Наш досвід роботи з хмарними рішеннями

Наш досвід роботи з хмарними рішеннями

Ось вже п'ятий тиждень вся наша Група компаній працює віддалено зі своїх домівок у п'ятьох містах України. Ми дуже швидко перейшли на такий спосіб роботи, буквально за один день, адже у нас, по суті, все було готове. Наш перехід "у хмари" почався майже 2 роки тому, коли ніхто не підозрював, що це нам знадобиться. Зараз ми пропонуємо вам аналогічне рішення, але перехід на нього відбудеться не за роки, а за лічені дні.

 

 

Читайте також:

Список корисних порад, як комфортно та продуктивно працювати на “удальонці”
Як не втратити бізнес при карантині? Топ-6 книг про те, як вести бізнес в особливий період

 

Тож сьогодні, ділимося абсолютно щирими відгуками колег про роботу за допомогою хмарних рішень у ГК "Інтелектуальний сервіс", щоб розвіяти всі сумніви щодо надійності, зручності, ефективності роботи на "удальонці".

 

 

Це дуже зручно: не потрібно окремого обладнання, відмінна швидкість роботи, не потрібно переживати за збереження інформації, антивірус. Не потрібно додаткових підключень по віддаленому протоколу. Всі наші системи завжди під рукою - потрібен тільки інтернет.

Олена Каландіна, консультант Контакт-Центру м.Полтава

 

 

Був одним з перших тестувальніків нової системи. Перші враження вже доповнилися позитивом: все інтуїтивно зрозуміло, просто у користуванні, відображення максимуму інформації по всех операціях та подіях, як з Клієнтом так і по підрозділах компанії. Користуватися просто, зручно, легко та доступно з будь-якого пристрою, який підтрімує дідключення до Інтернету та браузер. 

Олександр Науменко, спеціаліст Центру онлайн-обслуговування ISpro м.Полтава

 

 

Мені подобається працювати в "хмарах". Раніше ми працювали просто в CRM,  яка часто зависала, "вилітали" системні помилками, але з переходом єдиний сервер, кількість помилок зменшилася в десятки разів (вони є, як же без них). Швидкість роботи збільшилася теж в рази! І найголовніше - наша технічна підтримка налаштувала її самостійно. Це як пластилін, з якого ми можемо зліпити все, що нам захочеться!

Сергій Гоменюк, консультант Контакт-Центру м.Харків

 

 

Сучасний та зручний інтерфейс, безліч автоматизованих процесів, чітко побудована структура. Найголовніше - доступ з будь-якого місця та пристрою, необхідно лише знати свій номер мобільного та пароль! Перше враження роботи - це Вау, зараз - по-іншому бути не може! Хмарні рішення зламають стереотипи та допоможуть легко пристосуватись до нових умов життя.

Ірина Городницька, бухгалтер Центру ЕДО м.Полтава

 

 

M.E.Doc тепер онлайн! Круто) майже СОТА, але швидше, зручніше та з більшим функціоналом. Доступ до всіх документів підприємства з будь якого комп'ютеру однозначно чудова інновація, крім того, тепер БД не буде ламатися від несподівано відключеного живлення та збоїв Windows чи відсутності його компонентів. Сподіваюсь, ви оціните також всі переваги клауд-сервісу, тим паче в умовах сьогодення.

Олег Руденко, консультант Контакт-Центру м.Полтава

 

 

Клауд-рішення дозволяє працювати з даними нашого підприємства з абсолютно любої точки світу і не потребує встановлення на ПК, головне щоб був оновлений браузер Chrome, що значно економить час та ресурси. Ваші дані також будуть надійно захищені. Якісна технічна підтримка у додаток!

Антон Тюнькін, супервайзер Контакт-Центру м.Полтава

 

 

Віддаленим сервером я користуюсь кожного дня. Він дозволяє нам швидко отримувати та аналізувати необхідну інформацію по наших Клієнтах та їх продуктам. Якщо виникає якесь технічне питання наші спеціалісти завжди вирішують його в найкоротший термін. Вважаю що з переходом на "хмарну систему" робота стала швидшою та простішою.

Володимир Міненко, консультант Контакт-Центру м.Одеса

 

 

Ми працюємо у дуже зручному онлайн-ресурсі. Для роботи необхідний будь-який гаджет (навіть, можна зайти з телефону) і інтернет. Реєстрація проста - за номером телефону. У разі втрати пароля, його можна відновити.
Там є все необхідне для роботи - база Клієнтів та їх зручний пошук, влаштована IP- телефонія, за допомогою якої ми здійснюємо дзвінки. Для керівників реалізовані різні звіти - і обсяг продажів, і кількість консультацій, час консультацій, результат проведеного аудиту і інші дуже важливі і необхідні для аналізу звіти. Нещодавно з'явився дашборд результатів по Контакт-Центру. У ньому ми так само бачимо щоденно актуальну інформацію про ефективність роботи по кожному консультанту. Що дає можливість аналізувати свою роботу.
Перевага для мене роботи "в хмарах" - робота онлайн одночасно всіх співробітників, при цьому будь-які зміни даних бачать усі, так само оперативно працює комунікація між різними відділами.

Вікторія Тімченко, супервайзер Контакт-Центру м.Суми

 

 

Отже, ми поділилися найціннішим - нашим головним інструментом віддаленої роботи, який дозволив зберегти нашу компанію під час форс-мажору, до якого майже ніхто був не готовий. І дуже хочемо, щоб ви також оцінили всі переваги хмарної роботи.

Якщо потрібна консультація - ми допоможемо! Замовляйте "хмару" і не втрачайте час та гроші!

 

Замовити хмарне рішення

Читайте також: