6 серп. 2019 р.
Підписання електронних документів декількома контрагентами

Електронні підписи
5 хв.
3096
Оновлено 04.09.2024 р.
У наш час існує велика кількість документів, які потребують багатостороннього підписання декількома контрагентами одночасно - це можуть бути як договори, так і рахунки, акти, Е-ТТН тощо.
Давайте розглянемо більш детально роботу з багатостороннім обміном в ПО "M.E.Doc".
Починаючи з версії оновлення 11.01.009 реалізовано можливість багатостороннього обміну первинними документами. За допомогою цієї функції документи можуть бути надіслані визначеній кількості отримувачів.
Документи надсилаються отримувачам по черзі у визначеному порядку (за маршрутом документа).
Кожен з учасників багатостороннього обміну зі свого боку погоджує та підписує документ. Погоджений документ відправляється наступному отримувачу, згідно з визначеним маршрутом. Відправка документа далі за маршрутом здійснюється автоматично у момент його погодження учасником багатостороннього обміну.
Учасникам обміну, що отримали документ, надсилаються квитанції про погодження та підписання документа від кожного отримувача.
Якщо ж документ було відхилено будь-яким з отримувачів, учасникам багатостороннього обміну, що вже отримали документ, надсилається квитанція про відхилення документа. Обробка документа припиняється.
Після погодження та підписання документа останнім отримувачем з визначеного маршруту документ завершує цикл обробки.
Розглянемо більш детально на прикладі рахунку.
Для того щоб налаштувати, нам потрібно перейти в розділ «Шаблони первинних документів» (Мал.1):
Мал.1
Розглянемо на прикладі первинного документу (рахунку) и включимо до нього 3 підписанти (Ми, Покупець, Платник). Отже візьмемо стандартний рахунок 1С. (Мал.2).
Мал.2
Скопіюємо його, та у вікні копіювання шаблону вказуємо тип документу, назву документу, кількість підписантів (Мал.3):
Мал.3
Після цього нам буде доступний редактор шаблонів, де потрібно додати нашого Платника. Для цього додамо ще одне поле для внесення реквізитів про нашого платника (Мал.4):
Мал.4
Для того, щоб наш контрагент отримав наш рахунок нам достатньо його назви та коду ЄДРПОУ.
Після необхідних налаштувань шаблону, а саме додавання полів довідника контрагентів (підписання) Ваш шаблон буде готовий до відправки. В кінцевому варіанті шаблон виглядатиме ось так (Мал.5):
Мал.5
А в електронному вигляді ось так (Мал.6):
Мал.6
Якщо Вас зацікавив функціонал і можливості даного модулю можете звернутися на нашу лінію консультації, де сертифіковані спеціалісти зможуть відповісти на будь-які питання та підібрати для Вас найбільш оптимальне рішення стосовно автоматизації документообміну на підприємстві, яке підійде саме Вам.
Автори: Тюнькін Антон та Ісаков Олександр - провідні фахівці ГК "Інтелектуальний сервіс"
__________________________________________________________________________
Долучайтесь до нас в Instagram та facebook, на Вас чекають:
- корисні лайфхаки
- актуальні новини
- та розважальна рубрика
!Дізнатися більше новин Ви також зможете на нашому каналі в >>> Telegram.

Кваліфікований електронний підпис
Читайте також:
- 2 днів тому...
Як отримати кваліфікований електронний підпис (КЕП) онлайн
У сучасному цифровому світі кваліфікований електронний підпис (КЕП) є необхідним інструментом для взаємодії з державними органами та ведення бізнесу. КНЕДП «Центр сертифікації ключів «Україна» пропонує зручний спосіб отримання КЕП онлайн — без відвідування офісу та без подання паперових документів. - 14 днів тому...
Перевидача та скасування сертифікатів КЕП: що потрібно знати користувачам
У сфері електронного документообігу та використання КЕП (кваліфікованого електронного підпису) часто виникає потреба у перевидачі або скасуванні сертифіката. Нижче наведено ключову інформацію, яку варто - 8 місяців тому...
Отримай електронний підпис без черги!
Ми цінуємо час Клієнтів, тому офіси ГК “Інтелектуальний сервіс” працюють за попереднім записом. А бот- Intelserv консультант завжди готовий допомогти підготувати необхідні - 2 місяці тому...
Як отримати електронний підпис КЕП
Для подання електронної звітності необхідно мати кваліфікований електронний підпис (КЕП). - 6 місяців тому...
Хмарний сервіс CloudKey - з чого почати
Почнемо з того, що ви зробили правильний вибір! CloudKey виключає можливість втрати ключа, забезпечує доступ до КЕП 24/7 та є сучасним аналогом токену (фізичному носію). Отже, ви сплатили рахунок на користування CloudKey, що далі? - 3 місяці тому...
Як завіряти документи. Нюанси
З переходом компаній на електронний документообіг кваліфіковані електронні підписи (КЕП) використовує все більше працівників. І тому, в даній статті ми наведемо ряд прикладів та правил, які зустрічаються при оформленні кваліфікованих електронних підписів - 6 місяців тому...
Як зайти на портал ПФУ співробітнику? Реєстрація користувачів
Поговоримо про вхід на портал електронних послуг Пенсійного фонду України. Фізичні особи/ФОП для входу на портал можуть використовувати власний електронний підпис. Юридичні особи зазвичай використовують електронний підпис печатки. КЕП директора/бухгалтера також можна використовувати для роботи в ПФУ, але - 7 місяців тому...
Отримання електронного підпису. Важливі дрібниці
Щоб процедура отримання КЕП була швидкою та комфортною розповімо про важливі дрібнички на які слід звернути увагу при продовженні електронного ключа, або - Рік тому...
Як діяти у випадку заволодіння особистим ключем зловмисниками | Приклад рішення
Компрометація електронного підпису. Розповідаємо про основні варіанти вирішення даної проблеми - 7 місяців тому...
Захищені носії та автопродовження підписів на них
У статті розглянемо, які носії доступні для роботи з КЕП від КНЕДП ЦСК “Україна” та в чому їхні особливості