Тарифікація 2021: налаштування в системі "ISpro"

Тарифікація 2021: налаштування в системі "ISpro"

Однією з головних систем, яку застосовують в галузі освіти — є тарифна оплата праці. Тарифікація педагогічних працівників навчальних закладів є визначальною умовою оплати праці в навчальному закладі.

Перш за все, потрібно провести розподіл годин педагогічного навантаження між вчителями, вихователями, керівниками гуртків закладу відповідно до навчального плану, з урахуванням поділу класів на підгрупи при вивченні окремих предметів.

Далі встановити посадові оклади, ставки заробітної плати працівникам, відповідно до їх освіти та кваліфікаційної категорії з урахуванням підвищень, а також встановити їм доплати та надбавки згідно з діючими умовами оплати праці.

Далі ми розберемось, які саме налаштування слід виконати в програмі «ISpro» для вірного редагування або налаштування тарифікації.

В першу чергу нам потрібно активувати новий метод розрахунку.
Для цього переходимо в «Управління персоналом» – «Облік праці й заробітної плати» – «Параметри» — «Налаштування» — «Параметри» — «Методи розрахунку» — проставляємо потрібну галочку «Для навчальних закладів». 

(Мал.1)


Наступний етап — це створення необхідних видів оплат, наприклад: система оплати «Тарифікація» та надбавки і доплати: «Педнавантаження», «Доплата за класне керівництво», «Доплата за перевірку зошитів», «Надбавка за вислугу років» та ін. (Як створити нові види оплат, Ви можете ознайомитися у нашій попередній статті «Створюємо новий вид оплат в ISpro»).
Створені надбавки необхідно додати в постійні нарахування працівника.

(Мал.2)

Далі перейдемо до меню «Управління персоналом» – «Облік праці й заробітної плати» – «Параметри» – «Єдина тарифна сітка» (ЄТС). Вона створюється через пункти меню «Реєстр» – «Створити». При створенні ЄТС вказуємо дату, з якої вона вступає в силу, далі - мінімальний схемний оклад, розрахункову величину та вносимо схемні оклади відповідно тарифного розряду.

(Мал.3)

Наступний крок – переходимо на закладку «Схема окладів», обираємо потрібну нам посаду, перевіряємо норму годин тижневого навантаження, обираємо тарифний розряд. Зауважимо, що оклад заповнюється автоматично на основі ЄТС, яку ми заповнили раніше. Зручність полягає в тому, що ми не заповнюємо декілька посад вчителів, а призначаємо їм різну кваліфікаційну категорію.

 

(Мал.4) 

Після внесення всіх налаштувань змінюємо статус створеної Єдиної тарифної сітки з «Проект» на «Діючий». 

(Мал. 5)

Тепер перейдемо до створення самого документу тарифікації. Для цього заходимо в «Управління персоналом» – «Облік праці й заробітної плати» – «Документи» – «Тарифікація навчальних закладів 2».

(Мал.6)

Для тарифікації є декілька варіантів створення:

(Мал.7)

1. «Порожній документ» – введення з нуля всіх навантажень по всім працівникам.

2. «Заповнення навантаження з діючої тарифікації» – обираємо будь-яку діючу тарифікацію, і, стоячи на ній, обираємо другий пункт створення. Після цього всі навантаження перейдуть до поточної автоматично.

3. «Заповнити навантаження з особових рахунків працівників» – дані будуть додані з особового рахунку кожного обраного працівника.

4. «Коригування діючої тарифікації» – використовується для змін наявної діючої тарифікації, наприклад – зміна навантаження по одному предмету по одному працівнику, щоб не змінювати всю тарифікацію.

Розглянемо формування порожнього документа.
В довільному форматі проставляємо номер документу, далі вказуємо необхідну дату початку та дату закінчення, для зручності заповнюємо найменування документу.

Переходимо в сам документ та натискаємо – «Реєстр» — «Вибір працівників за списком» — звідси обираємо необхідних нам працівників.

Додаючи працівників – програма автоматично проставляє посади та навантаження з особових карток.

 

(Мал.8)

Якщо Вам необхідно змінити, видалити або створити нові види навантажень чи посад, це можна зробити ставши на відповідне поле та обрати необхідну функцію вгорі, на панелі інструментів, або натиснувши правою кнопкою мишки та вибрати необхідний пункт меню.

На цьому етапі Ви ще можете вносити зміни до документу. Коли всі необхідні дані будуть внесені, даний документ необхідно буде закрити. Для цього натискаємо «Реєстр» — «Провести документ».

Програма запропонує ввести в дію новий наказ – заповнюємо його або продовжуємо без створення наказу.
Після закриття документа дані, які були введені в тарифікації, автоматично потрапляють в особову картку працівника та розрахунковий лист. (Мал.9) (Мал.10)

Якщо були попередні нарахування, то вони закриваються з датою закінчення і створюється новий код нарахування по тарифікації з вказаною датою початку дії.


Також, після проведення всіх операцій, Ви маєте змогу створити друковану форму звіту з налаштуванням всіх надбавок для відображення.

Для цього в «Тарифікація навчальних закладів 2» — обираємо наш документ – далі «Реєстр» — «Друк документа». Один із прикладів, що можемо отримати в результаті.

(Мал.11)
Якщо у Вас залишилися питання по налаштуванню «Тарифікації» за допомогою програмного комплексу «ISpro», сертифіковані спеціалісти на лінії консультація завжди до Ваших послуг.

+38 (095) 0364004;

+38 (098) 0364004;

+38 (073) 0364004.


Автор - Заболотовський Іван - спеціаліст центру онлайн-обслуговування "ISpro".

 

Чому варто обрати програмний РРО?

Виникли питання? Залиште заявку для нашого фахівця

Читайте також: