Ми переходимо виключно на електронний документообіг

відмовившись від використання паперу та послуг кур’єрів і отримали безліч переваг.

Як обмінюватися електронними документами?

Нарешті на ринку з’явилися рішення нового покоління, що підтримують всі можливі комунікації з клієнтом і до того ж суворо дотримується законодавчих норм та порядків:

Software

Обмін будь-якими документами

documents

Електронний документообіг з М.Е.Doc (далі ЕДО) – простий та надійний спосіб автоматизації бізнес процесів

Функціональні можливості

Формування

Власних шаблонів документів

Підписання та відправка

з КЕП і захищеними носіями інформації

Автоматична

обробка документів

Експрес-сповіщення

про отримання документів

Архівування

та резервне копіювання е-документів

Інтеграція

з будь-якими обліковими системами

Переваги ЕДО:

Переваги

Законодавчо затверджено!

Документи, підписані електронними підписами, якими обмінюються партнери, мають таку ж юридичну силу, як і документи на паперових носіях з власноручним підписом та мокрою печаткою – це визначено законодавчо.

Читайте нижче законодавчі підстави:

  • - Закон України №852 «Про електронний цифровий підпис»;
  • - Закон України №851 Про електронні документи та електронний документообіг»;
  • - Наказ Міністерства фінансів України № 372 «Про затвердження Змін до Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку»;
  • - Закон України «Про електронні довірчі послуги»;
  • - Основні організаційно-правові засади електронного документообігу та використання електронних документів в Україні встановлює Закон України «Про електронні документи та електронний документообіг» від 22.05.2003 р. № 851-IV.

Замовити демонстрацію

Переваги

Наші спеціалісти продемонструють Вам переваги електронного документообміну та його позитивний вплив на оптимізацію ведення Вашого бізнесу!