22 жовт. 2024 р.
Отримання електронного підпису. Важливі дрібниці
Електронні підписи
2 хв.
237
Щоб процедура отримання КЕП була швидкою та комфортною, розповімо про важливі дрібнички на які слід звернути увагу при продовженні електронного ключа, або при отриманні нового.
При автоматичному продовженні КЕП зверніть увагу:
- При формуванні заявок на сертифікати є можливість вказати дату початку нових ключів. Відповідно, є змога відтермінувати дату початку дії нових ключів.
(мал.1)
- Якщо ви користуєтесь Захищеним носієм (токеном), то датою початку дії краще обирати поточний день. Це пов`язано з роботою Токена на державних ресурсах. Якщо поставити майбутню дату початку- ключ почне працювати з дати активації ключа. Доступу до попереднього ключа не буде.
- Під час процедури автоматичного продовження є можливість змінити електронну пошту, яка вказана в сертифікатах до ключів.
(мал.2)
- Процедуру автоматичного продовження можна зробити до проведення оплати за ключі. Це дозволить отримати файл нового ключа, але діяти він почне після проведення оплати.
При першому отриманні КЕП зверніть увагу:
- Отримати електронний підпис без електронного носія не можна. Обов'язково потрібна флешка/Токен/жорсткий диск, тощо.
Ключі не відправляються на пошту або месенджер.
- Документи, що надаються, мають бути засвідчені/підписані однаково. Якщо виписка з ЄДР засвідчена підписом та печаткою, тоді усі інші документи підприємства (накази, доручення, картка приєднання та ін.) мають бути засвідчені підписом та печаткою (паспорт та код ІПН засвідчуються тільки підписом власника). Або ж усі надані документи можуть бути засвідчені тільки підписом, без печатки.
- Якщо наказ про призначення завірений відділом кадрів, то має бути документ про прийняття та право підпису цієї особи, що завіряє документ.
- Виписка/Витяг про державну реєстрацію підприємства має містити актуальні дані (Назва, адреса, керівник). Важливо: Свідоцтво про реєстрацію підприємства/ФОП не приймається для оформлення КЕП.
Якщо є питання щодо отримання КЕП, або по підготовці пакету документів- телефонуйте на лінію консультації:
+380950364004 vodafone;
+380980364004 kyivstar;
+380730364004 lifecell.
Автор: Машталер Міла, провідний спеціаліст ГК “Інтелектуальний сервіс”
Виникли питання? Залиште заявку для нашого фахівця
Читайте також:
- 14 днів тому...
Захищені носії та автопродовження підписів на них
У статті розглянемо, які носії доступні для роботи з КЕП від КНЕДП ЦСК “Україна” та в чому їхні особливості - Місяць тому...
Отримай електронний підпис без черги!
Ми цінуємо час Клієнтів, тому офіси ГК “Інтелектуальний сервіс” працюють за попереднім записом. А бот- Intelserv консультант завжди готовий допомогти підготувати необхідні - Місяць тому...
Як зареєструвати ключ касира?
Якщо ви працюєте або лише плануєте працювати з ПРРО (програмним реєстратором розрахункових операцій), вам обов'язково знадобиться електронний підпис. Про типи електронних підписів, які можна використовувати при роботі з касою, ми вже розповідали в цьому матеріалі. У цій статті покроково розглянемо, як - Місяць тому...
Отримання електронного підпису. Важливі дрібниці
Щоб процедура отримання КЕП була швидкою та комфортною розповімо про важливі дрібнички на які слід звернути увагу при продовженні електронного ключа, або - 3 місяці тому...
Як отримати ключ для участі в тендерних пропозиціях
Як отримати ключ для участі в тендерних пропозиціях? Для участі в тендерних пропозиціях в Україні вам необхідно отримати електронний підпис (КЕП) та зареєструватися на одному з електронних майданчиків системи публічних закупівель Prozorro. Ось основні кроки для - 9 місяців тому...
Як діяти у випадку заволодіння особистим ключем зловмисниками | Приклад рішення
Компрометація електронного підпису. Розповідаємо про основні варіанти вирішення даної проблеми - 9 місяців тому...
Отримання електронного підпису - віддалено
Надаємо роз'яснення, щодо можливості отримання електронного підпису від ЦСК "Україна", без особистої присутності - Рік тому...
Електронний підпис для Prozorro: що це і як його отримати?
За останні кілька років Україна швидко переходить на діджиталізацію. Це пришвидшує та полегшує роботу для мільйонів людей. А з початком повномасштабного вторгнення доводить, наскільки зручніше та безпечніше працювати онлайн. Одним із прикладів є Prozorro. - 8 місяців тому...
Як увійти в електронний кабінет платника за допомогою захищеного носія | Токен АВТОР
Давайте розглянемо процес входу в електронний кабінет платника податків за допомогою захищеного носія (токена) АВТОР, покроково - 2 місяці тому...
Як налаштувати електронні підписи для роботи на порталі "Є-Звітність"
Кожна бюджетна установа для подання звітів до Державної Казначейської Служби України користується порталом "Є-Звітність". При авторизації та при підписанні звітів на даному порталі, підприємства використовують електронні підписи у вигляді файлу або на захищених носіях. Для початку роботи на цьому ресурсі потрібно