Порядок функціонування Електронного кабінету зазнає змін

Порядок функціонування Електронного кабінету зазнає змін

17 липня 2020 року Мінфін оприлюднив проект свого наказу, яким будуть затверджені зміни до Порядку функціонування Електронного кабінету, затвердженого наказом МФУ від 14.07.2017 р. №637. Переглянути їх можна тут.


Читайте також:

Зміни в законодавстві у сфері держреєстрації юросіб

Ліміти для «єдинників» пропонують прив'язати до мінзарплати: законопроект

Працівники у відпустці без збереження зарплати зможуть отримати допомогу по частковому безробіттю

Отримуйте всі актуальні новини на нашому каналі в Telegram або ж:


Порядок приводиться у відповідність до Закону України від 16.01.2020 р. № 466-IX. Зокрема, його буде доповнено нормами щодо:

  • листування контролюючих органів через Електронний кабінет з платниками податків, які подають звітність в електронній формі, та/або пройшли електронну ідентифікацію онлайн в Електронному кабінеті, та які подали заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет;
  • подання один раз протягом року заяви про відмову отримувати документи через Електронний кабінет. Датою завершення листування платника податків через Електронний кабінет є дата, зазначена у квитанції про доставку контролюючому органу заяви про відмову отримувати документ через Електронний кабінет

Крім того, Порядок доповнено додатком 3 "Заява про бажання отримувати документ через  Електронний кабінет".

Очікується, що цей наказ набере чинності з дня його офіційного опублікування.

 

Джерело: Дебет-Кредит

Редактор: Михайло Яремчук, контент-спеціаліст ГК Інтелектуальний сервіс


Долучайтесь до нас в Instagramfacebook та Telegram на Вас чекають:

  • корисні лайфхакиenlightened
  • актуальні новиниyes
  • та розважальна рубрикаlaugh

Читайте також: