6 серп. 2019 р.
Підписання електронних документів декількома контрагентами
Електронні підписи
5 хв.
2892
Оновлено 04.09.2024 р.
У наш час існує велика кількість документів, які потребують багатостороннього підписання декількома контрагентами одночасно - це можуть бути як договори, так і рахунки, акти, Е-ТТН тощо.
Давайте розглянемо більш детально роботу з багатостороннім обміном в ПО "M.E.Doc".
Починаючи з версії оновлення 11.01.009 реалізовано можливість багатостороннього обміну первинними документами. За допомогою цієї функції документи можуть бути надіслані визначеній кількості отримувачів.
Документи надсилаються отримувачам по черзі у визначеному порядку (за маршрутом документа).
Кожен з учасників багатостороннього обміну зі свого боку погоджує та підписує документ. Погоджений документ відправляється наступному отримувачу, згідно з визначеним маршрутом. Відправка документа далі за маршрутом здійснюється автоматично у момент його погодження учасником багатостороннього обміну.
Учасникам обміну, що отримали документ, надсилаються квитанції про погодження та підписання документа від кожного отримувача.
Якщо ж документ було відхилено будь-яким з отримувачів, учасникам багатостороннього обміну, що вже отримали документ, надсилається квитанція про відхилення документа. Обробка документа припиняється.
Після погодження та підписання документа останнім отримувачем з визначеного маршруту документ завершує цикл обробки.
Розглянемо більш детально на прикладі рахунку.
Для того щоб налаштувати, нам потрібно перейти в розділ «Шаблони первинних документів» (Мал.1):
Мал.1
Розглянемо на прикладі первинного документу (рахунку) и включимо до нього 3 підписанти (Ми, Покупець, Платник). Отже візьмемо стандартний рахунок 1С. (Мал.2).
Мал.2
Скопіюємо його, та у вікні копіювання шаблону вказуємо тип документу, назву документу, кількість підписантів (Мал.3):
Мал.3
Після цього нам буде доступний редактор шаблонів, де потрібно додати нашого Платника. Для цього додамо ще одне поле для внесення реквізитів про нашого платника (Мал.4):
Мал.4
Для того, щоб наш контрагент отримав наш рахунок нам достатньо його назви та коду ЄДРПОУ.
Після необхідних налаштувань шаблону, а саме додавання полів довідника контрагентів (підписання) Ваш шаблон буде готовий до відправки. В кінцевому варіанті шаблон виглядатиме ось так (Мал.5):
Мал.5
А в електронному вигляді ось так (Мал.6):
Мал.6
Якщо Вас зацікавив функціонал і можливості даного модулю можете звернутися на нашу лінію консультації, де сертифіковані спеціалісти зможуть відповісти на будь-які питання та підібрати для Вас найбільш оптимальне рішення стосовно автоматизації документообміну на підприємстві, яке підійде саме Вам.
Автори: Тюнькін Антон та Ісаков Олександр - провідні фахівці ГК "Інтелектуальний сервіс"
__________________________________________________________________________
Долучайтесь до нас в Instagram та facebook, на Вас чекають:
- корисні лайфхаки
- актуальні новини
- та розважальна рубрика
!Дізнатися більше новин Ви також зможете на нашому каналі в >>> Telegram.
Виникли питання? Залиште заявку для нашого фахівця
Читайте також:
- 14 днів тому...
Захищені носії та автопродовження підписів на них
У статті розглянемо, які носії доступні для роботи з КЕП від КНЕДП ЦСК “Україна” та в чому їхні особливості - Місяць тому...
Отримай електронний підпис без черги!
Ми цінуємо час Клієнтів, тому офіси ГК “Інтелектуальний сервіс” працюють за попереднім записом. А бот- Intelserv консультант завжди готовий допомогти підготувати необхідні - Місяць тому...
Як зареєструвати ключ касира?
Якщо ви працюєте або лише плануєте працювати з ПРРО (програмним реєстратором розрахункових операцій), вам обов'язково знадобиться електронний підпис. Про типи електронних підписів, які можна використовувати при роботі з касою, ми вже розповідали в цьому матеріалі. У цій статті покроково розглянемо, як - Місяць тому...
Отримання електронного підпису. Важливі дрібниці
Щоб процедура отримання КЕП була швидкою та комфортною розповімо про важливі дрібнички на які слід звернути увагу при продовженні електронного ключа, або - 3 місяці тому...
Як отримати ключ для участі в тендерних пропозиціях
Як отримати ключ для участі в тендерних пропозиціях? Для участі в тендерних пропозиціях в Україні вам необхідно отримати електронний підпис (КЕП) та зареєструватися на одному з електронних майданчиків системи публічних закупівель Prozorro. Ось основні кроки для - 9 місяців тому...
Як діяти у випадку заволодіння особистим ключем зловмисниками | Приклад рішення
Компрометація електронного підпису. Розповідаємо про основні варіанти вирішення даної проблеми - 9 місяців тому...
Отримання електронного підпису - віддалено
Надаємо роз'яснення, щодо можливості отримання електронного підпису від ЦСК "Україна", без особистої присутності - Рік тому...
Електронний підпис для Prozorro: що це і як його отримати?
За останні кілька років Україна швидко переходить на діджиталізацію. Це пришвидшує та полегшує роботу для мільйонів людей. А з початком повномасштабного вторгнення доводить, наскільки зручніше та безпечніше працювати онлайн. Одним із прикладів є Prozorro. - 8 місяців тому...
Як увійти в електронний кабінет платника за допомогою захищеного носія | Токен АВТОР
Давайте розглянемо процес входу в електронний кабінет платника податків за допомогою захищеного носія (токена) АВТОР, покроково - 2 місяці тому...
Як налаштувати електронні підписи для роботи на порталі "Є-Звітність"
Кожна бюджетна установа для подання звітів до Державної Казначейської Служби України користується порталом "Є-Звітність". При авторизації та при підписанні звітів на даному порталі, підприємства використовують електронні підписи у вигляді файлу або на захищених носіях. Для початку роботи на цьому ресурсі потрібно