15 лип. 2019 р.
Перевірки роботодавців: які документи вимагають податківці?

Перевірки/штрафи
5 хв.
1628
Під час перевірок з питань праці ДФС буде перевіряти документи щодо оформлення трудових відносин, ведення обліку роботи та обліку витрат на оплату праці
ДФС у Тернопільській області повідомляє, що згідно із пп. 75.1.2 ПКУ, документальною перевіркою вважається перевірка, предметом якої є, зокрема, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами) та яка проводиться на підставі податкових декларацій (розрахунків), фінансової, статистичної та іншої звітності, регістрів податкового та бухгалтерського обліку, ведення яких передбачене законом, первинних документів, які використовуються у бухгалтерському та податковому обліках і пов’язані з нарахуванням і сплатою податків та зборів, виконанням вимог іншого законодавства. Також отриманих в установленому законодавством порядку контролюючим органом документів та податкової інформації, у тому числі за результатами перевірок інших платників податків.
Підпунктом 75.1.3 ПКУ встановлено, що фактичною вважається перевірка, яка здійснюється за місцем фактичного провадження платником податків діяльності, розташування господарських або інших об’єктів права власності такого платника. Така перевірка здійснюється контролюючим органом, зокрема, щодо дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами).
Платник податків зобов’язаний надати посадовим (службовим) особам контролюючих органів у повному обсязі всі документи, що належать або пов’язані з предметом перевірки. Такий обов’язок виникає у платника податків після початку перевірки (п. 85.2 ПКУ).
Під час проведення фактичної перевірки в частині дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин із працівниками (найманими особами), в тому числі тим, яким установлено випробування, перевіряється наявність належного оформлення трудових відносин, з’ясовуються питання щодо ведення обліку роботи, виконаної працівником, обліку витрат на оплату праці, відомості про оплату праці працівника. Для з’ясування факту належного оформлення трудових відносин із працівником, який здійснює трудову діяльність, можуть використовуватися документи, що посвідчують особу, або інші документи, які дають змогу її ідентифікувати (посадове посвідчення, посвідчення водія, санітарна книжка тощо) (п. 80.6 ПКУ).
Джерело: ГУ ДФС у Тернопільській обл.
__________________________________________________________________________
Долучайтесь до нас в Instagram та facebook, на Вас чекають:
- корисні лайфхаки
- актуальні новини
- та розважальна рубрика
!Дізнатися більше новин Ви також зможете на нашому каналі в >>> Telegram.
Читайте також:
- 4 років тому...
Кожен третій роботодавець має порушення щодо оформлення працівників
У 2021 році виявляють порушення щодо оформлення трудових відносин у 31% перевірених роботодавців - 4 років тому...
Псевдоінспектори вимагають грошову винагороду
У разі виявлення факту шахрайства потрібно обов’язково повідомити про це правоохоронні органи - Рік тому...
Що таке формат SAF-T та як він вплине на електронний аудит
Україна робить ефективні кроки для впровадження міжнародних стандартів. Одним із них є SAF-T - 4 років тому...
Прийнято закон щодо захисту бізнесу від трудових інспекторів
Прийнято у ІІ читанні законопроєкт (№0958) щодо запобігання надмірному тиску на суб’єктів господарювання в процесі контролю за додержанням законодавства про працю - 6 років тому...
Відповідальність за невиплату зарплати
Детально про відповідальність у випадках несплати зарплати - 5 років тому...
Податківці пояснили, чи штрафують під час карантину за затримку в поданні ф. № 1ДФ
Запровадження інших, окрім ф. № 1ДФ, форм звітності з питань сум доходів фізосіб та утриманого з них податку не допускається - 5 років тому...
Бізнес штрафуватимуть за відсутність масок у клієнтів
З 14 січня суб'єктів господарювання почнуть штрафувати за відсутність масок у клієнтів. Адмінштраф становитиме від 3400 до 5100 грн - 4 років тому...
27 квітня змінюються правила проведення трудових перевірок
Президент підписав Закон «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо запобігання надмірному тиску на суб'єктів господарювання заходів державного нагляду (контролю) за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення» - 6 років тому...
Єдиний внесок: камеральна перевірка проводиться відповідно до норм ПКУ
Детально про камерні перевірки - 5 років тому...
План-графік податкових перевірок по-новому: проект Порядку
ДПСУ оприлюднила проект нового Порядку формування плану-графіка проведення документальних планових перевірок платників податків