Важливо! Повідомлення від ДФС щодо прийому ПН/РК

Важливо! Повідомлення від ДФС щодо прийому ПН/РК

Шановні платники!

ДФСУ повідомляє, що у зв’язку із перенавантаженням серверу ДФС та необхідністю своєчасного прийому податкових накладних/розрахунків коригування, запити щодо отримання відомостей з ЄРПН обробляються із затримкою в часі.

"Просимо вибачення за тимчасові незручності." - ДФС.

Рекомендації від нас:

В останні декілька днів до нас на вхідну лінію підтримки збільшилась кількість звернень з питань того, що не надходять з ДФС квитанції на реєстрацію ПН, РК та витягів на запити з ЄРПН.
Дана ситуація пов’язана з тим, що на сервері ДФС зібралась черга  з квитанціями, які поступово забираються Клієнтами по прямому з'єднанню та перенавантаженням серверу ДФС, як сказано вище.
Рекомендація для користувачів ПЗ «M.E.Doc» налаштувати Автоматичну обробку первинних документів виключно на прийом та обробку пошти. 
enlightenedНалаштування потрібно зробити таким чином:
Заходимо в розділ «Первинні документи», «Автоматична обробка первинних документів».

Далі:
1. Зняти всі відмітки, крім розділу «Загальні налаштування»;
2. Зняти всі відмітки всередині цього ж розділу;
3. Залишити відмітку «Виконувати прийом повідомлень»;
4. Проставити час з якою частотою автоматична обробка буде перевіряти вхідну кореспонденцію (наприклад, кожні 10-15 хвилин);
5. Натиснути «Запуск автоматичної обробки», введіть пароль електронного підпису та проставте позначку «Зберігати пароль протягом сеансу»,  для того, щоб програма почала прийом вхідних повідомлень відповідно до встановлених налаштувань.

! Зверніть увагу на те, що автообробка буде працювати поки Ви будете знаходитися в програмі під поточною організацією.
Після того, як надійдуть всі необхідні Вам повідомлення, квитанції, натисніть «Зупинити автообробку».

При виникненні питань по детальному налаштуванню Автообробника звертайтеся до нас на вхідну лінію підтримки і наші консультанти допоможуть Вам це зробити.
 

Читайте також: