Як зайти на портал ПФУ співробітнику? Реєстрація користувачів

Як зайти на портал ПФУ співробітнику? Реєстрація користувачів

Як додати користувача на портал ПФУ?

Поговоримо про вхід на  портал електронних послуг Пенсійного фонду України.
Фізичні особи/ФОП для входу на портал можуть використовувати власний електронний підпис.
Юридичні особи зазвичай використовують електронний підпис печатки. КЕП директора/бухгалтера також можна використовувати для роботи в ПФУ, але після того як їх ключами буде подано та прийнято об’єднаний звіт з ПДФО та ЄСВ.

Якщо ви спробуєте увійти на сайт ПФУ використовуючи ключі співробітника, або іншого неавторизованого користувача, при вході ви побачите повідомлення: “Вхід в кабінет страхувальника за даним ЕЦП заборонено!”. (мал.1)


Мал.1

Для входу потрібно додати право для входу співробітнику. Важливо, у співробітника має бути КЕП виданий  на юридичну особу, особистий ключ не підходить.

Для того, щоб додати право на вхід до кабінету ПФУ:
1. Авторизуйтесь на порталі ключем печатки (або іншим КЕП у якого є право на вхід). (мал.2)


Мал.2

Вводимо всі необхідні дані, та натискаємо кнопку Увійти.

2. У меню ліворуч обираємо пункт Користувачі кабінету страхувальника. (мал.3)


Мал.3

Натисніть кнопку Додати. (мал.4)


Мал.4

3. Заповніть всі необхідні поля та натисніть кнопку Додати працівника. (мал. 5).


Мал.5

Натискаємо кнопку ОК. (мал.6)


Мал.6

Працівника додано, і тепер він може заходити на портал електронних послуг ПФУ за допомогою ключа співробітника юридичної особи.

Якщо у вас залишилися питання чи потрібна допомога, звертайтеся до нас за номерами:

  • Vodafone: +380950364004
  • Kyivstar: +380980364004
  • Lifecell: +380730364004

Завжди раді вам допомогти!

Авторка: Машталер Міла - провідна фахівчиня ГК "Інтелектуальний сервіс"

Чому варто обрати програмний РРО?

Виникли питання? Залиште заявку для нашого фахівця

Читайте також: