Як створити універсальний документ у M.E.Doc?
M.E.Doc
Переглядів: 13
-
Перейдіть до потрібного розділу
Відкрийте M.E.Doc і перейдіть у «Первинні документи» → «Реєстр електронних документів». -
Створіть документ
Натисніть «Створити» → «Універсальний документ». -
Заповніть реквізити
Введіть назву, отримувача, номер, дату, суму (за потреби), ПІБ підписанта, e-mail та коментар. -
Додайте вкладення
Натисніть «Виберіть вкладення» та завантажте файли у PDF, Word, Excel, PNG тощо. -
Налаштуйте маршрут (за потреби)
Додайте контрагентів у розділі «Маршрут документа», якщо документ має кількох отримувачів. -
Підпишіть і відправте
Натисніть «Підписати документ», оберіть електронний підпис, а потім «Відправити документ».
Готово! Документ надіслано контрагенту для погодження або підписання.