Подаємо скаргу на рішення комісії ДФС про блокування ПН: які є нюанси

Подаємо скаргу на рішення комісії ДФС про блокування ПН: які є нюанси

Як подати скаргу на рішення про відмову реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН?

Скаргу на рішення комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН можна подавати лише в електронній формі. Про це нагадала ДФС.

Податківці відзначають:

• ідентифікатор електронної форми цієї скарги розміщений на офіційному веб-сайті ДФСУ у рубриці "Головна"/"Електронна звітність"/"Платникам податків про електронну звітність"/"Інформаційно-аналітичне забезпечення"/"Реєстр форм електронних документів";

• до скарги платник ПДВ додає пояснення та копії документів, які підтверджують інформацію, зазначену у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрація яких зупинена;

• кожен документ, який додають до скарги потрібно надсилати окремим додатком у форматі pdf та повинен мати розмір не більше 2 мегабайт.

Нагадаємо, що зазначену скаргу платник ПДВ може подати до ДФС протягом 10 календарних днів з дня набрання чинності рішенням комісії про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН.

Платник ПДВ може й відкликати таку скаргу до прийняття рішення комісією. Для цього він має подати заяву про відмову від поданої скарги.

Джерело: buh.ligazakon.net по матеріалам роз'яснення ДФС у категорії 101.17 розділу "Запитання - відповіді з Бази знань" ЗІР (zir.sfs.gov.ua).

__________________________________________________________________________

Долучайтесь до нас в Instagram та facebookна Вас чекають:

  • корисні лайфхакиenlightened
  • актуальні новиниyes
  • та розважальна рубрикаlaugh

!Дізнатися більше новин Ви також зможете на нашому каналі в >>> Telegram.

Читайте також: