Оцініть переваги онлайн-звітності та електронного документообміну від 26 грн на місяць!

Серія онлайн-вебінарів на тему: "Електронний документообіг як антикризовий засіб для бізнесу"

Серія онлайн-вебінарів на тему: 30-03-2020

Запрошуємо Вас прийняти участь у серії вебінарів Первинка з Віктором Малюком, присвячених темі: "Електронний документообіг як антикризовий засіб для бізнесу".

Ви Власник бізнесу, директор або ж ФОП? І шукаєте способи зберегти повноцінну роботу пдприємства в особливих умовах карантину?

Тоді цей вебінар безперечно саме для ВАС!

Ми поділимося власним досвідом з антикризових дій!

Розглянемо наступні питання на прикладі нашої Групи компаній та наших клієнтів:

1. Як оперативно перевести роботу бухгалтерії у віддалений режим? Якщо уже перевели, то як оперативно взаємодіяти з клієнтами та постачальниками.

2. Електронний обмін документами як антикризовий засіб. Як автоматизація бізнес-процесів підвищує ефективність роботи та збільшує прибуток.

3. SWOT-аналіз в нинішніх умовах: які перспективи ми допоможемо Вам розвинути та яких загроз запобігти?

Спікер:

Малюк Віктор - провідний спеціаліст з впровадження та адаптації електронного документообігу ГК «Інтелектуальний сервіс», який допоміг десяткам підприємств перейти на ЕДО та оптимізувати свій робочий простір.

 

Приєднуйся, тут найцікавіше та найкорисніше!

ПЕРШИЙ вебінар стартує вже 1-го квітня об 11:00!

Дата проведення: 01 квітня 2020 р. (середа)
Час проведення: 11:00 - 12:00

Трансляція відбудеться на нашій сторінці Facebook за посиланням або натисніть тут:

 

ПЕРЕЙТИ ДО ВЕБІНАРУ

 

 На наступному вебінарі ми розглянемо такі питання:


1. Онлайн-документоомін з контрагентами позбавляє нас з Вами:

  • “облизування” конвертів і походів до поштового відділення - побережімо власне здоров'я;
  • ручного створення облікових документів з отриманої паперової “первинки”. Це можна зробити автоматично;
  • дзвінків з питанням “А Ви отримали від нас документ...”


2. Як побудувати електронний документообмін з контрагентами з дотриманням умов:

  • віддаленого режиму роботи;
  • в рамках законодавства і без страху перед перевірками;
  • з безпечним архівом і миттєвою роботою програм навіть з великими об'ємами даних.

Дата проведення: 02 квітня 2020 р. (четвер)
Час проведення: 11:00 - 12:00

 

Трансляція відбудеться на нашій сторінці Facebook за посиланням або натисніть тут:

 

ПЕРЕЙТИ ДО ВЕБІНАРУ

 

 І, на завершення серії, ми розберемо такі питання:


1. Як перенести на інший комп'ютер M.E.Doc і реалізувати його зв'язок з обліковою програмою?

2. Не зупиняємо роботу з реєстрацією податкових накладних та обмінюємося з контрагентами електронними документами.

3. Резервне копіювання програми: з правильним застосуванням нам віруси не страшні!
 

Дата проведення: 03 квітня 2020 р. (п'ятниця)
Час проведення: 11:00 - 12:00

Трансляція відбудеться на нашій сторінці Facebook за посиланням або натисніть тут:

 

ПЕРЕЙТИ ДО ВЕБІНАРУ

 

Щоб отримувати сповіщення про прямі ефіри, просто тисніть "Цікавить" або "Йду" на сторінці заходу або підпишіться на офіційну сторінку ГК "Інтелектуальний сервіс", Facebook автоматично надішле Вам сповіщення про початок прямого ефіру.

 

Редактор: Ковальова Альона, контент-спеціаліст ГК Інтелектуальний сервіс

Долучайтесь до нас в Instagramfacebook та Telegram на Вас чекають:

  • корисні лайфхакиenlightened
  • актуальні новиниyes
  • та розважальна рубрикаlaugh

 


Поділитися статтею з друзями!


Популярні cтатті