6 серп. 2020 р.
Покрокова інструкція щодо отримання КЕП онлайн
Електронні підписи
5 хв.
3745
Шановні Колеги, нагадуємо вам про можливість продовження дії сертифікатів разом з функцією «Автопродовження» безпосередньо у програмі «M.E.Doc», веб-сервісі «СОТА» або на офіційному сайті ЦСК “Україна”. Тобто продовжити чинність «КЕП» можна, не виходячи з дому, без збору додаткових документів!
Коли до закінчення дії вашого актуального сертифікату залишиться менше ніж 45 днів програма «M.E.Doc» запропонує вам оновити свій «КЕП».
Читайте також:
Автопродовження сертификатів за допомогою веб-сервісу СОТА
Як самостійно підготувати заявки на формування кваліфікованих сертифікатів відкритого ключа
Отримуйте всі актуальні новини на нашому каналі в Telegram або ж:
Продовжити дію будь-якого «КЕП» в режимі онлайн можна за наступних умов:
- реєстраційні дані підприємства, внесені до сертифіката, не зазнали ніяких змін (адреса, назва чи ПІБ посадової особи);
- у Вас є в наявності поточний сертифікат та пароль до нього;
рахунок за «Кваліфікований електронний підпис» сплачено повністю.
Для того, щоб створити заявку на продовження «КЕП» на сайті ЦСК «Україна» – https://uakey.com.ua/ потрібно вибрати в меню «Продовжити дію сертифіката онлайн» і натиснути «Детальніше» далі «Сформувати» (Мал. 1):
Мал. 1
- Оберіть тип носія, де збережено діючий особистий ключ;
- Вкажіть шлях до діючого «КЕП»;
- Введіть пароль до особистого ключа.
Зверніть увагу, секретний ключ завантажується на комп’ютер за замовчуванням в налаштування браузера, у форматі *ZS2.
Для формування заявок на «КЕП» у програмі «M.E.Doc» в головному меню Вам необхідно вибрати: «Адміністрування» – «Сертифікати» – «Заявки на сертифікат». На панелі інструментів натисніть кнопку «Сформувати заявки». У відкритому вікні «Формування заявок на сертифікат» обираємо центральну вкладку «Продовжити на новий термін» (Мал. 2).
Мал. 2
У вікні формування заявок внесіть всі необхідні дані, оберіть галочкою необхідний «КЕП» для продовження, термін дії - 1 або 2 роки, в залежності від цього буде змінюватись сума рахунку до сплати та за необхідності відредагуйте на поле «Початок дії» нових сертифікатів, натисніть «Далі».
Підписуємо діючими «КЕП» Картку приєднання №… Далі відбувається процес створення заявок на «КЕП». Відкривається вікно, де необхідно ввести новий пароль та обрати яким чином буде збережено секретний ключ:
- у файл (новий «КЕП» формат *ZS2 буде збережений у «Завантаженнях» або обрати шлях до новоствореної папки)
- на захищений носій (для цього необхідно попередньо під'єднати токен до комп'ютеру).
Сформовані заявки необхідно відправити до ЦСК «Україна» для подальшої активації Ваших «КЕП». Якщо Ви не здійснювали оплату раніше, то програма «M.E.Doc» запропонує сплатити за послугу «Онлайн» або отримати рахунок.
Виписати рахунок на КЕП самостійно
Отримавши позитивну відповідь від ЦСК «Україна», завантажте нові сертифікати та відправте необхідний документ до Державної податкової служби України.
Нагадуємо!!! Автоматичне продовження сертифікатів можливе за умови відсутності змін у даних, внесених у попередній сертифікат!
Отже, продовжити дію будь-якого сертифікату можна без виходу із комфортного офісу або дому та встановлення додаткового програмного забезпечення на власний комп’ютер. В будь-який час Ви з легкістю можете скористатися цією можливістю і відчути переваги «Автоподовження» в режимі «Онлайн» особисто.
Ми завжди турбуємося про Вас і працюємо для підвищення рівня комфорту Вашої діяльності!
Автори: Ткаченко Анна та Біліченко Олена, сертифіковані спеціалісти ГК "Інтелектуальний сервіс"
Долучайтесь до нас в Instagram, facebook та Telegram на Вас чекають:
Залишайте ваші коментарі.
Виникли питання? Залиште заявку для нашого фахівця
Читайте також:
- 15 днів тому...
Захищені носії та автопродовження підписів на них
У статті розглянемо, які носії доступні для роботи з КЕП від КНЕДП ЦСК “Україна” та в чому їхні особливості - Місяць тому...
Отримай електронний підпис без черги!
Ми цінуємо час Клієнтів, тому офіси ГК “Інтелектуальний сервіс” працюють за попереднім записом. А бот- Intelserv консультант завжди готовий допомогти підготувати необхідні - Місяць тому...
Як зареєструвати ключ касира?
Якщо ви працюєте або лише плануєте працювати з ПРРО (програмним реєстратором розрахункових операцій), вам обов'язково знадобиться електронний підпис. Про типи електронних підписів, які можна використовувати при роботі з касою, ми вже розповідали в цьому матеріалі. У цій статті покроково розглянемо, як - Місяць тому...
Отримання електронного підпису. Важливі дрібниці
Щоб процедура отримання КЕП була швидкою та комфортною розповімо про важливі дрібнички на які слід звернути увагу при продовженні електронного ключа, або - 3 місяці тому...
Як отримати ключ для участі в тендерних пропозиціях
Як отримати ключ для участі в тендерних пропозиціях? Для участі в тендерних пропозиціях в Україні вам необхідно отримати електронний підпис (КЕП) та зареєструватися на одному з електронних майданчиків системи публічних закупівель Prozorro. Ось основні кроки для - 9 місяців тому...
Як діяти у випадку заволодіння особистим ключем зловмисниками | Приклад рішення
Компрометація електронного підпису. Розповідаємо про основні варіанти вирішення даної проблеми - 9 місяців тому...
Отримання електронного підпису - віддалено
Надаємо роз'яснення, щодо можливості отримання електронного підпису від ЦСК "Україна", без особистої присутності - Рік тому...
Електронний підпис для Prozorro: що це і як його отримати?
За останні кілька років Україна швидко переходить на діджиталізацію. Це пришвидшує та полегшує роботу для мільйонів людей. А з початком повномасштабного вторгнення доводить, наскільки зручніше та безпечніше працювати онлайн. Одним із прикладів є Prozorro. - 8 місяців тому...
Як увійти в електронний кабінет платника за допомогою захищеного носія | Токен АВТОР
Давайте розглянемо процес входу в електронний кабінет платника податків за допомогою захищеного носія (токена) АВТОР, покроково - 2 місяці тому...
Як налаштувати електронні підписи для роботи на порталі "Є-Звітність"
Кожна бюджетна установа для подання звітів до Державної Казначейської Служби України користується порталом "Є-Звітність". При авторизації та при підписанні звітів на даному порталі, підприємства використовують електронні підписи у вигляді файлу або на захищених носіях. Для початку роботи на цьому ресурсі потрібно