Підписання електронних документів декількома контрагентами

Підписання електронних документів декількома контрагентами

Оновлено 04.09.2024 р.

У наш час існує велика кількість документів, які потребують багатостороннього підписання декількома контрагентами одночасно - це можуть бути як договори, так і рахунки, акти, Е-ТТН тощо.

Давайте розглянемо більш детально роботу з багатостороннім обміном в ПО "M.E.Doc".

Починаючи з версії оновлення 11.01.009 реалізовано можливість багатостороннього обміну первинними документами. За допомогою цієї функції документи можуть бути надіслані визначеній кількості отримувачів. 

Документи надсилаються отримувачам по черзі у визначеному порядку (за маршрутом документа). 

Кожен з учасників багатостороннього обміну зі свого боку погоджує та підписує документ. Погоджений документ відправляється наступному отримувачу, згідно з визначеним маршрутом. Відправка документа далі за маршрутом здійснюється автоматично у момент його погодження учасником багатостороннього обміну. 

Учасникам обміну, що отримали документ, надсилаються квитанції про погодження та підписання документа від кожного отримувача. 

Якщо ж документ було відхилено будь-яким з отримувачів, учасникам багатостороннього обміну, що вже отримали документ, надсилається квитанція про відхилення документа. Обробка документа припиняється. 

Після погодження та підписання документа останнім отримувачем з визначеного маршруту документ завершує цикл обробки. 

Розглянемо більш детально на прикладі рахунку.

Для того щоб налаштувати, нам потрібно перейти в розділ «Шаблони первинних документів» (Мал.1):
 

Мал.1

Розглянемо на прикладі первинного документу (рахунку) и включимо до нього 3 підписанти (Ми, Покупець, Платник). Отже візьмемо стандартний рахунок 1С. (Мал.2).

Мал.2

Скопіюємо його, та у вікні копіювання шаблону вказуємо  тип документу, назву документу, кількість підписантів (Мал.3):

Мал.3

Після цього нам буде доступний редактор шаблонів, де потрібно додати нашого Платника. Для цього додамо ще одне поле для внесення реквізитів про нашого платника (Мал.4):

 

Мал.4

Для того, щоб наш контрагент отримав наш рахунок нам достатньо його назви та коду ЄДРПОУ.

Після необхідних налаштувань шаблону, а саме додавання полів довідника контрагентів (підписання) Ваш шаблон буде готовий до відправки. В кінцевому варіанті шаблон виглядатиме ось так (Мал.5):

Мал.5


А в електронному вигляді ось так (Мал.6): 

Мал.6

Якщо Вас зацікавив функціонал і можливості даного модулю можете звернутися на нашу лінію консультації, де сертифіковані спеціалісти зможуть відповісти на будь-які питання та підібрати для Вас найбільш оптимальне рішення стосовно автоматизації документообміну на підприємстві, яке підійде саме Вам.

Придбати M.E.Doc

Автори: Тюнькін Антон та Ісаков Олександр - провідні фахівці ГК "Інтелектуальний сервіс"

__________________________________________________________________________

Долучайтесь до нас в Instagram та facebookна Вас чекають:

  • корисні лайфхакиenlightened
  • актуальні новиниyes
  • та розважальна рубрикаlaugh

!Дізнатися більше новин Ви також зможете на нашому каналі в >>> Telegram.

Чому варто обрати програмний РРО?

Виникли питання? Залиште заявку для нашого фахівця

Читайте також:

  • 6 днів тому...
    Хмарний сервіс CloudKey - з чого почати
    Почнемо з того, що ви зробили правильний вибір! CloudKey виключає можливість втрати ключа, забезпечує доступ до КЕП 24/7 та є сучасним аналогом токену (фізичному носію). Отже, ви сплатили рахунок на користування CloudKey, що далі?
  • 14 днів тому...
    Як зайти на портал ПФУ співробітнику? Реєстрація користувачів
    Поговоримо про вхід на портал електронних послуг Пенсійного фонду України. Фізичні особи/ФОП для входу на портал можуть використовувати власний електронний підпис. Юридичні особи зазвичай використовують електронний підпис печатки. КЕП директора/бухгалтера також можна використовувати для роботи в ПФУ, але
  • Місяць тому...
    Захищені носії та автопродовження підписів на них
    У статті розглянемо, які носії доступні для роботи з КЕП від КНЕДП ЦСК “Україна” та в чому їхні особливості
  • 2 місяці тому...
    Отримай електронний підпис без черги!
    Ми цінуємо час Клієнтів, тому офіси ГК “Інтелектуальний сервіс” працюють за попереднім записом. А бот- Intelserv консультант завжди готовий допомогти підготувати необхідні
  • 2 місяці тому...
    Отримання електронного підпису. Важливі дрібниці
    Щоб процедура отримання КЕП була швидкою та комфортною розповімо про важливі дрібнички на які слід звернути увагу при продовженні електронного ключа, або
  • 4 місяці тому...
    Як отримати ключ для участі в тендерних пропозиціях
    Як отримати ключ для участі в тендерних пропозиціях? Для участі в тендерних пропозиціях в Україні вам необхідно отримати електронний підпис (КЕП) та зареєструватися на одному з електронних майданчиків системи публічних закупівель Prozorro. Ось основні кроки для
  • 2 місяці тому...
    Як зареєструвати ключ касира?
    Якщо ви працюєте або лише плануєте працювати з ПРРО (програмним реєстратором розрахункових операцій), вам обов'язково знадобиться електронний підпис. Про типи електронних підписів, які можна використовувати при роботі з касою, ми вже розповідали в цьому матеріалі. У цій статті покроково розглянемо, як
  • 10 місяців тому...
    Як діяти у випадку заволодіння особистим ключем зловмисниками | Приклад рішення
    Компрометація електронного підпису. Розповідаємо про основні варіанти вирішення даної проблеми
  • 9 місяців тому...
    Отримання електронного підпису - віддалено
    Надаємо роз'яснення, щодо можливості отримання електронного підпису від ЦСК "Україна", без особистої присутності
  • Рік тому...
    Електронний підпис для Prozorro: що це і як його отримати?
    За останні кілька років Україна швидко переходить на діджиталізацію. Це пришвидшує та полегшує роботу для мільйонів людей. А з початком повномасштабного вторгнення доводить, наскільки зручніше та безпечніше працювати онлайн. Одним із прикладів є Prozorro.