6 серп. 2020 р.
Покрокова інструкція щодо отримання КЕП онлайн

Електронні підписи
5 хв.
4253
Оновлено 11.12.2024 р.
Шановні Колеги, нагадуємо вам про можливість продовження дії сертифікатів разом з функцією «Автопродовження» безпосередньо у програмі «M.E.Doc», веб-сервісі «СОТА» або на офіційному сайті ЦСК “Україна”. Тобто продовжити чинність «КЕП» можна, не виходячи з дому, без збору додаткових документів!
Коли до закінчення дії вашого актуального сертифікату залишиться менше ніж 45 днів програма «M.E.Doc» запропонує вам оновити свій «КЕП».
Продовжити дію будь-якого «КЕП» в режимі онлайн можна за наступних умов:
- реєстраційні дані підприємства, внесені до сертифіката, не зазнали ніяких змін (адреса, назва чи ПІБ посадової особи);
- у Вас є в наявності поточний сертифікат та пароль до нього;
рахунок за «Кваліфікований електронний підпис» сплачено повністю.
Для того, щоб створити заявку на продовження «КЕП» на сайті ЦСК «Україна» – https://uakey.com.ua/ потрібно вибрати в меню «Продовжити дію сертифіката онлайн» і натиснути «Детальніше» далі «Сформувати» (Мал. 1):
Мал. 1
- Оберіть тип носія, де збережено діючий особистий ключ;
- Вкажіть шлях до діючого «КЕП»;
- Введіть пароль до особистого ключа.
Зверніть увагу, секретний ключ завантажується на комп’ютер за замовчуванням в налаштування браузера, у форматі *ZS2.
Для формування заявок на «КЕП» у програмі «M.E.Doc» в головному меню Вам необхідно вибрати: «Адміністрування» – «Сертифікати» – «Заявки на сертифікат». На панелі інструментів натисніть кнопку «Сформувати заявки». У відкритому вікні «Формування заявок на сертифікат» обираємо центральну вкладку «Продовжити на новий термін» (Мал. 2).
Мал. 2
У вікні формування заявок внесіть всі необхідні дані, оберіть галочкою необхідний «КЕП» для продовження, термін дії - 1 або 2 роки, в залежності від цього буде змінюватись сума рахунку до сплати та за необхідності відредагуйте на поле «Початок дії» нових сертифікатів, натисніть «Далі».
Підписуємо діючими «КЕП» Картку приєднання №… Далі відбувається процес створення заявок на «КЕП». Відкривається вікно, де необхідно ввести новий пароль та обрати яким чином буде збережено секретний ключ:
- у файл (новий «КЕП» формат *ZS2 буде збережений у «Завантаженнях» або обрати шлях до новоствореної папки)
- на захищений носій (для цього необхідно попередньо під'єднати токен до комп'ютеру).
Сформовані заявки необхідно відправити до ЦСК «Україна» для подальшої активації Ваших «КЕП». Якщо Ви не здійснювали оплату раніше, то програма «M.E.Doc» запропонує сплатити за послугу «Онлайн» або отримати рахунок.
Отримавши позитивну відповідь від ЦСК «Україна», завантажте нові сертифікати та відправте необхідний документ до Державної податкової служби України.
Нагадуємо!!! Автоматичне продовження сертифікатів можливе за умови відсутності змін у даних, внесених у попередній сертифікат!
Отже, продовжити дію будь-якого сертифікату можна без виходу із комфортного офісу або дому та встановлення додаткового програмного забезпечення на власний комп’ютер. В будь-який час Ви з легкістю можете скористатися цією можливістю і відчути переваги «Автоподовження» в режимі «Онлайн» особисто.
Ми завжди турбуємося про Вас і працюємо для підвищення рівня комфорту Вашої діяльності!
Автори: Ткаченко Анна та Біліченко Олена, сертифіковані спеціалісти ГК "Інтелектуальний сервіс"

Кваліфікований електронний підпис
Читайте також:
- 7 днів тому...
Як отримати кваліфікований електронний підпис (КЕП) онлайн
У сучасному цифровому світі кваліфікований електронний підпис (КЕП) є необхідним інструментом для взаємодії з державними органами та ведення бізнесу. КНЕДП «Центр сертифікації ключів «Україна» пропонує зручний спосіб отримання КЕП онлайн — без відвідування офісу та без подання паперових документів. - 19 днів тому...
Перевидача та скасування сертифікатів КЕП: що потрібно знати користувачам
У сфері електронного документообігу та використання КЕП (кваліфікованого електронного підпису) часто виникає потреба у перевидачі або скасуванні сертифіката. Нижче наведено ключову інформацію, яку варто - 8 місяців тому...
Отримай електронний підпис без черги!
Ми цінуємо час Клієнтів, тому офіси ГК “Інтелектуальний сервіс” працюють за попереднім записом. А бот- Intelserv консультант завжди готовий допомогти підготувати необхідні - 2 місяці тому...
Як отримати електронний підпис КЕП
Для подання електронної звітності необхідно мати кваліфікований електронний підпис (КЕП). - 6 місяців тому...
Хмарний сервіс CloudKey - з чого почати
Почнемо з того, що ви зробили правильний вибір! CloudKey виключає можливість втрати ключа, забезпечує доступ до КЕП 24/7 та є сучасним аналогом токену (фізичному носію). Отже, ви сплатили рахунок на користування CloudKey, що далі? - 3 місяці тому...
Як завіряти документи. Нюанси
З переходом компаній на електронний документообіг кваліфіковані електронні підписи (КЕП) використовує все більше працівників. І тому, в даній статті ми наведемо ряд прикладів та правил, які зустрічаються при оформленні кваліфікованих електронних підписів - 8 місяців тому...
Отримання електронного підпису. Важливі дрібниці
Щоб процедура отримання КЕП була швидкою та комфортною розповімо про важливі дрібнички на які слід звернути увагу при продовженні електронного ключа, або - 6 місяців тому...
Як зайти на портал ПФУ співробітнику? Реєстрація користувачів
Поговоримо про вхід на портал електронних послуг Пенсійного фонду України. Фізичні особи/ФОП для входу на портал можуть використовувати власний електронний підпис. Юридичні особи зазвичай використовують електронний підпис печатки. КЕП директора/бухгалтера також можна використовувати для роботи в ПФУ, але - Рік тому...
Як діяти у випадку заволодіння особистим ключем зловмисниками | Приклад рішення
Компрометація електронного підпису. Розповідаємо про основні варіанти вирішення даної проблеми - 7 місяців тому...
Захищені носії та автопродовження підписів на них
У статті розглянемо, які носії доступні для роботи з КЕП від КНЕДП ЦСК “Україна” та в чому їхні особливості