ТОП 10 корисних інструкцій по роботі в ПЗ «M.E.Doc» (за ІІ квартал)!

ТОП 10 корисних інструкцій по роботі в ПЗ «M.E.Doc» (за ІІ квартал)!

В Блозі бухгалтера ми ведемо для Вас щотижневу рубрику "Робота з програмами", де публікуємо матеріал про зручні механізми автоматизації, та покрокові інструкції роботи у програмному комплексі «M.E.Doc».

Тому, зібрали для Вас ТОП 10 корисних інструкцій по роботі в ПЗ «M.E.Doc»:

1.  Для формування та подання Звіту з ЄСВ у програмі «M.E.Doc» реалізований модуль ЄДИНИЙ ВНЕСОК, у якому формуються звіти, які щомісячно подають юридичні особи та фізичні особи-підприємці за своїх найманих працівників.

Дізнайтеся, як саме створювати «скасовуючі» та «додаткові» звіти за допомогою  модулю «Звітність» у програмному комплексі «M.E.Doc»:

2.  «M.E.Doc Зарплата» - це модуль програми «M.E.Doc», який автоматизує розрахунок і нарахування заробітної плати співробітників малих і середніх підприємств, а також всі процеси обліку та управління персоналом. Він призначений для підприємств різної сфери діяльності малого та середнього бізнесу. У розпорядження користувача надійде перелік типових видів оплат, фондів та їх нарахувань, комплекти всіх необхідних звітів, які сформовані з урахуванням вимог контролюючих органів.  

Процес нарахування відпускних вручну займає занадто багато часу, тому ми розповіли Вам про зручний механізм автоматизації, а саме: 

3. Якщо Вам не зручно розраховувати нарахування лікарняних вручну і Ви хотіли б автоматизувати даний процес, пропонуємо Вам переглянути інструкцію:

4.  У Вас є необхідність нарахувати  надбавку за вислугу років  чи  застосувати вірний  коефіцієнт для  лікарняних?  Тоді розповімо Вам про застосування стажу та його види для розрахунку лікарняних та надбавок через  модуль «Зарплата»  у програмному комплексі M.E.Doc: 

5. Щоб спростити і полегшити Вашу роботу, розробники програми M.E.Doc не зупиняються на досягнутому і рухаються вперед, впроваджуючи нові доробки. Тому, в травні ми розовіли вам про новий модуль РРО

6.  За допомогою сертифікатів опублікованих по Вашому підприємству на сайті АЦСК, контрагенти мають змогу розшифровувати від Вас повідомлення. Якщо Ви ще вагаєтеся з відповіддю на питання «дозволяти публікацію сертифікатів чи не дозволяти?», тому пропонуємо ознайомитися з матеріалом:

7. Терміново потрібно здійснити обмін первинними документам у електронному вигляді з контрагентами, а Ви у відпустці? 

У нас є рішення -  веб-сервіс СОТА!

8. В сучасному світі в зв’язку з активним розвитком цифрових технологій, соціальною свідомістю громадян, а також прийняттям відповідних законів України, що дозволяють відмовитися від документів в паперовому вигляді, все більше підприємств переходить на обмін первинними документами між контрагентами в електронному вигляді.

Ми не лише ідемо в ногу з часом, а і дивимося в майбутнє, створюємо всі умови для полегшення бухгалтерської роботи та економії Вашого часу на обробку первинних документів. Тому на сьогодні є рішення, як виконати цю функцію за допомогою програми M.E.Doc:

9. За даними експертів співвідношення кількості паперових і електронних документів в Україні через три роки має бути п'ятдесят на п'ятдесят, через 7 років стане - тридцять на сімдесят. Кількість документів з паперовими носіями в середньому за рік збільшується на 7%, а з електронними - вдвічі.

! Відсутність необхідності вручну розмножувати документи, відслідковувати та контролювати порядок передачі конфіденційної інформації тощо істотним чином дозволить знизити трудовитрати працівників. Впровадження наскрізного автоматичного контролю виконання всіх етапів роботи з документацією буде сприяти підвищенню якості роботи виконавців, робити терміни підготовки документів більш прогнозованими й керованими. Дізнайтеся, як впровадити систему електронного документообміну на вашому підприємстві, та щоб детально розглянути рішення, яке ми пропонуємо для Вас, перейдіть на нашу сторінку ЕДО.

10. Про основні правила щодо заповнення й подання форми № 1ДФ ми розповідали тут:


Зверніть увагу: щоб вчасно отримувати новини від нас, підпишіться на розсилку листів у блоці Новини нашого сайту або в Блозі бухгалтера справа у вікні.
Також, нагадуємо, що Блог бухгалтера з розділом "РОБОТА З ПРОГРАМАМИ" у відкритому доступі для користувачів Персонального Кабінету нашого сайту, щоб зареєструватися в ПКК тисніть тут:
 

Зареєструватися в Персональному Кабінеті

 

Підготувала: Ковальова Альона, контент-спеціаліст ГК Інтелектуальний сервіс
Рубрика: Робота з програмами

 

Долучайтесь до нас в Instagram та facebookна Вас чекають:

  • корисні лайфхакиenlightened
  • актуальні новиниyes
  • та розважальна рубрикаlaugh

!Дізнатися більше новин Ви також зможете на нашому каналі в >>> Telegram.

Читайте також: