Як відправити електронний документ контрагенту, який не має ключів ЦСК "Україна" в ПЗ M.E.Doc?
 ЕДО
Переглядів: 43

Для того, щоб відправити електронний документ, необхідно мати сертифікати контрагента в Адресній книзі програми. Якщо контрагент використовує ключі ЦСК "Україна", сертифікати завантажуються автоматично при відправці документа. Якщо контрагент використовує ключі не від ЦСК "Україна", є необхідність завантажити сертифікати контрагента в програму вручну.

Для цього, попросіть контрагента відправити вам свої сертифікати, або завантажте самостійно їх з сайта надавача електронних послуг вашого контрагента, якщо це можливо. Перейдіть в розділ Довідники - Адресна книга, виберіть зліва розділ Контрагенти та натисніть, вгорі, на панелі інструментів - Додати адресата..У відкритому вікні, в полі Контрагент натисніть на кнопку з трьома крапками. Виберіть зі списку карточку вашого контрагента, або створіть її натиснувши Створити запис. Після того, як обрали карточку контрагента натисніть - Керування сертифікатами. У відкритому вікні натисніть - Завантажити сертифікат. Оберіть потрібні сертифікати та натискайте Ок на всіх відкритих вікнах. Тепер можна відправляти документ контрагенту.

Чому варто обрати програмний РРО?

Виникли питання?

Залиште заявку для нашого фахівця