11 груд. 2020 р.
Токен Автор. Необхідні налаштування для входу на портали

Електронні підписи
5 хв.
11803
Оновлено 03.01.2025 р.
В зв'язку з тим, що вступили в дію зміни до закону України "Про електронні довірчі послуги", на нашій лінії консультацій спостерігається велика кількість звернень, стосовно налаштування роботи Token AVTOR (далі - токен).
Тому, пропонуємо розглянути, які налаштування потрібно зробити на ПК для роботи з веб ресурсами на прикладі порталу Пенсійного фонду України (далі - ПФУ).
Перевіряємо роботу служби
Для початку потрібно впевнитись, що на вашому комп'ютері ввімкнена служба, яка відповідає за зчитування токенів та смарт карт.
Для цього переходимо за шляхом: Мій комп'ютер → Управління → Служби → Смарт-карта → Стан → Працююча (Мал. 1).
Мал. 1
Встановлення пакету web-бібліотеки
Після перевірки стану служби необхідно інсталювати пакет web-бібліотеки підпису та пакет бібліотеки підпису (web-розширення). Для встановлення переходимо за посиланням (Мал. 2).
Мал. 2
Після завершення інсталяції рекомендуємо перезавантажити комп'ютер для коректного встановлення пакету web-бібліотеки.
Авторизація на сервісі
Переходимо до наступного етапу. На порталі ПФУ натискаємо "Вхід" та обираємо пункт "За Токеном" (Мал. 3).
Мал. 3
Далі обираєте, яким чином ви входите на потрал: як фізична чи юридична особа (Мал. 4).
Мал. 4
Вказуєте АЦСК (ТОВ "ЦСК "Україна", КНЕДП ІДД ДПС чи інші), в якому ви отримали свої кваліфіковані електронні підписи (КЕП) (Мал. 5).
Мал. 5
І, нарешті, підключаємо сам токен та натискаємо кнопку "Оновити" (Мал. 6). Найменування носія з'явиться автоматично.
Мал. 6
!!! Важливо переконатися, що обране найменування відповідає підключеному токену та пароль введено вірно. Натискаєте "Увійти з Токеном", даний портал цей токен ідентифікує і вам, як користувачу, дає можливість продовжити роботу.
Сподіваємося, що дана стаття була вам корисною.
Авторка: Катерина Костенко, сертифікована спеціалістка Групи Компаній "Інтелектуальний сервіс"

Кваліфікований електронний підпис
Читайте також:
- 3 днів тому...
Електронний підпис онлайн — безпечно та законно
Сфера електронних довірчих послуг в Україні зробила впевнений крок уперед. Оформлення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) онлайн — не просто зручний сервіс, а результат системної роботи держави й сертифікованих провайдерів для забезпечення цифрової довіри. Проте цілком природно, що користувачі ставлять запитання: чи дійсно безпечно отримувати КЕП віддалено? - Місяць тому...
Перевидача та скасування сертифікатів КЕП: що потрібно знати користувачам
У сфері електронного документообігу та використання КЕП (кваліфікованого електронного підпису) часто виникає потреба у перевидачі або скасуванні сертифіката. Нижче наведено ключову інформацію, яку варто - Місяць тому...
Як отримати кваліфікований електронний підпис (КЕП) онлайн
У сучасному цифровому світі кваліфікований електронний підпис (КЕП) є необхідним інструментом для взаємодії з державними органами та ведення бізнесу. КНЕДП «Центр сертифікації ключів «Україна» пропонує зручний спосіб отримання КЕП онлайн — без відвідування офісу та без подання паперових документів. - 9 місяців тому...
Отримай електронний підпис без черги!
Ми цінуємо час Клієнтів, тому офіси ГК “Інтелектуальний сервіс” працюють за попереднім записом. А бот- Intelserv консультант завжди готовий допомогти підготувати необхідні - 7 місяців тому...
Хмарний сервіс CloudKey - з чого почати
Почнемо з того, що ви зробили правильний вибір! CloudKey виключає можливість втрати ключа, забезпечує доступ до КЕП 24/7 та є сучасним аналогом токену (фізичному носію). Отже, ви сплатили рахунок на користування CloudKey, що далі? - 2 місяці тому...
Як отримати електронний підпис КЕП
Для подання електронної звітності необхідно мати кваліфікований електронний підпис (КЕП). - 4 місяці тому...
Як завіряти документи. Нюанси
З переходом компаній на електронний документообіг кваліфіковані електронні підписи (КЕП) використовує все більше працівників. І тому, в даній статті ми наведемо ряд прикладів та правил, які зустрічаються при оформленні кваліфікованих електронних підписів - 8 місяців тому...
Отримання електронного підпису. Важливі дрібниці
Щоб процедура отримання КЕП була швидкою та комфортною розповімо про важливі дрібнички на які слід звернути увагу при продовженні електронного ключа, або - Рік тому...
Як діяти у випадку заволодіння особистим ключем зловмисниками | Приклад рішення
Компрометація електронного підпису. Розповідаємо про основні варіанти вирішення даної проблеми - 7 місяців тому...
Як зайти на портал ПФУ співробітнику? Реєстрація користувачів
Поговоримо про вхід на портал електронних послуг Пенсійного фонду України. Фізичні особи/ФОП для входу на портал можуть використовувати власний електронний підпис. Юридичні особи зазвичай використовують електронний підпис печатки. КЕП директора/бухгалтера також можна використовувати для роботи в ПФУ, але