Щукіна, сертифікований спеціаліст групи компаній Інтелектуальний сервіс

#M.E.Doc #M.E.Docкупити #Медоконовлення #программамедок #медоконлайн #medok #медок #купитьпрограммумедок #сотаонлайнмедок #сотамедок #кеп #придбатикеп #електроннийпідпис #ецп


Отримуйте всі актуальні новини на нашому каналі в Telegram, а також звертайтесь з будь-якими питаннями до нашого Intelserv консультанта через Telegram або Messenger!

Читайте також:

Написати нам

Напишіть
нам в чат

telegramSupportFacebooktelegramSupportFacebook