Розблоковуємо токен Автор через M.E.Doc

Розблоковуємо токен Автор через M.E.Doc

Оновлено 03.01.2025 р.

Останнім часом усе більше підприємств та організацій використовують захищені носії для збереження кваліфікованих електронних підписів. І в результаті ми все частіше чуємо про проблему блокування Secure Token через неправильне введення пароля.
 

Процес блокування

У Secure Token від ООО "Автор” є стандартний пароль — 12345678. Кількість спроб введення стандартного або особисто створеного пароля обмежено до 7 спроб. 

Раніше не було можливості розблокувати Secure Token від виробника ООО “Автор” зі збереженням на ньому електронного підпису(КЕП). Тільки здійснити “Цілковите очищення”, після чого знову генерувати новий КЕП. 
 

Нові можливості

Але у 11.02.017 оновленні програми “M.E.Doc” можливо розблокувати захищений носій, використовуючи додаткову утиліту “AvPinTool”.

Для того, щоб була можливість розблокувати Secure Token через неправильне введення паролю, потрібно створити “Код розблокування” перед генерацією КЕП на Secure Token
 

Розблоковуємо токен в M.E.Doc

У програмі “M.E.Doc” розділ “Адміністрування”“Сертифікати”“Встановленні сертифікати”“Файл”“Захищений носій (Token)”“Цілковите очищення” — обрати потрібний Secure Token (Мал.1). 


Мал. 1

У вікні, що відкриється необхідно вказати “Код розблокування” який складається лише з цифр від 4 до 8 символів та “Пароль захищеного носія” від трьох символів. 

Після натискання клавіші “ОК” уся внесена інформація буде збережена. 
 

Утиліта для розблокування

Якщо ваш пристрій було заблоковано з будь-якої причини, то за допомогою утиліти “AvPinTool” (Мал. 2)  від ООО “Автор” можна розблокувати його та за потреби змінити пароль. 


Мал. 2

Завантажити дану утиліту можна посиланням: https://www.avtor.ua/uk/downloads 

Рекомендуємо вводити надійний код розблокування та пароль до захищеного носія, який ви можете запам'ятати або записати. 

Отже, використовуючи таку функцію можна запобігти перегенерації кваліфікованого електронного підпису, заощадити час та кошти.

 

Авторка: Альона Москівець, сертифікована спеціалістка групи компаній Інтелектуальний сервіс

КЕП ЦСК Україна

Кваліфікований електронний підпис

Читайте також:

  • 4 днів тому...
    Електронний підпис онлайн — безпечно та законно
    Сфера електронних довірчих послуг в Україні зробила впевнений крок уперед. Оформлення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) онлайн — не просто зручний сервіс, а результат системної роботи держави й сертифікованих провайдерів для забезпечення цифрової довіри. Проте цілком природно, що користувачі ставлять запитання: чи дійсно безпечно отримувати КЕП віддалено?
  • Місяць тому...
    Перевидача та скасування сертифікатів КЕП: що потрібно знати користувачам
    У сфері електронного документообігу та використання КЕП (кваліфікованого електронного підпису) часто виникає потреба у перевидачі або скасуванні сертифіката. Нижче наведено ключову інформацію, яку варто
  • Місяць тому...
    Як отримати кваліфікований електронний підпис (КЕП) онлайн
    У сучасному цифровому світі кваліфікований електронний підпис (КЕП) є необхідним інструментом для взаємодії з державними органами та ведення бізнесу. КНЕДП «Центр сертифікації ключів «Україна» пропонує зручний спосіб отримання КЕП онлайн — без відвідування офісу та без подання паперових документів.
  • 9 місяців тому...
    Отримай електронний підпис без черги!
    Ми цінуємо час Клієнтів, тому офіси ГК “Інтелектуальний сервіс” працюють за попереднім записом. А бот- Intelserv консультант завжди готовий допомогти підготувати необхідні
  • 7 місяців тому...
    Хмарний сервіс CloudKey - з чого почати
    Почнемо з того, що ви зробили правильний вибір! CloudKey виключає можливість втрати ключа, забезпечує доступ до КЕП 24/7 та є сучасним аналогом токену (фізичному носію). Отже, ви сплатили рахунок на користування CloudKey, що далі?
  • 3 місяці тому...
    Як отримати електронний підпис КЕП
    Для подання електронної звітності необхідно мати кваліфікований електронний підпис (КЕП).
  • 4 місяці тому...
    Як завіряти документи. Нюанси
    З переходом компаній на електронний документообіг кваліфіковані електронні підписи (КЕП) використовує все більше працівників. І тому, в даній статті ми наведемо ряд прикладів та правил, які зустрічаються при оформленні кваліфікованих електронних підписів
  • 8 місяців тому...
    Отримання електронного підпису. Важливі дрібниці
    Щоб процедура отримання КЕП була швидкою та комфортною розповімо про важливі дрібнички на які слід звернути увагу при продовженні електронного ключа, або
  • Рік тому...
    Як діяти у випадку заволодіння особистим ключем зловмисниками | Приклад рішення
    Компрометація електронного підпису. Розповідаємо про основні варіанти вирішення даної проблеми
  • 7 місяців тому...
    Як зайти на портал ПФУ співробітнику? Реєстрація користувачів
    Поговоримо про вхід на портал електронних послуг Пенсійного фонду України. Фізичні особи/ФОП для входу на портал можуть використовувати власний електронний підпис. Юридичні особи зазвичай використовують електронний підпис печатки. КЕП директора/бухгалтера також можна використовувати для роботи в ПФУ, але