Як зберігати е-документи?

Як зберігати е-документи?

Міністерство цифрової трансформації України на своїй сторінці у facebook нагадує, що електронні документи — це сучасно та зручно, а також нагадали якими є вимоги до їх зберігання.

Документи мають два види архівного зберігання: постійне та тривале — 10 років і тимчасове зберігання — до 10 років.              

 


Читати також:

Декларація з податку на нерухомість з типом «Уточнююча»: нюанси заповнення табличної частини

ВРУ підтримала продовження заборони на 1С та російські соцмережі

З 15 травня діють нові правила видачі лікарняних на період карантину

Отримуйте всі актуальні новини на нашому каналі в Telegram або ж:


До першої групи відносяться статути, штатні розписи, установчі документи та особові справи, які варто мати і у паперовій формі. Якщо ви підписали їх в електронній формі, використовуйте формат даних PDF/A-1 (*.pdf), який убезпечить вас та ваших контрагентів від випадкового редагування документа. А от документи другої групи достатньо зберігати лише в електронній формі.

До другої групи відносяться наступні документи, з відповідним терміном зберігання:

1. Документи про відрядження (програми, технічні завдання, доповіді, довідки):

1) закордонні або наукові в межах України — 10 років;

2) у межах України — 3 роки.

2. Дані про документообіг на підприємстві — 5 років.

3. Кредитні договори, поруки, застави, гарантії, переведення боргу — 5 років.

4. Первинні документи та додатки до них, що фіксують виконання господарських операцій (касові, банківські документи, ордери) — 3 роки.

5. Податкові накладні та облікові регістри — 3 роки.

Після закінчення строків зберігання документи підлягають знищенню.

 

Джерело: Міністерство цифрової трансформації України на facebook

Редактор: Михайло Яремчук — контент-спеціаліст ГК Інтелектуальний сервіс


Долучайтесь до нас в Instagramfacebook та Telegram на Вас чекають:

  • корисні лайфхакиenlightened
  • актуальні новиниyes
  • та розважальна рубрикаlaugh

Читайте також: