Отримання електронного підпису. Важливі дрібниці

Отримання електронного підпису. Важливі дрібниці

Щоб процедура отримання КЕП була швидкою та комфортною, розповімо про важливі дрібнички на які слід звернути увагу при продовженні електронного ключа, або при отриманні нового. 

При автоматичному продовженні КЕП зверніть увагу:

- При формуванні заявок на сертифікати є можливість вказати дату початку нових ключів. Відповідно, є змога відтермінувати дату початку дії нових ключів.

(мал.1)

- Якщо ви користуєтесь Захищеним носієм (токеном), то датою початку дії краще обирати поточний день. Це пов`язано з роботою Токена на державних ресурсах. Якщо поставити майбутню дату початку-  ключ почне працювати з дати активації ключа. Доступу до попереднього ключа не буде.

- Під час процедури автоматичного продовження є можливість змінити електронну пошту, яка вказана в сертифікатах до ключів.

(мал.2)

- Процедуру автоматичного продовження можна зробити до проведення оплати за ключі. Це дозволить отримати файл нового ключа, але діяти він почне після проведення оплати.

При першому отриманні КЕП зверніть увагу:

- Отримати електронний підпис без електронного носія не можна. Обов'язково потрібна флешка/Токен/жорсткий диск, тощо.

Ключі не відправляються на пошту або месенджер.

- Документи, що надаються, мають бути засвідчені/підписані однаково. Якщо виписка з ЄДР засвідчена підписом та печаткою, тоді  усі інші документи підприємства (накази, доручення, картка приєднання та ін.) мають бути засвідчені підписом та печаткою (паспорт та код ІПН засвідчуються тільки підписом власника). Або ж усі надані документи можуть бути засвідчені тільки підписом, без печатки.

- Якщо наказ про призначення завірений відділом кадрів, то має бути документ про прийняття та право підпису цієї особи, що завіряє документ.

- Виписка/Витяг про державну реєстрацію підприємства має містити актуальні дані (Назва, адреса, керівник). Важливо: Свідоцтво про реєстрацію підприємства/ФОП не приймається для оформлення КЕП.

Якщо є питання щодо отримання КЕП, або по підготовці пакету документів- телефонуйте на лінію консультації:
+380950364004 vodafone;
+380980364004 kyivstar;
+380730364004 lifecell. 

Автор: Машталер Міла, провідний спеціаліст ГК “Інтелектуальний сервіс”

Чому варто обрати програмний РРО?

Виникли питання? Залиште заявку для нашого фахівця

Читайте також: