Електронний документообіг

Швидкий та законний обмін електронними документами
image

Як обмінюватися електронними документами?

Нарешті на ринку з’явилися рішення нового покоління, що підтримують всі можливі комунікації з клієнтом і до того ж суворо дотримується законодавчих норм та порядків:

Обмін будь-якими документами:

  • Договір
  • Рахунок
  • Акт
  • Видаткова
  • Замовлення
  • Вкладення
  • Будь-який документ
image

Функціональні можливості

Формування

Власних шаблонів документів

Підписання та відправка

з КЕП і захищеними носіями інформації

Автоматична

обробка документів

Експрес-сповіщення

про отримання документів

Архівування

та резервне копіювання е-документів

Інтеграція

з будь-якими обліковими системами

Переваги ЕДО:

image
  • Оперативний доступ до документів, швидкість обробки документів.
  • Всі структури компанії можуть працювати в єдиному інформаційному просторі - це дозволяє прискорити узгодження документів і прийняття рішень.
  • Підвищення виконавської дисципліни (так як ЕДО дозволяє визначати відповідального за виконання документа в кожен момент часу), підвищення продуктивності співробітників.
  • Безпека і збереження документів - шифрування даних дозволяє запобігти спробам несанкціонованого використання інформації.
  • Зниження фінансових витрат на документообіг і діловодство.
  • Ефективне управління рухом документів.
  • Опрацювання вхідних документів завжди безкоштовне для ваших клієнтів.
image

Законодавчо затверджено!

Документи, підписані електронними підписами, якими обмінюються партнери, мають таку ж юридичну силу, як і документи на паперових носіях з власноручним підписом та мокрою печаткою – це визначено законодавчо.

Законодавчо затверджено!
  • Основні організаційно-правові засади електронного документообігу та використання електронних документів в Україні врегульовані наступними законодавчими актами:
  • Закон України №851 Про електронні документи та електронний документообіг»;
  • Закон України «Про електронні довірчі послуги»;
  • Наказ Міністерства фінансів України № 372 «Про затвердження Змін до Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку»

Допоможемо переконати Ваших контрагентів:

  • Готові шаблони:
  • листа для інформування контрагентів;
  • договору про визнання електронного документообігу;
  • пункту про електронні документи для інтеграції в типовий договір
  • Навчання:
  • для покупців: по прийому та погодженню електронних документів;
  • для постачальників: по відправленню документів в електронному вигляді
image
image
  • Додаткове інформування:
  • шляхом E-mail та SMS розсилок, а також по телефону
  • Консультаційний супровід:
  • для Вас та Ваших контрагентів пн.-пт. з 08.00 по 19.00 сб. з 10.00 по 14.00
Законодавчо затверджено!

Наші спеціалісти продемонструють Вам переваги електронного документообміну та його позитивний вплив на оптимізацію ведення Вашого бізнесу!

Замовити