6 серп. 2020 р.
Покрокова інструкція щодо отримання КЕП онлайн

Електронні підписи
5 хв.
4553
Оновлено 11.12.2024 р.
Шановні Колеги, нагадуємо вам про можливість продовження дії сертифікатів разом з функцією «Автопродовження» безпосередньо у програмі «M.E.Doc», веб-сервісі «СОТА» або на офіційному сайті ЦСК “Україна”. Тобто продовжити чинність «КЕП» можна, не виходячи з дому, без збору додаткових документів!
Коли до закінчення дії вашого актуального сертифікату залишиться менше ніж 45 днів програма «M.E.Doc» запропонує вам оновити свій «КЕП».
Продовжити дію будь-якого «КЕП» в режимі онлайн можна за наступних умов:
- реєстраційні дані підприємства, внесені до сертифіката, не зазнали ніяких змін (адреса, назва чи ПІБ посадової особи);
- у Вас є в наявності поточний сертифікат та пароль до нього;
рахунок за «Кваліфікований електронний підпис» сплачено повністю.
Для того, щоб створити заявку на продовження «КЕП» на сайті ЦСК «Україна» – https://uakey.com.ua/ потрібно вибрати в меню «Продовжити дію сертифіката онлайн» і натиснути «Детальніше» далі «Сформувати» (Мал. 1):
Мал. 1
- Оберіть тип носія, де збережено діючий особистий ключ;
- Вкажіть шлях до діючого «КЕП»;
- Введіть пароль до особистого ключа.
Зверніть увагу, секретний ключ завантажується на комп’ютер за замовчуванням в налаштування браузера, у форматі *ZS2.
Для формування заявок на «КЕП» у програмі «M.E.Doc» в головному меню Вам необхідно вибрати: «Адміністрування» – «Сертифікати» – «Заявки на сертифікат». На панелі інструментів натисніть кнопку «Сформувати заявки». У відкритому вікні «Формування заявок на сертифікат» обираємо центральну вкладку «Продовжити на новий термін» (Мал. 2).
Мал. 2
У вікні формування заявок внесіть всі необхідні дані, оберіть галочкою необхідний «КЕП» для продовження, термін дії - 1 або 2 роки, в залежності від цього буде змінюватись сума рахунку до сплати та за необхідності відредагуйте на поле «Початок дії» нових сертифікатів, натисніть «Далі».
Підписуємо діючими «КЕП» Картку приєднання №… Далі відбувається процес створення заявок на «КЕП». Відкривається вікно, де необхідно ввести новий пароль та обрати яким чином буде збережено секретний ключ:
- у файл (новий «КЕП» формат *ZS2 буде збережений у «Завантаженнях» або обрати шлях до новоствореної папки)
- на захищений носій (для цього необхідно попередньо під'єднати токен до комп'ютеру).
Сформовані заявки необхідно відправити до ЦСК «Україна» для подальшої активації Ваших «КЕП». Якщо Ви не здійснювали оплату раніше, то програма «M.E.Doc» запропонує сплатити за послугу «Онлайн» або отримати рахунок.
Отримавши позитивну відповідь від ЦСК «Україна», завантажте нові сертифікати та відправте необхідний документ до Державної податкової служби України.
Нагадуємо!!! Автоматичне продовження сертифікатів можливе за умови відсутності змін у даних, внесених у попередній сертифікат!
Отже, продовжити дію будь-якого сертифікату можна без виходу із комфортного офісу або дому та встановлення додаткового програмного забезпечення на власний комп’ютер. В будь-який час Ви з легкістю можете скористатися цією можливістю і відчути переваги «Автоподовження» в режимі «Онлайн» особисто.
Ми завжди турбуємося про Вас і працюємо для підвищення рівня комфорту Вашої діяльності!
Автори: Ткаченко Анна та Біліченко Олена, сертифіковані спеціалісти ГК "Інтелектуальний сервіс"

Кваліфікований електронний підпис
Читайте також:
- 8 днів тому...
КЕП від ЦСК "Україна" — надійний захист вашого бізнесу
У сучасному цифровому середовищі компанії все частіше стикаються з ризиками шахрайства, найпоширеніші з яких: підробка документів, несанкціонований доступ до даних, фальсифікація з договорами чи фінансовими операціями. Але є один із найефективніших інструментів. - 2 місяці тому...
Де можна використовувати електронні підписи ЦСК "Україна"
ТОВ ЦСК «Україна» — один із найбільших та найнадійніших комерційних кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг (КНЕДП) в Україні. Центр вже понад 10 років допомагає українцям та бізнесу працювати з електронними підписами. - Місяць тому...
Що таке кваліфікований електронний підпис (КЕП)
В сучасному суспільстві, коли всі сфери нашого життя охоплені цифровізацією та інтернет-технологіями електронні підписи стали невід'ємною їх частиною. - 2 місяці тому...
Типи та варіанти зберігання електронних підписів для ПРРО
Електронний підпис потрібен не лише для звітності. Він також є обов’язковим для роботи з програмними РРО — сучасною альтернативою традиційним касовим апаратам. Авторизація та проведення операцій у ПРРО здійснюються саме за допомогою КЕП. - 3 місяці тому...
Де завантажити сертифікат до електронного підпису. Обмеження надавачів КЕП.
27 червня 2025 року на офіційному сайті КНЕДП ТОВ «Центр сертифікації ключів «Україна» опублікована інформація про те, що тимчасово призупиняється робота функції пошуку сертифікатів електронного підпису на сайті. - 3 місяці тому...
Електронний підпис онлайн — безпечно та законно
Сфера електронних довірчих послуг в Україні зробила впевнений крок уперед. Оформлення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) онлайн — не просто зручний сервіс, а результат системної роботи держави й сертифікованих провайдерів для забезпечення цифрової довіри. Проте цілком природно, що користувачі ставлять запитання: чи дійсно безпечно отримувати КЕП віддалено? - Рік тому...
Отримай електронний підпис без черги!
Ми цінуємо час Клієнтів, тому офіси ГК “Інтелектуальний сервіс” працюють за попереднім записом. А бот- Intelserv консультант завжди готовий допомогти підготувати необхідні - 2 місяці тому...
Про довіреності для отримання електронного підпису
Починаючи з 1 травня 2025 року в КНЕДП ТОВ «Центр сертифікації ключів «Україна» змінилася процедура отримання кваліфікованого електронного підпису (КЕП). - 10 місяців тому...
Хмарний сервіс CloudKey - з чого почати
Почнемо з того, що ви зробили правильний вибір! CloudKey виключає можливість втрати ключа, забезпечує доступ до КЕП 24/7 та є сучасним аналогом токену (фізичному носію). Отже, ви сплатили рахунок на користування CloudKey, що далі? - 4 місяці тому...
Перевидача та скасування сертифікатів КЕП: що потрібно знати користувачам
У сфері електронного документообігу та використання КЕП (кваліфікованого електронного підпису) часто виникає потреба у перевидачі або скасуванні сертифіката. Нижче наведено ключову інформацію, яку варто