Практикум

"ВСЕ ПРО ЕЛЕКТРОННИЙ ОБМІН ДОКУМЕНТАМИ"

25 лютого у м. Суми

Чому Вам варто відвідати практикум:

  • 1. Вас цікавить тема електронного документообігу, але все ще сумніваєтесь? Бажаєте полегши та пришвидшити свою роботу з первинними документами? Хочете скоротити витрати на їх обігу, але не знаєте, як це зробити? - Ми підкажемо як!
  • 2. Ви не довіряєте або скептично налаштовані до електронних документів і переходити на ЕДО не збираєтесь? - Ми не будемо переконувати, проте підкажемо як взаємодіяти з контрагентами, які користуються ЕДО!
  • 3. У Вас є будь-які питання по електронним документам та їх обігу? - Без відповіді Вас і Ваших ЕДО-питань не залишимо!

Програма заходу:

  • 1. Електронний Документообіг (ЕДО) – це …
  • 1.1. Розглянемо основні принципи організації документообігу в теорії законодавства та на практиці.
  • 1.2. Дамо повністю вичерпні питання з ЕДО, які у Вас залишаються на зараз без відповіді.
  • 2. Які переваги та недоліки ЕДО?
  • Якщо Ви не перейшли на ЕДО – як правильно взаємодіяти з контрагентами, які відправляють Вам чи просять у Вас електронні документи?
  • 3. Які є варіанти програмного впровадження ЕДО:
  • для кожного учасника індивідуально визначаємо найбільш зручний.
  • 4. Сучасні можливості ЕДО:
  • як відправляти документи з Вашої 1С (чи іншої облікової програми) ОДРАЗУ до контрагента?
  • 5. Обмінятися електронними документами можна навіть з контрагентам, які НЕ мають жодних програм для ЕДО – побачимо як.
  • 6. Які перспективи ЕДО в Державі та до чого нам готуватися?
  • Якщо вже завтра всім доведеться перейти на ЕДО (навіть якщо не хочеться) – як бути готовими та уникнути додаткової роботи, непередбачених витрат і зайвої відповідальності?
  • 6. Кава-брейк. Відповіді на додаткові питання учасників.

Регламент практикуму:

  • Реєстрація: 13:00
  • Початок: 13:30
  • Кава-брейк: 15:30
  • Закінчення: 16:00

Cпікер:

  • Малюк Віктор, провідний спеціаліст з впровадження та адаптації електронного документообігу ГК «Інтелектуальний сервіс», який допоміг десяткам підприємств перейти на ЕДО та оптимізувати свій робочий простір.