15 серп. 2024 р.
Як отримати ключ для участі в тендерних пропозиціях

Електронні підписи
3 хв.
1044
Як отримати ключ для участі в тендерних пропозиціях?
Для участі в тендерних пропозиціях в Україні вам необхідно отримати електронний підпис (КЕП) та зареєструватися на одному з електронних майданчиків системи публічних закупівель Prozorro. Ось основні кроки для отримання ключа та участі в тендерах:
1. Отримання електронного підпису (КЕП)
Вибір АЦСК: Вам потрібно звернутися до акредитованого центру сертифікації ключів (АЦСК). Одним з найпопулярніших в Україні є АЦСК "Україна". Тут ви можете отримати ключі електронного підпису, необхідні для роботи в тендерах. Оберіть для себе зручну дату та час відвідування центру залишивши заявку.
Отримання КЕП: Ви можете отримати КЕП у вигляді файлу, на захищеному фізичному носії (USB-токен або смарт-картка), на захищеному хмарному носії. Але на тендерних майданчиках можлива робота тільки кваліфікованим електронним підписом. КЕП повинен бути або на захищеному фізичному токені, або на хмарному.
Для отримання КЕП вам знадобляться наступні документи:
-
Паспорт або ID-картка.
-
Ідентифікаційний код (РНОКПП).
-
Юридичні документи компанії (для юридичних осіб).
Термін дії: КЕП зазвичай дійсний протягом одного або двох років, після чого його потрібно поновити.
2. Вибір електронного майданчика
Реєстрація на платформі: В Україні існують декілька офіційних електронних майданчиків для проведення тендерів в системі Prozorro. Найпопулярніші з них:
-
Zakupki.prom.ua
-
SmartTender.biz
-
E-tender.ua
-
NewTend.com
Виберіть майданчик, зареєструйтеся, ввівши необхідні дані про вашу компанію. На деяких платформах можуть бути різні тарифні плани в залежності від обсягу участі в тендерах.
3. Налаштування ключа (КЕП) для роботи на майданчику
Підключення КЕП: Після реєстрації на обраному майданчику ви повинні підключити свій електронний підпис для подачі тендерних пропозицій. Для цього:
-
Відкрийте розділ, де можна додати електронний підпис.
-
Завантажте файл КЕП або підключіть фізичний носій.
-
Введіть пароль від КЕП для підтвердження.
4. Подача тендерної пропозиції:
Підготовка документів: Згідно з вимогами тендеру, підготуйте всі необхідні документи, включаючи комерційну пропозицію, копії сертифікатів, ліцензій тощо.
Підписання пропозиції: Усі документи мають бути підписані електронним підписом (КЕП).
Завантаження на майданчик: Завантажте підписані документи на електронний майданчик і підтвердіть подання вашої тендерної пропозиції.
5. Відстеження результатів:
Після подання пропозиції ви можете відслідковувати статус тендеру та рішення замовника. Якщо ваша пропозиція була обрана переможцем, ви отримаєте сповіщення та інструкції щодо подальших дій.
Додаткова інформація:
Якщо у вас виникнуть питання щодо отримання або продовження електронного підпису, звертайтеся до наших експертів - контакти.
Якщо у вас виникають труднощі з налаштуванням електронного підпису або поданням пропозицій, електронні майданчики часто надають технічну підтримку, яка може допомогти з вирішенням питань.
Ці кроки допоможуть вам налаштувати КЕП та успішно брати участь у тендерних процедурах на Prozorro.
Автор: Вавілов Володимир - провідний фахівець ГК "Інтелектуальний сервіс".

Кваліфікований електронний підпис
Читайте також:
- 4 днів тому...
Електронний підпис онлайн — безпечно та законно
Сфера електронних довірчих послуг в Україні зробила впевнений крок уперед. Оформлення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) онлайн — не просто зручний сервіс, а результат системної роботи держави й сертифікованих провайдерів для забезпечення цифрової довіри. Проте цілком природно, що користувачі ставлять запитання: чи дійсно безпечно отримувати КЕП віддалено? - Місяць тому...
Перевидача та скасування сертифікатів КЕП: що потрібно знати користувачам
У сфері електронного документообігу та використання КЕП (кваліфікованого електронного підпису) часто виникає потреба у перевидачі або скасуванні сертифіката. Нижче наведено ключову інформацію, яку варто - Місяць тому...
Як отримати кваліфікований електронний підпис (КЕП) онлайн
У сучасному цифровому світі кваліфікований електронний підпис (КЕП) є необхідним інструментом для взаємодії з державними органами та ведення бізнесу. КНЕДП «Центр сертифікації ключів «Україна» пропонує зручний спосіб отримання КЕП онлайн — без відвідування офісу та без подання паперових документів. - 9 місяців тому...
Отримай електронний підпис без черги!
Ми цінуємо час Клієнтів, тому офіси ГК “Інтелектуальний сервіс” працюють за попереднім записом. А бот- Intelserv консультант завжди готовий допомогти підготувати необхідні - 7 місяців тому...
Хмарний сервіс CloudKey - з чого почати
Почнемо з того, що ви зробили правильний вибір! CloudKey виключає можливість втрати ключа, забезпечує доступ до КЕП 24/7 та є сучасним аналогом токену (фізичному носію). Отже, ви сплатили рахунок на користування CloudKey, що далі? - 3 місяці тому...
Як отримати електронний підпис КЕП
Для подання електронної звітності необхідно мати кваліфікований електронний підпис (КЕП). - 4 місяці тому...
Як завіряти документи. Нюанси
З переходом компаній на електронний документообіг кваліфіковані електронні підписи (КЕП) використовує все більше працівників. І тому, в даній статті ми наведемо ряд прикладів та правил, які зустрічаються при оформленні кваліфікованих електронних підписів - 8 місяців тому...
Отримання електронного підпису. Важливі дрібниці
Щоб процедура отримання КЕП була швидкою та комфортною розповімо про важливі дрібнички на які слід звернути увагу при продовженні електронного ключа, або - Рік тому...
Як діяти у випадку заволодіння особистим ключем зловмисниками | Приклад рішення
Компрометація електронного підпису. Розповідаємо про основні варіанти вирішення даної проблеми - 7 місяців тому...
Як зайти на портал ПФУ співробітнику? Реєстрація користувачів
Поговоримо про вхід на портал електронних послуг Пенсійного фонду України. Фізичні особи/ФОП для входу на портал можуть використовувати власний електронний підпис. Юридичні особи зазвичай використовують електронний підпис печатки. КЕП директора/бухгалтера також можна використовувати для роботи в ПФУ, але