Перевидача КЕП на токени у зв'язку зі змінами в законодавстві

Перевидача КЕП на токени у зв'язку зі змінами в законодавстві

Оновлено 03.01.2025 р.

В даній статті мова піде про кваліфікований електронний підпис (далі - «КЕП») та перевидачу його на «Захищений носій» (токен).

Останнім часом на лінії консультації спостерігається велика кількість звернень щодо електронних підписів. Зараз дамо відповідь на найпопулярніші.

 

«Підкажіть будь ласка, який у мене підпис: «ЕЦП» (електронний цифровий підпис) чи «КЕП» (кваліфікований електронний підпис)?»

Відповідь наступна: якщо ви отримали електронний підпис після 7.11.2018 року, то Ви власник кваліфікованого електронного підпису.

«Як зробити перевидачу свого електронного ключа на «Захищений носій»

У Вас є два варіанти для перевидачі : звернутися до нас в офіс або виконати процедуру в програмі.

 

Як виконати перевидачу в «M.E.Doc»?

Для цього вам необхідно перейти в  «Головне меню» - «Адміністрування» - «Сертифікати» - «Заявки на сертифікат».

 На панелі інструментів натисніть команду «Сформувати заявки» (Мал. 1).

Мал. 1

У новому вікні оберіть команду «Замінити чинні» (Мал. 2), заповніть дані та натисніть кнопку «Далі» (Мал. 3).

Мал. 2

Мал. 3

Після підписання Картки приєднання з’явиться вікно формування нового ключа в якому необхідно обрати пункт «Зберігати секретний ключ на захищений носій».

Вставте сам токен до USB-роз’єму, виберіть його, введіть пароль (заводський пароль виробника «Автор» 12345678,в подальшому його можна змінити) та натисніть «Ок» (Мал. 4).

Мал. 4

Новий ключ зберігається на токені, а заявка для його активації надсилається до АЦСК «Україна».

Після активації «КЕП» подбайте про його реєстрацію в податковій.
 

Ось так легко та просто, використовуючи програму «M.E.Doc», можна зробити перевидачу Ваших «КЕП» на «Захищений носій».

Авторка: Яна Ярошина, сертифікована спеціалістка ГК Інтелектуальний сервіс

КЕП ЦСК Україна

Кваліфікований електронний підпис

Читайте також:

  • 18 днів тому...
    Як отримати електронний підпис КЕП
    Для подання електронної звітності необхідно мати кваліфікований електронний підпис (КЕП).
  • 2 місяці тому...
    Як завіряти документи. Нюанси
    З переходом компаній на електронний документообіг кваліфіковані електронні підписи (КЕП) використовує все більше працівників. І тому, в даній статті ми наведемо ряд прикладів та правил, які зустрічаються при оформленні кваліфікованих електронних підписів
  • 7 місяців тому...
    Отримай електронний підпис без черги!
    Ми цінуємо час Клієнтів, тому офіси ГК “Інтелектуальний сервіс” працюють за попереднім записом. А бот- Intelserv консультант завжди готовий допомогти підготувати необхідні
  • 5 місяців тому...
    Хмарний сервіс CloudKey - з чого почати
    Почнемо з того, що ви зробили правильний вибір! CloudKey виключає можливість втрати ключа, забезпечує доступ до КЕП 24/7 та є сучасним аналогом токену (фізичному носію). Отже, ви сплатили рахунок на користування CloudKey, що далі?
  • 5 місяців тому...
    Як зайти на портал ПФУ співробітнику? Реєстрація користувачів
    Поговоримо про вхід на портал електронних послуг Пенсійного фонду України. Фізичні особи/ФОП для входу на портал можуть використовувати власний електронний підпис. Юридичні особи зазвичай використовують електронний підпис печатки. КЕП директора/бухгалтера також можна використовувати для роботи в ПФУ, але
  • 6 місяців тому...
    Отримання електронного підпису. Важливі дрібниці
    Щоб процедура отримання КЕП була швидкою та комфортною розповімо про важливі дрібнички на які слід звернути увагу при продовженні електронного ключа, або
  • 6 місяців тому...
    Захищені носії та автопродовження підписів на них
    У статті розглянемо, які носії доступні для роботи з КЕП від КНЕДП ЦСК “Україна” та в чому їхні особливості
  • Рік тому...
    Як діяти у випадку заволодіння особистим ключем зловмисниками | Приклад рішення
    Компрометація електронного підпису. Розповідаємо про основні варіанти вирішення даної проблеми
  • 2 років тому...
    Електронний підпис для Prozorro: що це і як його отримати?
    За останні кілька років Україна швидко переходить на діджиталізацію. Це пришвидшує та полегшує роботу для мільйонів людей. А з початком повномасштабного вторгнення доводить, наскільки зручніше та безпечніше працювати онлайн. Одним із прикладів є Prozorro.
  • 9 місяців тому...
    Як отримати ключ для участі в тендерних пропозиціях
    Як отримати ключ для участі в тендерних пропозиціях? Для участі в тендерних пропозиціях в Україні вам необхідно отримати електронний підпис (КЕП) та зареєструватися на одному з електронних майданчиків системи публічних закупівель Prozorro. Ось основні кроки для