Як додати сертифікат контрагента у програму M.E.Doc?
 M.E.Doc
Переглядів: 195

1. Завантажте сертифікат вашого контрагента (шифрування) на комп’ютер.
2. Увійдіть у розділ «Довідники» – «Адресна книга» – «Контрагенти».
3. Натисніть «Файл» – «Додати адресата». У відкритому вікні , в полі «Контрагент», оберіть необхідного контрагента зі списку. У цьому ж вікні натисніть кнопку «Керування сертифікатами».
4. У вікні, що відкрилося, «Вибір сертифіката» додайте сертифікат контрагента, натиснувши кнопку «Завантажити сертифікат».
5. По завершенню натисніть «ОК».

Чому варто обрати програмний РРО?

Виникли питання?

Залиште заявку для нашого фахівця