5-та Річниця створення Контакт-центру ГК "Інтелектуальний сервіс"

5-та Річниця створення Контакт-центру ГК "Інтелектуальний сервіс"

Шановні Колеги!

У лютому нашому Контакт-центру виповняється 5 років!

Давайте познайомимось ближче?

Наш Контакт-центр — це усі ті люди, що допомагають Вам, шановні Клієнти, при зверненнях на Лінію консультацій ☎️ 

Щоб там не трапилось — вони поруч, на відстані дзвінка! Кожен — як на підбір, кваліфікований спеціаліст, гуру, геній, красень/красуня, і взагалі — молодець! Але головне, що усі вони — просто хороші люди, готові допомогти у будь-якій ситуації!

 

Не прийнято звіт? Треба завантажити ліцензію? Налаштувати мережеву версію програми? Знайти новий бланк?
Усі ці — і не тільки! - ситуації щодня вирішують наші спеціалісти, щоб зробити Вашу роботу більш приємною та комфортною!

Контакт-центр і було створено саме з цією метою, а зараз у ньому — на різних територіях,— працює майже півсотні співробітників. Але найбільша їх концентрація — у Полтаві, у просторому і обладнаному приміщенні.

А чи доводилось вже саме Вам звертатись на нашу Лінію консультацій?☎️⠀

І чи замислювались Ви - а як саме відбувається процес консультації Клієнта з "нашого боку"?

Зараз покроково ми вам розповімо!

Щоразу, як Ви набираєте наш номер — дзвінок поступає на нашу веб-телефонію (так, ми відмовились від ІР-телефонії, так — ми дуже сучасні!) і потрапляє у "чергу" операторів. Той технічний спеціаліст, що зараз не спілкується з Клієнтом, і отримує ваш дзвінок. 

Далі Консультант повинен якомога точніше з’ясувати причину звернення, поставивши якомога менше питань. Це зовсім не легко — виявляється, що люди можуть говорити на “різних мовах”, говорячи однією мовою! А треба ще й Клієнта не роздратувати!

Якщо питання стосується облікової системи Ispro, то Вас одразу ж з’єднують з відповідним відділом, що займається виключно цією програмою, а для них немає нічого неможливого.

Якщо питання іншого характеру — стосовно електронних підписів, програм M.E.Doc чи СОТА, або якісь фінансово-організаційні моменти — то тут Консультант, нарешті, може блиснути власними навичками та знаннями!



До речі, щоб мати змогу працювати на Лінії консультацій, співробітник повинен отримати обов’язкові сертифікати від Розробника — мінімум 2 по M.E.Doc, та один по СОТА. Та більшість має не лише їх — а ще з модулів Зарплата, Корпорація тощо.

Саме тому наші співробітники мають таку високу кваліфікацію — повірте, вони проходять справжнє пекло навчання, щоб стати гідними!



Ну а далі — діло техніки! Щоб мати змогу скористуватись своїми знаннями, треба побачити ситуацію власними очима, а певнi проблеми потребують знання програм та операційної системи, і їх краще виконувати власноруч! Тут нам у нагоді стає “удальонка” - програми для підключення по віддаленому доступу - AnyDesk та AMMY Admin. Під’єднавшись до ПК Клієнта, Консультант перевіряє можливі варіанти виникнення проблеми, і виконує усі необхідні дії, необхідні для її усунення.

У разі неможливості віддаленого підключення, ситуація стає дещо складнішою, але, у більшості випадків (не завжди!), просто потребує більше терпіння, як від Клієнта, так і від Консультанта. Набагато більше.


Ось так у нас все влаштовано, Колеги! Дізнались більше цікавого про нас?

Протягом місяця, ми будемо продовжувати знайомити Вас із нашим Контакт-центром в соціальних мережах Instagram та facebook, тож піписуйтесь і будьте ще ближчими до нас
Дізнатися більше новин Ви також зможете на нашому каналі в Telegram.

Дякуємо за те, що Ви з нами!
Команда ГК "Інтелектуальний сервіс"

Читайте також: