16 черв. 2020 р.
Як подати скаргу на рішення контролюючого органу?
Різне
5 хв.
1260
Головне управління ДПС у Київській області звертає увагу, що рішення, прийняті контролюючим органом, можна оскаржити в адміністративному або судовому порядку.
Скарга подається до контролюючого органу вищого рівня у письмовій формі (за потреби – з належно засвідченими копіями документів, розрахунками та доказами, які платник вважає за потрібне надати) протягом 10 робочих днів, що настають за днем отримання платником податків ППР або іншого рішення контролюючого органу, що оскаржується.
Читати також:
Податкові консультації: нові правила
Як відбуватиметься запровадження електронних трудових книжок
План-графік податкових перевірок по-новому: проект Порядку
Отримуйте всі актуальні новини на нашому каналі в Telegram або ж:
Протягом шести місяців з дати закінчення строку, встановленого абз.1 56.3 ст. 56 ПКУ, платник має право подати скаргу разом з клопотанням про поновлення пропущеного строку на подання скарги в адміністративному порядку та копіями підтверджуючих документів поважності причин його пропуску (за наявності). Контролюючий орган вищого рівня, розглядаючи клопотання, поновлює пропущений строк на подання скарги в адміністративному порядку, якщо визнає причини його пропуску поважними.
Скарги на рішення територіальних органів центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, подаються до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику. Крім того, до територіального органу ДПС, який прийняв оскаржувані рішення, протягом 10 робочих днів, що настають за днем отримання платником податків такого рішення, можуть бути оскаржені прийняті таким контролюючим органом рішення щодо нерезидентів, які здійснюють в Україні діяльність через відокремлені підрозділи, у тому числі постійні представництва. Рішення про відмову в задоволенні скарги щодо нерезидентів можуть бути оскаржені до ДПС в порядку, передбаченому ст. 56 ПКУ.
Якщо відповідно до ПКУ контролюючий орган самостійно визначає грошове зобов’язання платника податків за причинами, не пов’язаними із порушенням податкового законодавства, такий платник податків має право на адміністративне оскарження рішень контролюючого органу протягом 30 календарних днів, що настають за днем надходження ППР.
Строки подання скарги на податкове повідомлення-рішення або будь-яке інше рішення контролюючого органу можуть бути продовжені за правилами і на підставах, визначених п. 102.6 ст. 102 ПКУ.
Тимчасово, на період по останній календарний день місяця (включно), в якому завершується дія карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19), зупиняється перебіг строків, встановлених, зокрема, ст. 56 ПКУ (в частині процедури адміністративного оскарження) щодо скарг платників податків (крім скарг щодо законності декларування заявленого до відшкодування з бюджету ПДВ та/або з від’ємного значення з ПДВ), що надійшли (надійдуть) по останній календарний день місяця (включно), в якому завершується дія карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19), та/або які не розглянуті станом на 18 березня 2020 року.
З першого календарного дня місяця, наступного за місяцем, в якому завершується дія карантину, продовжується з урахуванням часу, що минув до такого зупинення.
Джерело: Офіційний портал головного управління ДПС у Київській області
Редактор: Михайло Яремчук, контент-спеціаліст ГК Інтелектуальний сервіс
Долучайтесь до нас в Instagram, facebook та Telegram на Вас чекають:
Читайте також:
- 3 місяці тому...
“Першокласна знижка”: мінус 50% для нових клієнтів Flydoc
Із 2 до 27 вересня у Flydoc триватиме спеціальна акція — “Першокласна знижка”. Усі нові клієнти сервісу Flydoc можуть придбати ліцензію для роботи в програмі зі знижкою - 10 місяців тому...
Зміна вартості на рішення від M.E.Doc
На жаль, у зв'язку з триваючою війною в нашій країні, ми стикаємося з рядом економічних викликів. - 9 місяців тому...
Увага! Зловмисники розсилають шкідливі повідомлення
Шановні клієнти, будьте обачні! - Рік тому...
Помічник online. Чат-бот.
На сьогодні в нашій компанії поки переважає спілкування в телефоні, але світові тенденції рухаються в бік офлайн спілкування в чатах, месенджері. - Рік тому...
Дайджест оновлень функціоналу M.E.Doc за серпень 2023 р.
В оновленнях серпня з’явилися нові бланки та реалізовано доробки функціоналу у програмі M.E.Doc - Рік тому...
Клієнт - наше все!
Клієнт - наше все! Адже саме на сервісі для наших Клієнтів побудована вся наша робота. 07.07.2023 Група компаній “Інтелектуальний сервіс” провела захід під назвою “День Клієнта”. - 10 місяців тому...
Розташування офісів ГК "Інтелектуальний сервіс"
Для отримання консультацій в офлайн режимі, або для отримання електронних підписів, якщо їх оформлення неможливе віддалено, будемо раді вас вітати в наших офісах. - 9 місяців тому...
е-ТТН 2024
Проект е-ТТН передбачає заміну паперових товарно-транспортних накладних електронними. - 3 років тому...
КМУ планує і надалі підвищувати мінзарплату
Очікується підвищення мінімальної заробітної плати в цьому році на 500 грн. Крім того, уряд планує продовжувати підвищення зарплати й наступного року - 5 років тому...
Більше 1,5 млрд разів українці скористалися електронним підписом за 2019 рік
Мінцифра провела аналіз статистичних даних про діяльність кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг