Обєднана звітність. Як заповнити форму з типом "Довідкова" або "Уточнююча"?
M.E.Doc
Переглядів: 34
При заповненні "Довідкової" форми Обєднаного звіту варто памятати про кілька основних нюансів. А саме:
- форма подається ДО закінчення поточного звітного кварталу;
- у податковому розрахунку довідкового звіту заповнюються лише рядки 01 — 06;
- по кожному співробітнику, по якому треба подати інформацію, створюється окремий довідковий звіт;
- в кожному додатку, який подається, в “шапці” обовязково слід вказати причина подання такого звіту. Це може бути: призначення пенсії або соціальні виплати.
Щодо форми, з типом "Уточнююча":
- форма подається після завершення звітного періоду;
- в таблицях звіту вказуємо тільки тих співробітників, щодо яких вносяться зміни;
- виправлення персоніфікованих даних (не сумових) виконується з використанням ознаки (колонка 25) 1 або 0
- виправлення сумових даних - з використанням коду типу нарахування (колонка 9) 2 або 3