Як відредагувати отриманий електронний документ від контрагента в програмі M.E.Doc?
ЕДО
Переглядів: 79
Якщо вхідний документ отриманий від контрагента містить помилки або не точності, можна виправити його, створивши редакцію документа. Функція доступна для отриманих документів, крім податкових накладних, розрахунків коригувань та документів, для яких налаштовано багатосторонній обмін. Для цього відкрийте отриманий документ і на вкладці Наступні дії натисніть команду Відредагувати документ. У вікні що відкрилось введіть коментар з причиною редакції і натисніть Ок. Тепер відкрилась можливість редагувати цей документ. Внесіть бажані зміни, підпишіть через вкладку Наступні дії - Передати документ на підпис та відправте контрагенту редакцію. Якщо контрагент погодить редакцію, документ буде підписаним з обох сторін.