Створення «скасовуючої» та «додаткової» по ЄСВ в ПЗ «M.E.Doc»

Створення «скасовуючої» та «додаткової» по ЄСВ в ПЗ «M.E.Doc»

Наш цикл статей про зручний механізм автоматизації, а саме, подання звітності з ЄСВ та створення «скасовуючих» та «додаткових» звітів за допомогою  модулю «Звітність» у програмному комплексі «M.E.Doc» продовжується.

Для формування та подання Звіту з ЄСВ у програмі реалізований модуль ЄДИНИЙ ВНЕСОК, у якому формуються звіти, які щомісячно подають юридичні особи та фізичні особи-підприємці за своїх найманих працівників (Мал.1).


Мал.1
 

Далі переходимо до Додатку 4 та обираємо необхідну таблицю для заповнення. (Мал.2). Наш звіт  створюється з всього  реєстру співробітників, які працювали у відповідному звітному періоді, враховуються дати прийняття та звільнення. Для правильності подачі ЄСВ до контролюючих органів, вносимо дані до таблиць, які встановлені Законом України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" № 2464-VI від 08.07.2010 (набрав чинності з 01.01.2011).


Мал.2
 

Отже, продовжуючи нашу тему подачі ЄСВ, розглянемо в ПЗ «M.E.Doc» створення «скасовуючого» звіту.

При створенні «скасовуючого» звіту, звернемо увагу, що цей звіт формується тільки, якщо після закінчення строку подання звіту виявлено негрошові помилки у таблицях 5-9 додатку 4. У таблиці 6 звіту можуть виправлятися дані лише на одну застраховану особу. «Скасовуючі» документи подаються після закінчення звітного періоду. Статус «скасовуюча» можливий лище для таблиць 5, 6, 7, 8, 9.

Звернемо увагу, на те що, у попередніх звітних періодах до 01.01.2016 відображаються та подаються «скасовуючі»/«додаткові» форми версії «І». Починаючи з періоду 01.01.2016 відображаються та подаються «скасовуючі»/«додаткові» форми версії «J» або «F».

У випадку подання «скасовуючих» документів одночасно з ними подаються початкові документи із зазначеними вірними відомостями.

Посадова особа установи, яка відповідає за подання звіту з ЄСВ, повинна самостійно контролювати наявність початкових звітів в тому періоді, де скасовуються дані.

Для створення форми з ознакою «Скасовуюча» (Таблиці 5, 6, 7, 8, 9) потрібно:

1. Обрати період, в якому потрібно створити «скасовуючу» форму,

2. Виділити у модулі відповідну таблицю,

3. Із контекстного меню обрати «Створити скасовуючу», або у меню обрати «Правка» – «Створити скасовуючу» (Мал. 3).

Звертаємо Вашу увагу на (Мал. 3), що  у "старому" періоді створюється новий комплект звітів, в якому для даної таблиці будуть присутні 2 форми – «початкова» та «скасовуюча». Щодо заповнення «скасовуючого» звіту відкриваємо та вносимо записи з недостовірними відомостями, а потім – форму з типом «початкова» та внести до неї достовірні дані. Зміни у сумах нарахованих доходу та внесків при формуванні не допускаються. При виявленні помилок у сумах виконується перерахунок у таблиці 6 у звітному періоді. Комплект, який сформований для виправлення помилок. Не повинен включати таблиці 1 та 4, але повинен включати Перелік таблиць звіту.

Мал.3
 

Після внесення даних, оновлюємо поля (F5), перевіряємо звіт (F4) та зберігаємо (Ctrl+S). Після виконаних дій звіт готовий до подачі в контролюючі органи.

Продовжуючи нашу тему щодо заповнення звіту з ЄСВ у програмі «M.E.Doc», надалі розглянемо, як створити звіт з позначкою «Додаткова» Додатку 4.

Звіт зі статусом «Додаткова» використовується для виправлення відомостей про застрахованих осіб, якщо у Додатку 4 за попередній період не було зазначено застраховану особу, з якою було укладено або розірвано трудовий договір.

Нагадуємо, що звіт зі статусом «Додаткова» можливий лише для Таблиці 5 та Таблиці 7 і подається після закінчення звітного періоду.

Мал.4
 

Звіт зі статусом «Додаткова» допускається для доповнення такою інформацією:
 

  1. даних про укладання або розірвання трудового договору;
  2. відомостями про укладення та розірвання цивільно-правового договору;
  3. відомостями про укладення або розірвання договору із застрахованою особою при його працевлаштуванні на нове місце роботи;
  4. інформацією про надання відпустки по догляду за дитиною 3-16 років;
  5. відомостями про надання відпустки по догляду за дитиною до 3 років;
  6. інформацією про надання відпустки у зв’язку з вагітністю та пологами.


Для створення форми з ознакою «Додаткова» потрібно:
 

  1. Обрати період, в якому потрібно створити додаткову форму;
  2. Виділити у модулі відповідну таблицю (наприклад, таблицю 5);
  3. Із контекстного меню обрати – «Створити додаткову» або «Правка» - «Створити додаткову» (Мал.4).
  4. Далі відкрийте та перевірте перелік таблиць звіту.
  5. Після виконання всіх цих дій пачка звітів готова для подання.


Підсумовуючи, за допомогою модуля Звітність, а саме Єдиний внесок можна значно спростити та автоматизувати подачу звітності з позначкою «Додаткова» та «Скасовуюча» до контролюючих органів, та заощадити власний час.

Слідкуйте за нашими публікаціями щодо зручного та простого функціоналу модулю «Звітність»  у програмному  комплексі  «M.E.Doc».

Якщо Вас зацікавив функціонал і можливості даного модулю можете звернутися на нашу лінію консультації, де сертифіковані спеціалісти зможуть відповісти на будь-які питання стосовно функціоналу модуля, а також ви можете замовити рахунок на підключення даного модулю.

Телефонні номери нашої лінії консультації: (095) 036-4004, (098) 036-4004, (073) 036-4004.
 

Придбати «M.E.Doc»


Підписуйтесь на наші оновлення, новини на сайті та отримуйте більш детальну інформацію по функціоналу модуля «Звітність», та іншу найактуальнішу інформацію.

ПідготувалиГК Інтелектуальний сервіс
Рубрика: Робота з програмами

__________________________________________________________________________

Долучайтесь до нас в Instagram та facebookна Вас чекають:

  • корисні лайфхакиenlightened
  • актуальні новиниyes
  • та розважальна рубрикаlaugh

!Дізнатися більше новин Ви також зможете на нашому каналі в >>> Telegram.

Чому варто обрати програмний РРО?

Виникли питання? Залиште заявку для нашого фахівця

Читайте також: