Розблоковуємо токен Автор через M.E.Doc

Розблоковуємо токен Автор через M.E.Doc

Оновлено 03.01.2025 р.

Останнім часом усе більше підприємств та організацій використовують захищені носії для збереження кваліфікованих електронних підписів. І в результаті ми все частіше чуємо про проблему блокування Secure Token через неправильне введення пароля.
 

Процес блокування

У Secure Token від ООО "Автор” є стандартний пароль — 12345678. Кількість спроб введення стандартного або особисто створеного пароля обмежено до 7 спроб. 

Раніше не було можливості розблокувати Secure Token від виробника ООО “Автор” зі збереженням на ньому електронного підпису(КЕП). Тільки здійснити “Цілковите очищення”, після чого знову генерувати новий КЕП. 
 

Нові можливості

Але у 11.02.017 оновленні програми “M.E.Doc” можливо розблокувати захищений носій, використовуючи додаткову утиліту “AvPinTool”.

Для того, щоб була можливість розблокувати Secure Token через неправильне введення паролю, потрібно створити “Код розблокування” перед генерацією КЕП на Secure Token
 

Розблоковуємо токен в M.E.Doc

У програмі “M.E.Doc” розділ “Адміністрування”“Сертифікати”“Встановленні сертифікати”“Файл”“Захищений носій (Token)”“Цілковите очищення” — обрати потрібний Secure Token (Мал.1). 


Мал. 1

У вікні, що відкриється необхідно вказати “Код розблокування” який складається лише з цифр від 4 до 8 символів та “Пароль захищеного носія” від трьох символів. 

Після натискання клавіші “ОК” уся внесена інформація буде збережена. 
 

Утиліта для розблокування

Якщо ваш пристрій було заблоковано з будь-якої причини, то за допомогою утиліти “AvPinTool” (Мал. 2)  від ООО “Автор” можна розблокувати його та за потреби змінити пароль. 


Мал. 2

Завантажити дану утиліту можна посиланням: https://www.avtor.ua/uk/downloads 

Рекомендуємо вводити надійний код розблокування та пароль до захищеного носія, який ви можете запам'ятати або записати. 

Отже, використовуючи таку функцію можна запобігти перегенерації кваліфікованого електронного підпису, заощадити час та кошти.

 

Авторка: Альона Москівець, сертифікована спеціалістка групи компаній Інтелектуальний сервіс

КЕП ЦСК Україна

Кваліфікований електронний підпис

Читайте також:

  • 6 днів тому...
    Де можна використовувати електронні підписи ЦСК "Україна"
    ТОВ ЦСК «Україна» — один із найбільших та найнадійніших комерційних кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг (КНЕДП) в Україні. Центр вже понад 10 років допомагає українцям та бізнесу працювати з електронними підписами.
  • 14 днів тому...
    Про довіреності для отримання електронного підпису
    Починаючи з 1 травня 2025 року в КНЕДП ТОВ «Центр сертифікації ключів «Україна» змінилася процедура отримання кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
  • Місяць тому...
    Типи та варіанти зберігання електронних підписів для ПРРО
    Електронний підпис потрібен не лише для звітності. Він також є обов’язковим для роботи з програмними РРО — сучасною альтернативою традиційним касовим апаратам. Авторизація та проведення операцій у ПРРО здійснюються саме за допомогою КЕП.
  • Місяць тому...
    Де завантажити сертифікат до електронного підпису. Обмеження надавачів КЕП.
    27 червня 2025 року на офіційному сайті КНЕДП ТОВ «Центр сертифікації ключів «Україна» опублікована інформація про те, що тимчасово призупиняється робота функції пошуку сертифікатів електронного підпису на сайті.
  • 2 місяці тому...
    Електронний підпис онлайн — безпечно та законно
    Сфера електронних довірчих послуг в Україні зробила впевнений крок уперед. Оформлення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) онлайн — не просто зручний сервіс, а результат системної роботи держави й сертифікованих провайдерів для забезпечення цифрової довіри. Проте цілком природно, що користувачі ставлять запитання: чи дійсно безпечно отримувати КЕП віддалено?
  • 10 місяців тому...
    Отримай електронний підпис без черги!
    Ми цінуємо час Клієнтів, тому офіси ГК “Інтелектуальний сервіс” працюють за попереднім записом. А бот- Intelserv консультант завжди готовий допомогти підготувати необхідні
  • 3 місяці тому...
    Перевидача та скасування сертифікатів КЕП: що потрібно знати користувачам
    У сфері електронного документообігу та використання КЕП (кваліфікованого електронного підпису) часто виникає потреба у перевидачі або скасуванні сертифіката. Нижче наведено ключову інформацію, яку варто
  • 8 місяців тому...
    Хмарний сервіс CloudKey - з чого почати
    Почнемо з того, що ви зробили правильний вибір! CloudKey виключає можливість втрати ключа, забезпечує доступ до КЕП 24/7 та є сучасним аналогом токену (фізичному носію). Отже, ви сплатили рахунок на користування CloudKey, що далі?
  • 4 місяці тому...
    Як отримати електронний підпис КЕП
    Для подання електронної звітності необхідно мати кваліфікований електронний підпис (КЕП).
  • 10 місяців тому...
    Отримання електронного підпису. Важливі дрібниці
    Щоб процедура отримання КЕП була швидкою та комфортною розповімо про важливі дрібнички на які слід звернути увагу при продовженні електронного ключа, або