10 серп. 2020 р.
Робота КЕП в модулі РРО
Електронні підписи
5 хв.
3331
Доброго дня!
Шановні користувачі ПЗ «M.E.Doc», сьогодні ми розглянемо нову можливість, яка реалізована в програмі з оновлення 11.02.017. Це робота з «Кваліфікованим електронним підписом» (далі «КЕП») з (програмним реєстратором розрахункових операцій), далі ПРРО. Відповідно до Закону України від 20.09.2019 р. № 128-IX для роботи з ПРРО тепер буде потрібен «КЕП».
Давайте розглянемо, які потрібні будуть «КЕП» для роботи з ПРРО.
Читайте також:
Покрокова інструкція щодо отримання КЕП онлайн
ПРРО - навіщо потрібен та чого чекати від нововведень
Cashalot – новий програмний РРО від Linkos Group!
Отримуйте всі актуальні новини на нашому каналі в Telegram або ж:
Для того, щоб відкрити або закрити зміну чи відправити електронні чеки на фіскалізацію необхідний підпис уповноваженої особи (тобто касира) або підпис печатки з номером (тобто печатка каси). Для отримання сертифікату печатки з номерами не обов'язково мати в наявності фізичну печатку.
Наприклад, якщо у підприємства є одна каса і шість касирів, які позмінно на ній працюють.
Існують варіанти організації роботи касирів з «КЕП» для роботи з ПРРО: Необхідно отримати підписи на всіх касирів, тобто шість «КЕП» з різними ПІБ для того, щоб кожен касир мав змогу зі своїм «КЕП» відкрити або закрити зміну на цій касі. Також організація отримує один підпис печатки для каси, і тоді будь-який касир використовує саме цей сертифікат при роботі з ПРРО. Електронні підписи касирів та печаток мають бути обов'язково зареєстровані у контролюючому органі!
Для отримання кваліфікованого сертифіката касира чи номерної печатки необхідно звернутися до акредитованого центру сертифікації ключів зі звичайним стандартним пакетом документів для отримання «КЕП». Процедура генерації заявок на сертифікат для роботи з ПРРО наразі нічим не відрізняється від звичайної генерації заявок для підприємства. Тобто, «КЕП» електронної печатки для ПРРО − це по суті звичайна печатка організації з номером, а «КЕП» уповноваженої особи (касира) − це звичайний сертифікат ФОП, керівника, співробітника чи бухгалтера.
В наших програмних продуктах (ПЗ «M.E.Doc» та «СОТА») ми вирішили розділити генерацію заявок для отримання сертифікатів для роботи з ПРРО від отримання звичайних сертифікатів, щоб менше плутати наших клієнтів при отриманні «КЕП» для фіскалізації.
Дані «КЕП» обов'язково необхідно зареєструвати у контролюючому органі. Реєстрація даних «КЕП» така сама, як реєстрація бухгалтера чи співробітник, в реєстрі звітів створюємо Повідомлення J(F)1391801, дану форму також Ви можете побачити у розділі «РРО» — «Реєстр документів РРО» (Мал. 1), та в табличній формі вказати всіх наявних уповноважених осіб чи всі наявні електронні печатки. При внесенні сертифікату відповідальної особи обов'язково необхідно вказати «Тип підпису» — це може бути касир або старший касир.
Мал. 1
Ці типи мають різні повноваження, наприклад, старший касир може замість касира, закрити його зміну, якщо касир за якихось обставин не може це зробити самостійно.
У випадку, коли необхідно буде анулювати «КЕП» касира чи електронної печатки, що використовувалася для фіскалізації, необхідно буде у цьому «Повідомленні» у полі «Тип підпису» вказати «припинення роботи». Дане повідомлення підписує тільки керівник своїм підписом, але підпис керівника має бути обов'язково зареєстрований попередньо в «ДПСУ».
Більш детальна інструкція, стосовно формування заявок на отримання сертифікатів РРО, буде опублікована найближчим часом. Слідкуйте за публікаціями на нашому сайті https://intelserv.net.ua
Автори: Костенко Катерина та Ткаченко Анна, сертифіковані спеціалісти ГК "Інтелектуальний сервіс"
Редактор: Ковальова Альона, контент-спеціаліст ГК Інтелектуальний сервіс
Долучайтесь до нас в Instagram, facebook та Telegram на Вас чекають:
Залишайте свої коментарі
Виникли питання? Залиште заявку для нашого фахівця
Читайте також:
- 14 днів тому...
Захищені носії та автопродовження підписів на них
У статті розглянемо, які носії доступні для роботи з КЕП від КНЕДП ЦСК “Україна” та в чому їхні особливості - Місяць тому...
Отримай електронний підпис без черги!
Ми цінуємо час Клієнтів, тому офіси ГК “Інтелектуальний сервіс” працюють за попереднім записом. А бот- Intelserv консультант завжди готовий допомогти підготувати необхідні - Місяць тому...
Як зареєструвати ключ касира?
Якщо ви працюєте або лише плануєте працювати з ПРРО (програмним реєстратором розрахункових операцій), вам обов'язково знадобиться електронний підпис. Про типи електронних підписів, які можна використовувати при роботі з касою, ми вже розповідали в цьому матеріалі. У цій статті покроково розглянемо, як - Місяць тому...
Отримання електронного підпису. Важливі дрібниці
Щоб процедура отримання КЕП була швидкою та комфортною розповімо про важливі дрібнички на які слід звернути увагу при продовженні електронного ключа, або - 3 місяці тому...
Як отримати ключ для участі в тендерних пропозиціях
Як отримати ключ для участі в тендерних пропозиціях? Для участі в тендерних пропозиціях в Україні вам необхідно отримати електронний підпис (КЕП) та зареєструватися на одному з електронних майданчиків системи публічних закупівель Prozorro. Ось основні кроки для - 9 місяців тому...
Як діяти у випадку заволодіння особистим ключем зловмисниками | Приклад рішення
Компрометація електронного підпису. Розповідаємо про основні варіанти вирішення даної проблеми - 9 місяців тому...
Отримання електронного підпису - віддалено
Надаємо роз'яснення, щодо можливості отримання електронного підпису від ЦСК "Україна", без особистої присутності - Рік тому...
Електронний підпис для Prozorro: що це і як його отримати?
За останні кілька років Україна швидко переходить на діджиталізацію. Це пришвидшує та полегшує роботу для мільйонів людей. А з початком повномасштабного вторгнення доводить, наскільки зручніше та безпечніше працювати онлайн. Одним із прикладів є Prozorro. - 8 місяців тому...
Як увійти в електронний кабінет платника за допомогою захищеного носія | Токен АВТОР
Давайте розглянемо процес входу в електронний кабінет платника податків за допомогою захищеного носія (токена) АВТОР, покроково - 2 місяці тому...
Як налаштувати електронні підписи для роботи на порталі "Є-Звітність"
Кожна бюджетна установа для подання звітів до Державної Казначейської Служби України користується порталом "Є-Звітність". При авторизації та при підписанні звітів на даному порталі, підприємства використовують електронні підписи у вигляді файлу або на захищених носіях. Для початку роботи на цьому ресурсі потрібно