26 лист. 2024 р.
Як зайти на портал ПФУ співробітнику? Реєстрація користувачів

Електронні підписи
2 хв.
1156
Як додати користувача на портал ПФУ?
Поговоримо про вхід на портал електронних послуг Пенсійного фонду України.
Фізичні особи/ФОП для входу на портал можуть використовувати власний електронний підпис.
Юридичні особи зазвичай використовують електронний підпис печатки. КЕП директора/бухгалтера також можна використовувати для роботи в ПФУ, але після того як їх ключами буде подано та прийнято об’єднаний звіт з ПДФО та ЄСВ.
Якщо ви спробуєте увійти на сайт ПФУ використовуючи ключі співробітника, або іншого неавторизованого користувача, при вході ви побачите повідомлення: “Вхід в кабінет страхувальника за даним ЕЦП заборонено!”. (мал.1)
Мал.1
Для входу потрібно додати право для входу співробітнику. Важливо, у співробітника має бути КЕП виданий на юридичну особу, особистий ключ не підходить.
Для того, щоб додати право на вхід до кабінету ПФУ:
1. Авторизуйтесь на порталі ключем печатки (або іншим КЕП у якого є право на вхід). (мал.2)
Мал.2
Вводимо всі необхідні дані, та натискаємо кнопку Увійти.
2. У меню ліворуч обираємо пункт Користувачі кабінету страхувальника. (мал.3)
Мал.3
Натисніть кнопку Додати. (мал.4)
Мал.4
3. Заповніть всі необхідні поля та натисніть кнопку Додати працівника. (мал. 5).
Мал.5
Натискаємо кнопку ОК. (мал.6)
Мал.6
Працівника додано, і тепер він може заходити на портал електронних послуг ПФУ за допомогою ключа співробітника юридичної особи.
Якщо у вас залишилися питання чи потрібна допомога, звертайтеся до нас за номерами:
- Vodafone: +380950364004
- Kyivstar: +380980364004
- Lifecell: +380730364004
Завжди раді вам допомогти!
Авторка: Машталер Міла - провідна фахівчиня ГК "Інтелектуальний сервіс"

Кваліфікований електронний підпис
Читайте також:
- 9 днів тому...
Що таке кваліфікований електронний підпис (КЕП)
В сучасному суспільстві, коли всі сфери нашого життя охоплені цифровізацією та інтернет-технологіями електронні підписи стали невід'ємною їх частиною. - 23 днів тому...
Де можна використовувати електронні підписи ЦСК "Україна"
ТОВ ЦСК «Україна» — один із найбільших та найнадійніших комерційних кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг (КНЕДП) в Україні. Центр вже понад 10 років допомагає українцям та бізнесу працювати з електронними підписами. - Місяць тому...
Про довіреності для отримання електронного підпису
Починаючи з 1 травня 2025 року в КНЕДП ТОВ «Центр сертифікації ключів «Україна» змінилася процедура отримання кваліфікованого електронного підпису (КЕП). - Місяць тому...
Типи та варіанти зберігання електронних підписів для ПРРО
Електронний підпис потрібен не лише для звітності. Він також є обов’язковим для роботи з програмними РРО — сучасною альтернативою традиційним касовим апаратам. Авторизація та проведення операцій у ПРРО здійснюються саме за допомогою КЕП. - 2 місяці тому...
Де завантажити сертифікат до електронного підпису. Обмеження надавачів КЕП.
27 червня 2025 року на офіційному сайті КНЕДП ТОВ «Центр сертифікації ключів «Україна» опублікована інформація про те, що тимчасово призупиняється робота функції пошуку сертифікатів електронного підпису на сайті. - 2 місяці тому...
Електронний підпис онлайн — безпечно та законно
Сфера електронних довірчих послуг в Україні зробила впевнений крок уперед. Оформлення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) онлайн — не просто зручний сервіс, а результат системної роботи держави й сертифікованих провайдерів для забезпечення цифрової довіри. Проте цілком природно, що користувачі ставлять запитання: чи дійсно безпечно отримувати КЕП віддалено? - 11 місяців тому...
Отримай електронний підпис без черги!
Ми цінуємо час Клієнтів, тому офіси ГК “Інтелектуальний сервіс” працюють за попереднім записом. А бот- Intelserv консультант завжди готовий допомогти підготувати необхідні - 3 місяці тому...
Перевидача та скасування сертифікатів КЕП: що потрібно знати користувачам
У сфері електронного документообігу та використання КЕП (кваліфікованого електронного підпису) часто виникає потреба у перевидачі або скасуванні сертифіката. Нижче наведено ключову інформацію, яку варто - 9 місяців тому...
Хмарний сервіс CloudKey - з чого почати
Почнемо з того, що ви зробили правильний вибір! CloudKey виключає можливість втрати ключа, забезпечує доступ до КЕП 24/7 та є сучасним аналогом токену (фізичному носію). Отже, ви сплатили рахунок на користування CloudKey, що далі? - 5 місяців тому...
Як отримати електронний підпис КЕП
Для подання електронної звітності необхідно мати кваліфікований електронний підпис (КЕП).