11 груд. 2020 р.
Токен Автор. Необхідні налаштування для входу на портали

Електронні підписи
5 хв.
12052
Оновлено 03.01.2025 р.
В зв'язку з тим, що вступили в дію зміни до закону України "Про електронні довірчі послуги", на нашій лінії консультацій спостерігається велика кількість звернень, стосовно налаштування роботи Token AVTOR (далі - токен).
Тому, пропонуємо розглянути, які налаштування потрібно зробити на ПК для роботи з веб ресурсами на прикладі порталу Пенсійного фонду України (далі - ПФУ).
Перевіряємо роботу служби
Для початку потрібно впевнитись, що на вашому комп'ютері ввімкнена служба, яка відповідає за зчитування токенів та смарт карт.
Для цього переходимо за шляхом: Мій комп'ютер → Управління → Служби → Смарт-карта → Стан → Працююча (Мал. 1).
Мал. 1
Встановлення пакету web-бібліотеки
Після перевірки стану служби необхідно інсталювати пакет web-бібліотеки підпису та пакет бібліотеки підпису (web-розширення). Для встановлення переходимо за посиланням (Мал. 2).
Мал. 2
Після завершення інсталяції рекомендуємо перезавантажити комп'ютер для коректного встановлення пакету web-бібліотеки.
Авторизація на сервісі
Переходимо до наступного етапу. На порталі ПФУ натискаємо "Вхід" та обираємо пункт "За Токеном" (Мал. 3).
Мал. 3
Далі обираєте, яким чином ви входите на потрал: як фізична чи юридична особа (Мал. 4).
Мал. 4
Вказуєте АЦСК (ТОВ "ЦСК "Україна", КНЕДП ІДД ДПС чи інші), в якому ви отримали свої кваліфіковані електронні підписи (КЕП) (Мал. 5).
Мал. 5
І, нарешті, підключаємо сам токен та натискаємо кнопку "Оновити" (Мал. 6). Найменування носія з'явиться автоматично.
Мал. 6
!!! Важливо переконатися, що обране найменування відповідає підключеному токену та пароль введено вірно. Натискаєте "Увійти з Токеном", даний портал цей токен ідентифікує і вам, як користувачу, дає можливість продовжити роботу.
Сподіваємося, що дана стаття була вам корисною.
Авторка: Катерина Костенко, сертифікована спеціалістка Групи Компаній "Інтелектуальний сервіс"

Кваліфікований електронний підпис
Читайте також:
- 6 днів тому...
Де можна використовувати електронні підписи ЦСК "Україна"
ТОВ ЦСК «Україна» — один із найбільших та найнадійніших комерційних кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг (КНЕДП) в Україні. Центр вже понад 10 років допомагає українцям та бізнесу працювати з електронними підписами. - 14 днів тому...
Про довіреності для отримання електронного підпису
Починаючи з 1 травня 2025 року в КНЕДП ТОВ «Центр сертифікації ключів «Україна» змінилася процедура отримання кваліфікованого електронного підпису (КЕП). - Місяць тому...
Типи та варіанти зберігання електронних підписів для ПРРО
Електронний підпис потрібен не лише для звітності. Він також є обов’язковим для роботи з програмними РРО — сучасною альтернативою традиційним касовим апаратам. Авторизація та проведення операцій у ПРРО здійснюються саме за допомогою КЕП. - Місяць тому...
Де завантажити сертифікат до електронного підпису. Обмеження надавачів КЕП.
27 червня 2025 року на офіційному сайті КНЕДП ТОВ «Центр сертифікації ключів «Україна» опублікована інформація про те, що тимчасово призупиняється робота функції пошуку сертифікатів електронного підпису на сайті. - 2 місяці тому...
Електронний підпис онлайн — безпечно та законно
Сфера електронних довірчих послуг в Україні зробила впевнений крок уперед. Оформлення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) онлайн — не просто зручний сервіс, а результат системної роботи держави й сертифікованих провайдерів для забезпечення цифрової довіри. Проте цілком природно, що користувачі ставлять запитання: чи дійсно безпечно отримувати КЕП віддалено? - 10 місяців тому...
Отримай електронний підпис без черги!
Ми цінуємо час Клієнтів, тому офіси ГК “Інтелектуальний сервіс” працюють за попереднім записом. А бот- Intelserv консультант завжди готовий допомогти підготувати необхідні - 3 місяці тому...
Перевидача та скасування сертифікатів КЕП: що потрібно знати користувачам
У сфері електронного документообігу та використання КЕП (кваліфікованого електронного підпису) часто виникає потреба у перевидачі або скасуванні сертифіката. Нижче наведено ключову інформацію, яку варто - 8 місяців тому...
Хмарний сервіс CloudKey - з чого почати
Почнемо з того, що ви зробили правильний вибір! CloudKey виключає можливість втрати ключа, забезпечує доступ до КЕП 24/7 та є сучасним аналогом токену (фізичному носію). Отже, ви сплатили рахунок на користування CloudKey, що далі? - 4 місяці тому...
Як отримати електронний підпис КЕП
Для подання електронної звітності необхідно мати кваліфікований електронний підпис (КЕП). - 10 місяців тому...
Отримання електронного підпису. Важливі дрібниці
Щоб процедура отримання КЕП була швидкою та комфортною розповімо про важливі дрібнички на які слід звернути увагу при продовженні електронного ключа, або