29 жовт. 2019 р.
Чому я обираю "СОТА" і як це спростило моє життя
СОТА
5 хв.
2159
Якщо ви власник бізнесу або бухгалтер підприємства, цінуєте свій час, завжди приймаєте виважені рішення, полюбляєте контролювати робочі процеси, не боїтеся сучасних технологій та вважаєте їх своїми помічниками – тоді продовжуйте читати далі.
Сучасність вимагає від нас жити в ногу з технологіями, які є поміж нас, це стосується і побутових приладів, в описі яких ми все частіше зустрічаємо слово “smart” так і техніка для індивідуального користування, телефони, годинники, трекери. Вже ніхто не дивується, що є smart одяг. Технології розвиваються досить швидко, вони покращують наш побут, соціальне життя, надають доступ до інформації.
А як справи з іншою сферою нашого життя, з роботою? Якщо ви фізична особа-підприємець, або бухгалтер, який хоче завжди тримати руку на пульсі та мати доступ 24/7 до керування бухгалтерськими процесами на підприємстві, що робити саме вам?
Що ж, в мене для вас є відповідь і це - «Сота». Можливо ви вже чули про це? «Сота» - це революційне рішення, ваш онлайн помічник в сфері електронної звітності та електронного документообігу.
Тож, чому я рекомендую саме веб-сервіс «Сота», а не інші програми або державні онлайн-сервіси? Давайте поговоримо про все більш детально.
1. Надійність. Веб-сервіс «Сота» знаходиться на захищених серверах, ви можете не переживати за надійне зберігання інформації про ваше підприємство. Для реєстрації у веб-сервісі слід указати ім’я користувача (який буде вважатися власником, це право потім можна передати), номер телефону, пароль для входу, а також обов’язково підписати угоду (Мал.1). У подальшому кожного разу, коли будете заходити у «Сота», у вас програма буде запитувати номер телефону та пароль (Мал.2).
Мал.1
Мал.2
2. Простота. Веб-сервіс «Сота» має зрозумілий та простий інтерфейс. Давайте більш детально його розглянемо:
- на верхній навігаційній панелі в вказана організація, в якій ви зараз працюєте;
- у вкладці «Про Сота» ми бачимо основні відомості про програму;
- «Ціни та акції» - тут відображаються актуальні акційні пропозиції та ціни на продукт;
- у вкладці «Підтримка» розташована довідка по роботі з програмою;
- у вкладці «Історія оновлень» можемо ознайомитися з актуальними оновленнями;
- у верхньому правому кутку розташована інформація про користувача, тут можна змінити пароль або профіль користувача, а також побачити з яких операційних систем та браузерів відбувався вхід у підприємство (мал.3);
Мал.3
- нижче розміщена вкладка «Повідомлення» - в цій вкладці буде доступна вся кореспонденція, яка надходила на підприємства, які зареєстровані у програмі;
- у верхньому лівому кутку розташована навігаційна панель, яка має вигляд соти, натиснувши на неї, ми побачимо весь доступний функціонал веб-сервісу «Сота».
Далі переглянемо більш детально:
Вкладка «Мої організації» - це перелік всіх організацій, які були заведені в «Сота» даним користувачем (власником) (Мал.4). Також є інформація щодо ліцензії (Мал.5). В цьому меню можна додавати нове підприємство (Мал.6). Натиснувши на підприємство – відкривається картка підприємства, яку можна редагувати.
Мал.4
Мал.5
Мал.6
Вкладка «Звітність» - тут доступний реєстр звітів, де є можливість створювати та відправляти звіти на реєстрацію у контролюючі органи. (Мал.7)
Мал.7
Також є вкладка «Сплата податків» яка дозволяє сформувати квитанцію на сплату податків та оплатити онлайн (Мал.8).
Мал.8
Зручний податковий календар (Мал.9) та «Інформаційна довідка», де є можливість сформувати та відправити запит СЕА ПДВ, СЕА РП, Довідку про РРО або іншу довідку в контролюючі органи та отримати витяг.
Мал.9
Розглянемо вкладку «Первинні документи» (Мал.10), вона містить:
Мал.10
- «Реєстр первинних документів»,де можна створювати і відправляти первинні документи контрагентам або на реєстрацію у контролюючі органи;
- «Реєстр документів РРО» призначений для роботи з реєстром розрахункових операцій;
- «Формування звітності з ПДВ» тут можливо сформувати податкову декларацію з ПДВ на основі виданих та отриманих податкових накладних та розрахунків коригування;
- «Довільне підписання», дозволяє підписати та зберегти документ будь якого формату;
- «Облік акцизного податку» (Мал.11) призначений для роботи з акцизними документами, товаро-транспортними накладними та з реєстром ліцензій;
Мал.11
- «Довідники» (Мал.12) містить перелік загальних довідників, довідників співробітників та контрагентів, номенклатуру товарів та послуг, довідник класифікацій та господарські одиниці і акцизні склади;
Мал.12
- «Електронний підпис» (Мал.13) містить інструменти для формування онлайн заявок на сертифікати, отримання рахунку на оплату цифрових підписів та можливість сплатити їх онлайн, а також вкладку для замовлення захищених носіїв «Токен».
Мал.13
3. Доступність. У веб-сервіс «Сота» ви можете зайти з будь-якого пристрою. Так, ви вірно прочитали, незалежно від того, яка операційна система встановлена на вашому комп’ютері, головне, щоб був доступ до інтернету та браузер, який забезпечить роботу в мережі інтернет.
А що робити якщо «горить» звіт, а доступу до комп’ютера немає? Ви можете відправити звіти навіть зі смартфона. Інтерфейс «Сота» також налаштовано і під роботу з смартфона. (Мал.14)
Мал.14
4. Відкритість. Увесь функціонал веб сервісу «Сота» доступній вам після першої реєстрації протягом місяця абсолютно безкоштовно. Скористайтеся, та переконайтеся в перевагах веб сервісу.
Як бачите, веб-сервіс «Сота» може стати вашим надійним партнером, він має зручний та зрозумілий інтерфейс, доступ до сервісу 24/7. Також не треба звільняти місце на диску вашого комп’ютера для збереження інформації все надійно зберігається на захищених серверах.
Сподіваємось, дана стаття була корисною для вас.
Автори: Шабанов Максим та Щукина Надія, сертифіковані спеціалісти ГК Інтелектуальний сервіс
Рубрика: Робота з програмами
Витрачаєте безліч часу, щоб виписати потрібний рахунок? Годі бігати по сайтам – тепер є можливість зробити це безпосередньо у нас на сайті! Клікайте на потрібний продукт і рахунок вже у Вас на електронній пошті!
Переходьте по посиланню та оптимізуйте Ваш час - https://intelserv.net.ua/#buy
Долучайтесь до нас в Instagram та facebook, на Вас чекають:
- корисні лайфхаки
- актуальні новини
- та розважальна рубрика
!Дізнатися більше новин Ви також зможете на нашому каналі в >>> Telegram.
Виникли питання? Залиште заявку для нашого фахівця
Читайте також:
- 9 днів тому...
Електронний документообіг онлайн | Веб-сервіс СОТА | Приклади використання
Розповідаємо про кейси використання веб-сервісу СОТА як інструмента для електронного документообігу - 4 років тому...
Підготовка заявок для отримання КЕП за допомогою веб-сервіс «СОТА»
Шановні користувачі програми «СОТА»! Сьогодні пропонуємо ознайомитись з тим, як сформувати заявки, які необхідні для оформлення «Кваліфікованого електронного підпису» (далі «КЕП») - 4 років тому...
Формування звітності з ПДВ у веб-сервісі СОТА
Варіанти роботи з первинними документами в модулі «Формування звітності з ПДВ» - 3 років тому...
Відомості з ЄРПН у веб-сервісі СОТА
Розглядаємо всі варіанти проведення звірки з ЄРПН в СОТА - 4 років тому...
Управління ролями у веб-сервісі СОТА
У веб-сервісі “СОТА” тепер є можливість налаштувати ролі для “Користувачів” даного сервісу - 4 років тому...
Сплата податків онлайн за допомогою веб-сервісу «СОТА»
Про модуль «Сплата податків» - 4 років тому...
Майстер перенесення даних в СОТА
ПН або первинний документ можливо передавати з M.E.Doc до СОТА та навпаки - 4 років тому...
Як почати роботу у веб-сервісі СОТА
З чого починається знайомство з програмним продуктом СОТА - 4 років тому...
Процедура РРО у веб-сервісі СОТА
Веб-сервіс «СОТА» розділ «Реєстр документів РРО» - 4 років тому...
Чому я обираю "СОТА" і як це спростило моє життя
Все про веб-сервіс СОТА та його переваги