Джерела фінансування та особливості їх застосування на прикладі заробітної плати

Джерела фінансування та особливості їх застосування на прикладі заробітної плати

 

Система ISpro дозволяє врахувати особливості розрахунку заробітної плати на підприємствах, що мають декілька джерел фінансування.
В системі передбачено налаштування параметрів, що дозволяє вести облік окремо по джерелам фінансування, окремо по економічній класифікації витрат та одночасно по обом напрямкам.

Для того щоб занести Джерело фінансування в програму ISpro, переходимо в Головне меню - Загальні довідники - Джерела фінансування.

У вікні, що відкрилося через праву кнопку миші обираємо Створити - Запис поточного рівня, створюємо нове джерело фінансування, заповнюємо поля (код, найменування), а в полі Класифікатор обираємо існуючий в програмі шаблон джерела фінансування. Якщо вам потрібно створити ще декілька ДФ, заводимо їх аналогічним способом. 

Після того як занесли джерела фінансування у довідниках, ми можемо за необхідності зробити таблицю розподілу коефіцієнтів по джерелам фінансування. Перейдемо до налаштувань заробітної плати Головне меню - Облік працівників та заробітної плати - Параметри-Налаштування, обираємо відповідний довідник:

Відкриваємо вкладку Коефіцієнти. Підсвітивши поле на вкладці коефіцієнти через клавішу Insert або права кнопка миші Створити, створюємо нову таблицю розподілу. Заповнюємо: період, джерело фінансування, коефіцієнт, сума коефіцієнтів зазвичай повинна дорівнювати 1:

Далі на закладці Види оплат - Система оплати для кожного виду оплат, що обліковуються в розрізі ДФ/ЕКВ, задається спосіб визначення По таблиці коефіцієнтів розподілу сум, обирається параметр Таблиця визначається – В налаштуванні виду оплати і обирається створена раніше таблиця. 

Також при налаштуванні системи оплати можна вибрати параметр Таблиця визначається – У «Загальних відомостях» Особового рахунку. В цьому разі в особовому рахунку на сторінці 2 задаються ДФ/ЕКВ/Таблиця розподілу сум.

Налаштування нарахувань та утримань відбувається в налаштуваннях кожного виду оплат, що мають обліковуватись в розрізі ДФ/ЕКВ: 

  • На закладці Джерела фінансування визначається спосіб визначення Джерела фінансування
  • На закладці Економічний класифікатор визначається спосіб завдання ЕКВ

Крім налаштувань видів оплат ДФ використовуються також і при створенні документів – відбувається розподіл нарахованих сум:

Налаштування виплат по джерелам фінансування проводяться в модулі Платіжні відомості (для виплати через касу) та Списки на перерахування (для виплати через банк). В меню Реєстр - Сформувати документи (комбінація клавіш Ctrl+D) створюється платіжна відомість. По пункту меню Розрахунок документа (комбінація клавіш Ctrl+R) з’являється вікно, де на закладці ДФ/ЕКВ/Аналітика визначаються коди ДФ та ЕКВ. В цьому випадку сума по ДФ/ЕКВ підтягується в документ. При створенні платіжної відомості по клавіші Ins сума по ДФ/ЕКВ проставляється в ручному режимі.

При закритті документів нарахувань та виплат суми попадають в розрахунковий лист працівника, де при виборі відповідного джерела фінансування досить зручно провести звірку виконаних дій і отриманих розрахунків:

Підсумки розрахунків в цілому по підприємству ми можемо отримати через звіти, в назві яких присутні ДФ/ЕКВ формуються по всім ДФ/ЕКВ або по окремим ДФ/ЕКВ.

Сподіваємося, що дана стаття буде корисною для Вас. Якщо залишилися запитання по роботі в системі будемо раді Вам допомогти на нашій лінії консультації куди ви зможете звернутися за телефонами: (095) 036-40-04, (098) 036-40-04, (073) 036-40-04.

 

Чому варто обрати програмний РРО?

Виникли питання? Залиште заявку для нашого фахівця

Читайте також: