Помічник online. Чат-бот.

Помічник online. Чат-бот.

     Кожен клієнт напевно знає, що таке відмінний клієнтський сервіс. Перш за все – це відчуття, що про тебе піклуються. Компанії теж важливо, аби Клієнт отримав задоволення від взаємодії та захотів продовжити співпрацю або повернутись ще. Це і є той самий високоякісний клієнтський сервіс, про який мріє кожен клієнт, а кожна відповідальна компанія прагне побудувати.  Такою є і наша Група Компаній “Інтелектуальний Сервіс”, що працює на ринку з 1995 року та яка понад 28 років впроваджує та обслуговує програмне забезпечення на підприємствах України й надає своїм клієнтам видатний сервіс.

     Для максимально якісного та зручного обслуговування клієнтів наші офіси працюють щоденно в будні дні за графіком 09:00-18:00, а лінія консультацій доступна клієнтам з понеділка по п'ятницю з 09:00 до 18:00 та в суботу з 09:00 до 17:30.

     Якісний клієнтський сервіс — це культура обслуговування клієнта на всіх етапах взаємодії з ним.

     На сьогодні в нашій компанії поки переважає спілкування в телефоні, але світові тенденції рухаються в бік офлайн спілкування в чатах, месенджері.

     В епоху технологій, які швидко розвиваються, існує багато інструментів, що спрощують наше повсякденне життя. Справжньою революцією у сфері комунікацій та підтримки клієнтів стали  чат-боти.
Наші клієнти теж мають можливість отримати консультації з програмного забезпечення M.E.Doc, СОТА, електронних підписів від АЦСК “Україна” та ПРРО    в чаті 24/7.  

Чат-бот - це універсальний помічник,  що економить Ваш час і вирішує будь-яке питання максимально швидко.
 

Як почати користуватись:

  1. Натисніть кнопку
  2. Перед Вами з’явиться Online помічник Інтелектуальний Сервіс 
  3. Оберіть улюблений спосіб спілкування в Telegram, Fb Messenger, Viber або Чат на сайті
  4. Вкажіть свій номер телефону.
  5. Обирайте розділ та отримайте відповідь.
  6. За потреби можна натиснути кнопку консультант, та продовжити живий діалог з нашим спеціалістом.


Що вміє чат-бот 

  • Консультує по продуктам МЕДОК та ПРРО
  • Нагадує Вам про закінчення ліцензії на програми
  • Інформує Вас про запис в електронну чергу для генерації КЕП та підкаже список необхідних документів для його оформлення;
  • Нагадує про дату візиту в офіс для генерації КЕП;
  • Інформує про скасування запису в електронну чергу 
  • Інформує про активацію КЕП
  • Надсилає код для авторизації в персональному кабінеті на сайті 


А Ви вже спробували переваги використання нашого Online помічника?

Автор: Александренко Ольга, провідний спеціаліст в ГК “Інтелектуальний сервіс”.

Читайте також: