26 лют. 2021 р.
Автоматичне продовження КЕП (3 варіанти)

Електронні підписи
5 хв.
19109
Оновлено 06.01.2025 р.
Вам знайома ситуація, коли необхідно терміново продовжити дію сертифікатів, а готувати необхідні документи та їхати до представництва АЦСК «Україна» немає часу або ж директор у відрядженні?
Тому, відповідно до вимог чинного законодавства та для збереження вашого здоров'я рекомендуємо вам скористатись зручною функцією «Автопродовження» для продовження дії сертифікатів.
Вона дозволяє отримати необхідний «Кваліфікований електронний підпис» («КЕП») за лічені хвилини. Вам не потрібно виходити з дому чи офісу та подавати документи!
Продовжити термін будь-якого сертифікату в режимі «Автопродовження» можна, якщо:
- Дані підприємства не зазнали ніяких змін
(адреса або назва організації чи ПІБ посадової особи). - У вас в наявності є діючий сертифікат та пароль до нього.
- Повністю сплачено рахунок за «КЕП».
Коли до завершення дії сертифікату менше ніж 45 днів, програма «M.E.Doc» запропонує вам оновити свій «КЕП».
Є три варіанти автоматичного продовження ключів:
- Через ПЗ «M.E.Doc»;
- Через веб-сервіс «СОТА»;
- Через сайт АЦСК «Україна».
Далі по черзі розглянемо кожен запропонований варіант.
Продовження через M.E.Doc
1. В головному меню оберіть: «Адміністрування» – «Сертифікати» – «Заявки на сертифікат».
2. На панелі інструментів шукаємо кнопку «Сформувати заявки».
3. У відкритому вікні «Формування заявок на сертифікат» натискаємо кнопку «Продовжити дію» (Мал. 1).
Мал. 1
4. У вікні формування заявок вносимо всі необхідні дані.
Обираємо галочкою необхідний «КЕП» для продовження та вводимо термін дії – 1 або 2 роки, в залежності від цього буде змінюватись сума рахунку до сплати.
5. Зверніть увагу на поле «Початок дії» нових сертифікатів та за необхідності редагуємо дату початку нових «КЕП». Натискаємо «Далі».
6. Підписуємо діючими ключами Картку приєднання.
Далі відбувається процес створення заявок на «КЕП».
7. У вікні, що відкрилось вводимо новий пароль та обраємо яким чином буде збережено секретний ключ:
- у файл (новий «КЕП» формат *ZS2 буде збережений y «Завантаженнях» або обрати шлях до новоствореної папки);
- на захищений носій (для цього необхідно попередньо під'єднати токен до комп'ютеру), якщо є в наявності.
8. Сформовані заявки необхідно відправити до АЦСК «Україна» для подальшої активації «КЕП».
Після позитивної відповіді від АЦСК «Україна», завантажуєте нові сертифікати та відправляєте потрібний документ до ДПС.
Продовження через СОТА
Автоматичне продовження сертифікатів у веб-сервісі «СОТА» аналогічне до продовження у програмі «M.E.Doc».
Для цього переходимо y розділ «Електронний підпис» – «Заявки на сертифікат» та натискаємо кнопку «Додати» – «Заявки на сертифікат».
У вікні Формування заявок обираємо «Оновити сертифікати без надання пакету документів (за відсутності змін у даних)». Заповнюємо відповідні поля та вводимо нові паролі.
Зверніть увагу, що дати початку та закінчення терміну дії сертифікатів будуть автоматично перенесені у заявку на формування сертифікатів.
За замовчуванням встановлено термін 2 роки. Натиснувши на поле «2 роки» воно буде змінено на 1 рік і навпаки.
Продовження через сайті АЦСК «Україна»
Для цього потрібно обрати в меню «Продовжити дію сертифіката онлайн» і натиснути «Детальніше», далі «Сформувати» (Мал. 2).
Мал. 2
1. Обираємо тип носія, де збережено діючий особистий ключ.
2. Вказуємо шлях до діючого «КЕП».
3. Вводимо пароль до нового особистого ключа.
Зауважимо, що «Автопродовження» на сайті – це найоптимальніше рішення для фізичних осіб, ФОПів чи організацій у яких немає необхідності користуватися програмою для подачі звітності!
Отже, продовжити дію будь-якого сертифікату можна без виходу із комфортного офісу або дому. І для цього не потрібно встановлювати додаткове програмне забезпечення.
В будь-який час ви з легкістю можете скористатися цією можливістю і відчути переваги «Автоподовження» в режимі онлайн, а пакет документів можна залишити в минулому.
Бережіть себе та слідкуйте за строками дії ваших «КЕП».
Авторка: Наталія Жучинська, сертифікована спеціалістка групи компаній Інтелектуальний сервіс

Кваліфікований електронний підпис
Читайте також:
- 16 днів тому...
Як отримати електронний підпис КЕП
Для подання електронної звітності необхідно мати кваліфікований електронний підпис (КЕП). - 2 місяці тому...
Як завіряти документи. Нюанси
З переходом компаній на електронний документообіг кваліфіковані електронні підписи (КЕП) використовує все більше працівників. І тому, в даній статті ми наведемо ряд прикладів та правил, які зустрічаються при оформленні кваліфікованих електронних підписів - 7 місяців тому...
Отримай електронний підпис без черги!
Ми цінуємо час Клієнтів, тому офіси ГК “Інтелектуальний сервіс” працюють за попереднім записом. А бот- Intelserv консультант завжди готовий допомогти підготувати необхідні - 5 місяців тому...
Хмарний сервіс CloudKey - з чого почати
Почнемо з того, що ви зробили правильний вибір! CloudKey виключає можливість втрати ключа, забезпечує доступ до КЕП 24/7 та є сучасним аналогом токену (фізичному носію). Отже, ви сплатили рахунок на користування CloudKey, що далі? - 5 місяців тому...
Як зайти на портал ПФУ співробітнику? Реєстрація користувачів
Поговоримо про вхід на портал електронних послуг Пенсійного фонду України. Фізичні особи/ФОП для входу на портал можуть використовувати власний електронний підпис. Юридичні особи зазвичай використовують електронний підпис печатки. КЕП директора/бухгалтера також можна використовувати для роботи в ПФУ, але - 6 місяців тому...
Отримання електронного підпису. Важливі дрібниці
Щоб процедура отримання КЕП була швидкою та комфортною розповімо про важливі дрібнички на які слід звернути увагу при продовженні електронного ключа, або - 6 місяців тому...
Захищені носії та автопродовження підписів на них
У статті розглянемо, які носії доступні для роботи з КЕП від КНЕДП ЦСК “Україна” та в чому їхні особливості - Рік тому...
Як діяти у випадку заволодіння особистим ключем зловмисниками | Приклад рішення
Компрометація електронного підпису. Розповідаємо про основні варіанти вирішення даної проблеми - 2 років тому...
Електронний підпис для Prozorro: що це і як його отримати?
За останні кілька років Україна швидко переходить на діджиталізацію. Це пришвидшує та полегшує роботу для мільйонів людей. А з початком повномасштабного вторгнення доводить, наскільки зручніше та безпечніше працювати онлайн. Одним із прикладів є Prozorro. - 9 місяців тому...
Як отримати ключ для участі в тендерних пропозиціях
Як отримати ключ для участі в тендерних пропозиціях? Для участі в тендерних пропозиціях в Україні вам необхідно отримати електронний підпис (КЕП) та зареєструватися на одному з електронних майданчиків системи публічних закупівель Prozorro. Ось основні кроки для