Програмні РРО– на що чекати в 2022 році? Сота Каса та Cashalot - зустріч з Розробником

Програмні РРО– на що чекати в 2022 році? Сота Каса та Cashalot  - зустріч з Розробником

Останні дні листопада стали максимально продуктивними для команди «Інтелектуального сервісу». Нас, фахівців, які надають сервіс у різних куточках України, хвилює тема впровадження програмних РРО (програмних кас). Тому без зайвих зволікань, зібравши валізи та сформувавши ідеї, вирушили на стратегічну сесію до незмінної штаб-квартири «Інтелектуального сервісу» - готелю Grand Marine Hotel & SPA, що знаходиться на побережжі Чорного моря, в гостинній Одесі.

на фото: учасники стратегічної сесії

на фото: учасники стратегічної сесії

Зустріч з «Розробником»

ГК «Інтелектуальний сервіс» - офіційний дистриб'ютор продуктів розробки «LINKOS group», нашого надійного партнера та порадника десятки років. Тож, і цього разу, для формування стратегічних цілей та антикризового плану дій по впровадженню програмних РРО (СОТА КАСА та Cashalot), було вирішено запросити провідного фахівця навчального центру з програмних РРО Сергія Кондратюка, для того, щоб він поділився своїм експертним досвідом.

Говорили про:
•    кому потрібно використовувати ПРРО з січня 2022;
•    відмінності РРО від ПРРО;
•    суттєву економію, якщо використовувати програмну касу;
•    ведення складського обліку в ПРРО Cashalot;
•    модуль аналітики в програмній касі та як ним користуватися;
•    та багато ін.

на фото: Вавілов Володимир та Сергій Кондратюк

на фото: вдячні слухачі

Ця зустріч, напевно, запам`ятається Сергієві надовго, адже наші фахівці буквально атакували «Розробника» шквалом запитань по практичному та теоретичному використанню СОТА КАСА та Cashalot. А ще вдалося записати маленьке інтерв`ю.

Але, найголовніше це те, що нам вдалося передати запитання та побажання клієнтів, котрі лунають: на лінії консультацій (ми працюємо без вихідних), у наших прямих ефірах(намагаємось проводити тематичний прямий ефір кожного дня), у наших соціальних мережах. Ми отримали вичерпні відповіді, які будемо транслювати для Вас, шановні клієнти.

«Інтелектуальний сервіс» змінюється для Вас

Наша основна мета - надавати справжній та щирий сервіс 24/7 для бізнесу в сфері ІТ-рішень та автоматизувати роботу підприємств. Час не стоїть на місці, тож потреба змінюватись та вчитись постала як ніколи гостро, і першим це зрозумів Генеральний директор ГК «Інтелектуальний сервіс» Горбатько Олексій, який «взув черевики» звичайного технічного консультанта та активно почав працювати з клієнтами по впровадженню програмної каси Cashalot, тим самим надихнувши низку фахівців нашої команди.

на фото: Горбатько Олексій

на фото: фахівці Інтелектуального сервісу

Результат нашої стратегічної сесії – це розуміння проблеми та шляхів її вирішення, а саме:
•    Продаж рішення, а не просто продукту
•    Впровадження цілодобової підтримки
•    Всебічна інформаційна підтримка
•    Активне навчання клієнтів
•    Високий рівень сервісу від наших сертифікованих консультантів
•    Формування територіальних фахових груп консультантів
•    Розширення партнерської мережі

Плідна дводенна робота дала свій результат – стратегія та план дій сформовані. Дякуємо кожному учаснику команди «Інтелектуального сервісу» за активний вклад та креативні ідеї.

на фото: команда ГК Інтелектуальний сервіс

Читайте також: