Як подати скаргу на рішення контролюючого органу?

Як подати скаргу на рішення контролюючого органу?

Головне управління ДПС у Київській області звертає увагу, що  рішення, прийняті контролюючим органом, можна оскаржити в адміністративному або судовому порядку.

Скарга подається до контролюючого органу вищого рівня у письмовій формі (за потреби – з належно засвідченими копіями документів, розрахунками та доказами, які платник вважає за потрібне надати)  протягом 10 робочих днів, що настають за днем отримання платником податків ППР або іншого рішення контролюючого органу, що оскаржується.


 

Читати також:

Податкові консультації: нові правила

Як відбуватиметься запровадження електронних трудових книжок

План-графік податкових перевірок по-новому: проект Порядку

Отримуйте всі актуальні новини на нашому каналі в Telegram або ж:

 

 


 

Протягом шести місяців з дати закінчення строку, встановленого абз.1 56.3 ст. 56 ПКУ, платник  має право подати скаргу разом з клопотанням про поновлення пропущеного строку на подання скарги в адміністративному порядку та копіями підтверджуючих документів поважності причин його пропуску (за наявності). Контролюючий орган вищого рівня, розглядаючи клопотання, поновлює пропущений строк на подання скарги в адміністративному порядку, якщо визнає причини його пропуску поважними.

Скарги на рішення територіальних органів центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, подаються до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику. Крім того, до територіального органу ДПС, який прийняв оскаржувані рішення, протягом 10 робочих днів, що настають за днем отримання платником податків такого рішення, можуть бути оскаржені прийняті таким контролюючим органом рішення щодо нерезидентів, які здійснюють в Україні діяльність через відокремлені підрозділи, у тому числі постійні представництва. Рішення про відмову в задоволенні скарги щодо нерезидентів можуть бути оскаржені до ДПС в порядку, передбаченому ст. 56 ПКУ.

Якщо відповідно до ПКУ контролюючий орган самостійно визначає грошове зобов’язання платника податків за причинами, не пов’язаними із порушенням податкового законодавства, такий платник податків має право на адміністративне оскарження рішень контролюючого органу протягом 30 календарних днів, що настають за днем надходження ППР.

Строки подання скарги на податкове повідомлення-рішення або будь-яке інше рішення контролюючого органу можуть бути продовжені за правилами і на підставах, визначених п. 102.6 ст. 102 ПКУ.

Тимчасово, на період по останній календарний день місяця (включно), в якому завершується дія карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19), зупиняється перебіг строків, встановлених, зокрема, ст. 56 ПКУ (в частині процедури адміністративного оскарження) щодо скарг платників податків (крім скарг щодо законності декларування заявленого до відшкодування з бюджету ПДВ та/або з від’ємного значення з ПДВ), що надійшли (надійдуть) по останній календарний день місяця (включно), в якому завершується дія карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19), та/або які не розглянуті станом на 18 березня 2020 року.   

З першого календарного дня місяця, наступного за місяцем, в якому завершується дія карантину,  продовжується з урахуванням часу, що минув до такого зупинення.

 

 

 

Джерело: Офіційний портал головного управління ДПС у Київській області

Редактор: Михайло Яремчук, контент-спеціаліст ГК Інтелектуальний сервіс


Долучайтесь до нас в Instagramfacebook та Telegram на Вас чекають:

  • корисні лайфхакиenlightened
  • актуальні новиниyes
  • та розважальна рубрикаlaugh

Читайте також: