Автоматичне продовження КЕП (3 варіанти)

Автоматичне продовження КЕП (3 варіанти)

Оновлено 06.01.2025 р.

Вам знайома ситуація, коли необхідно терміново продовжити дію сертифікатів, а готувати необхідні документи та їхати до представництва АЦСК «Україна» немає часу або ж директор у відрядженні?

Тому, відповідно до вимог чинного законодавства та для збереження вашого здоров'я рекомендуємо вам скористатись зручною функцією «Автопродовження» для продовження дії сертифікатів.

Вона дозволяє отримати необхідний «Кваліфікований електронний підпис» («КЕП») за лічені хвилини. Вам не потрібно виходити з дому чи офісу та подавати документи!

Продовжити термін будь-якого сертифікату в режимі «Автопродовження» можна, якщо:

  1. Дані підприємства не зазнали ніяких змін
    (адреса або назва організації чи ПІБ посадової особи).
  2. У вас в наявності є діючий сертифікат та пароль до нього.
  3. Повністю сплачено рахунок за «КЕП».
     

Коли до завершення дії сертифікату менше ніж 45 днів, програма «M.E.Doc» запропонує вам оновити свій «КЕП».

Є три варіанти автоматичного продовження ключів:

  1. Через ПЗ «M.E.Doc»;
  2. Через веб-сервіс «СОТА»;
  3. Через сайт АЦСК «Україна».
     

Далі по черзі розглянемо кожен запропонований варіант.
 

Продовження через M.E.Doc

1. В головному меню оберіть: «Адміністрування»«Сертифікати»«Заявки на сертифікат».

2. На панелі інструментів шукаємо кнопку «Сформувати заявки».

3. У відкритому вікні «Формування заявок на сертифікат» натискаємо кнопку «Продовжити дію» (Мал. 1).


Мал. 1

4. У вікні формування заявок вносимо всі необхідні дані.

Обираємо галочкою необхідний «КЕП» для продовження та вводимо термін дії – 1 або 2 роки, в залежності від цього буде змінюватись сума рахунку до сплати.

5. Зверніть увагу на поле «Початок дії» нових сертифікатів та за необхідності редагуємо дату початку нових «КЕП». Натискаємо «Далі».

6. Підписуємо діючими ключами Картку приєднання.

Далі відбувається процес створення заявок на «КЕП».

7. У вікні, що відкрилось вводимо новий пароль та обраємо яким чином буде збережено секретний ключ:

  • у файл (новий «КЕП» формат *ZS2 буде збережений y «Завантаженнях» або обрати шлях до новоствореної папки);
  • на захищений носій (для цього необхідно попередньо під'єднати токен до комп'ютеру), якщо є в наявності.
     

8. Сформовані заявки необхідно відправити до АЦСК «Україна» для подальшої активації «КЕП».

Після позитивної відповіді від АЦСК «Україна», завантажуєте нові сертифікати та відправляєте потрібний документ до ДПС.
 

Продовження через СОТА

Автоматичне продовження сертифікатів у веб-сервісі «СОТА» аналогічне до продовження у програмі «M.E.Doc».

Для цього переходимо y розділ «Електронний підпис»«Заявки на сертифікат» та натискаємо кнопку «Додати» «Заявки на сертифікат».

У вікні Формування заявок обираємо «Оновити сертифікати без надання пакету документів (за відсутності змін у даних)». Заповнюємо відповідні поля та вводимо нові паролі.

Зверніть увагу, що дати початку та закінчення терміну дії сертифікатів будуть автоматично перенесені у заявку на формування сертифікатів.

За замовчуванням встановлено термін 2 роки. Натиснувши на поле «2 роки» воно буде змінено на 1 рік і навпаки.
 

Продовження через сайті АЦСК «Україна»

Для цього потрібно обрати в меню «Продовжити дію сертифіката онлайн» і натиснути «Детальніше», далі «Сформувати» (Мал. 2).


Мал. 2

1. Обираємо тип носія, де збережено діючий особистий ключ.

2. Вказуємо шлях до діючого «КЕП».

3. Вводимо пароль до нового особистого ключа.

Зауважимо, що «Автопродовження» на сайті – це найоптимальніше рішення для фізичних осіб, ФОПів чи організацій у яких немає необхідності користуватися програмою для подачі звітності!

 

Отже, продовжити дію будь-якого сертифікату можна без виходу із комфортного офісу або дому. І для цього не потрібно встановлювати додаткове програмне забезпечення.

В будь-який час ви з легкістю можете скористатися цією можливістю і відчути переваги «Автоподовження» в режимі онлайн, а пакет документів можна залишити в минулому.

Бережіть себе та слідкуйте за строками дії ваших «КЕП».

 

Авторка: Наталія Жучинська, сертифікована спеціалістка групи компаній Інтелектуальний сервіс

КЕП ЦСК Україна

Кваліфікований електронний підпис

Читайте також:

  • 6 днів тому...
    Де можна використовувати електронні підписи ЦСК "Україна"
    ТОВ ЦСК «Україна» — один із найбільших та найнадійніших комерційних кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг (КНЕДП) в Україні. Центр вже понад 10 років допомагає українцям та бізнесу працювати з електронними підписами.
  • 14 днів тому...
    Про довіреності для отримання електронного підпису
    Починаючи з 1 травня 2025 року в КНЕДП ТОВ «Центр сертифікації ключів «Україна» змінилася процедура отримання кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
  • Місяць тому...
    Типи та варіанти зберігання електронних підписів для ПРРО
    Електронний підпис потрібен не лише для звітності. Він також є обов’язковим для роботи з програмними РРО — сучасною альтернативою традиційним касовим апаратам. Авторизація та проведення операцій у ПРРО здійснюються саме за допомогою КЕП.
  • Місяць тому...
    Де завантажити сертифікат до електронного підпису. Обмеження надавачів КЕП.
    27 червня 2025 року на офіційному сайті КНЕДП ТОВ «Центр сертифікації ключів «Україна» опублікована інформація про те, що тимчасово призупиняється робота функції пошуку сертифікатів електронного підпису на сайті.
  • 2 місяці тому...
    Електронний підпис онлайн — безпечно та законно
    Сфера електронних довірчих послуг в Україні зробила впевнений крок уперед. Оформлення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) онлайн — не просто зручний сервіс, а результат системної роботи держави й сертифікованих провайдерів для забезпечення цифрової довіри. Проте цілком природно, що користувачі ставлять запитання: чи дійсно безпечно отримувати КЕП віддалено?
  • 10 місяців тому...
    Отримай електронний підпис без черги!
    Ми цінуємо час Клієнтів, тому офіси ГК “Інтелектуальний сервіс” працюють за попереднім записом. А бот- Intelserv консультант завжди готовий допомогти підготувати необхідні
  • 3 місяці тому...
    Перевидача та скасування сертифікатів КЕП: що потрібно знати користувачам
    У сфері електронного документообігу та використання КЕП (кваліфікованого електронного підпису) часто виникає потреба у перевидачі або скасуванні сертифіката. Нижче наведено ключову інформацію, яку варто
  • 8 місяців тому...
    Хмарний сервіс CloudKey - з чого почати
    Почнемо з того, що ви зробили правильний вибір! CloudKey виключає можливість втрати ключа, забезпечує доступ до КЕП 24/7 та є сучасним аналогом токену (фізичному носію). Отже, ви сплатили рахунок на користування CloudKey, що далі?
  • 4 місяці тому...
    Як отримати електронний підпис КЕП
    Для подання електронної звітності необхідно мати кваліфікований електронний підпис (КЕП).
  • 10 місяців тому...
    Отримання електронного підпису. Важливі дрібниці
    Щоб процедура отримання КЕП була швидкою та комфортною розповімо про важливі дрібнички на які слід звернути увагу при продовженні електронного ключа, або