Українська універсальна біржа про перехід на електронний документообмін

Українська універсальна біржа про перехід на електронний документообмін

 Щодня кількість електронних документів в Україні зростає, адже все більше компаній відмовляється від паперового документообміну.

Так і проект онлайн закупівель “ПрозорроЗакупівлі” Української універсальної біржі, перейшовши на електронний обмін документами, використовує все більше е-документів.

Та які переваги у документів у електронному вигляді, та яка різниця у порівнянні із старими — паперовими?

Наталія Шокодько, керівник проекту “ПрозорроЗакупівлі” Української універсальної біржі, вирішила остаточно прояснити ці моменти, звернувшись до нашого спеціаліста із впровадження електронного документообміну — Віктора Малюка.

Перш за все, звісно ж, постає питання — чим взагалі електронний документ відрізняється від паперового?

Як з’ясувалось — з точки зору чинного законодавства, юридичну силу обидва документи мають рівну. Різниця, у більшій мірі, полягає у тому, що оперативність самого документообміну незрівнянно вища, адже швидкість електронного обміну не можна навіть порівнювати з поштовою доставкою. Тут же випливає і ще один момент — зникає потреба сплачувати за послуги поштового зв’язку.

“У місяць ми економимо близько 10 000 грн.”, - говорить Наталія. - “Для нас це було значним кроком вперед!”

 

Тут слід нагадати, що обмін актами за послуги використання електронного майданчику в Українській універсальній біржі вже проходить цілком у електронному вигляді. При цьому сам процес отримання та погодження клієнтом акта від постачальника потребує усього кілька секунд та пару кліків мишкою — отримати, підписати, ввести пароль — і все, документ погоджено!

“Не варто забувати про гарантованість та надійність електронного документообміну, у порівнянні з паперовим, - нагадує Віктор, - Завдяки використанню кваліфікованого електронного підпису, документ гарантовано буде отриманий саме конкретним контрагентом, а також є можливість моніторингу проходження усіх стадій погодження документа.”
 

Програмного забезпечення для реалізації електронного документообміну на організації існує досить багато — FlyDoc, M.E.Doc, СОТА та інші системи, - і під конкретні потреби завжди є можливість підібрати оптимальне цифрове рішення. Для усіх користувачів програми, а також їх клієнтів, діє наша Лінія консультацій, спеціалісти якої завжди нададуть усю необхідну технічну підтримку у опануванні тієї чи іншої програми або процесу електронного документообміну.

Важливим моментом є те, що саме зараз державний апарат також цілком переходить на обмін документацією у електронному вигляді, і тому усьому бізнесу та іншим організаціям час брати приклад і відмовлятись від застарілих методів роботи, не відстаючи від держави. Тим паче, що як показав досвід Української універсальної біржі — бізнес від цього лише виграє, економлячи час та гроші!

Тож долучайтесь до майбутнього разом з нами!

 

Сайт Української універсальної біржі та їх сторінка у  Facebook

_______________________________________________________

А Ви вже чули, що в нас нові можливості виписки рахунку?
Ще ні?!
Тоді з радістю запрошуємо Вас спробувати на собі усі переваги швидко та зручно отримати потрібний рахунок! Лише  декілька простих кроків і рахунок вже у Вас! Не втрачайте можливість економити свій час та ресурси!
Вся інформація доступна за посиланням -
https://intelserv.net.ua

_______________________________________________________

Долучайтесь до нас в Instagram та facebookна Вас чекають:

  • корисні лайфхакиenlightened
  • актуальні новиниyes
  • та розважальна рубрикаlaugh

!Дізнатися більше новин Ви також зможете на нашому каналі в >>> Telegram.

 

 

Читайте також: