Автоперевидача сертіфікатів на захищений носій у ПЗ М.Е.Doc

Автоперевидача сертіфікатів на захищений носій у ПЗ М.Е.Doc

Оновлено 02.09.2024 р.

Користувачі програми М.Е.Doc у відповідь на подані звіти до ДПС можуть отримати Квитанції з попередженням такого змісту:

«Додатково повідомляємо: Особистий ключ електронного підпису розміщено на незахищеному носії інформації, що не відповідає вимогам Закону України «Про електронні довірчі послуги» – особистий ключ кваліфікованого електронного підпису повинен зберігатись у захищеному носії інформації (у кваліфікованому засобі електронного підпису).» (Мал.1).

Мал.1

На підставі вимог  ст. 18 Закону України "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги" орган ДПС з 16.04.2019 розміщує в квитанціях про отримання документів попередження, що в сертифікаті немає ознаки зберігання ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису.

ВАЖЛИВО! Це попередження ніяким чином не впливає на прийняття та обробку електронної звітності. Мета цього попередження – заздалегідь повідомити платників податків про необхідність в подальшому використовувати захищені носії особистих ключів.

Обов'язкове використання електронного підпису на захищених носіях планувалося запустити спочатку з 5 березня 2022 року, але на період дії карантину дозволили використання електронних підписів чи печаток без їх зберігання на захищеному носії інформації. В подальшому обов'язкове використання електронного підпису на захищеному носії в Україні відтермінували на період дії воєнного стану та протягом 6 місяців із дня його припинення.

Наразі, обов’язкове зберігання електронного підпису на захищених носіях вимагають в основному тендерні площадки, такі як “Прозоро”, також деякі державні установи, наприклад: Державна Митна служба. Краще заздалегідь уточнюйте, чи вимагає той чи інший портал, який ви використовуєте, обов’язкового зберігання електронного підпису на захищених носіях.

В даній статті розглянемо, як можна перегенерувати особистий ключ електронного підпису на захищений носій (далі – токен) у програмі М.Е.Doc.

Отже, перегенерувати особистий ключ (далі – КЕП) на токен можна :

1 спосіб. Якщо у вас немає діючих КЕП, зверніться до нашого офісу з необхідним пакетом документів та токенами для генерації електронного підпису на захищений носій.

2 спосіб. Якщо у вас є діючі файлові електронні підписи, скористайтесь функцією «автоперевидачі ключа» на токен у програмі М.Е.Doc. Новий згенерований ключ на токені буде мати такий же термін закінчення дії, як і у файлового з якого була зроблена перевидача. 

3 спосіб. Якщо у вас закінчується дія файлових КЕП, продовжіть дію електронного підпису, але вже з записом токен на термін 1 або 2 років, скориставшись функцією «автопродовження» в програмі  М.Е.Doc.

Розглянемо більш детально 2-й спосіб, «автоперевидача» електного підпису на захищений носій.

Відкрийте підприємство у програмі М.Е.Doc , увійдіть у розділ АдмініструванняСертифікатиЗаявка на сертифікати та у меню Файл оберіть Сформувати заявки.

З’явиться вікно Формування заявок на сертифікати. Вибираєте Замінити  чинні (Мал.2):

Мал.2

Після цього з’являється вікно Формування заявок на кваліфіковані сертифікати ЕП (ЕЦП) (Мал.3). У відкритому вікні заповніть дані (контактну особу, телефон, парольний діалог), перевірити актуальність електронної пошти та натиснути кнопку «Далі».

Мал.3

У вікні, що відкрилося (Мал.4), оберіть - Зберігати секретний ключ на захищений носій, оберіть захищений носій, який має бути під’єднаний до вашого ПК, та у полі Пароль носія введіть пароль до вашого захищеного носія.

Зверніть увагу! За замовчуванням пароль для захищених носіїв від виробника «АВТОР» стандартний – 12345678. Стандартний пароль потрібно  змінити або після генерації секретних ключів, або до генерації.

Програма повідомить про успішне збереження секретного ключа на захищений носій (мал.4):

Мал.4

Далі необхідно підписати заявку діючим сертифікатом КЕП (мал.5):

Мал.5

Операції, що описані вище, будуть автоматично повторені для всіх обраних сертифікатів.

Далі відкриється вікно із вибором адреси, на яку будуть відправлені заявки (мал.6):

Мал.6

Потім програма повідомить про успішне відправлення заявок. Обов’язково дочекайтеся квитанції №1 та квитанції №2 із результатом обробки ваших заявок.

Завантажте нові сертифікати у програму та обов’язково відправте повідомлення про реєстрацію електронно-цифрового підпису до контролюючого органу (код бланка J/F 1391104).

Чому обирають «M.E.Doc»?

Ця процедура не є складною,  та не займає великої кількості  часу. У разі виникнення питань Ви можете звернутись до нас на лінію консультації.

Ми цінуємо Ваш час!

Автори: Томачинська Л. та Женгал А. - провідні фахівниці ГК "Інтелектальний сервіс"

__________________________________________________________________________

Долучайтесь до нас в Instagram та facebookна Вас чекають:

  • корисні лайфхакиenlightened
  • актуальні новиниyes
  • та розважальна рубрикаlaugh

!Дізнатися більше новин Ви також зможете на нашому каналі в >>> Telegram.

КЕП ЦСК Україна

Кваліфікований електронний підпис

Читайте також:

  • 18 днів тому...
    Як отримати електронний підпис КЕП
    Для подання електронної звітності необхідно мати кваліфікований електронний підпис (КЕП).
  • 2 місяці тому...
    Як завіряти документи. Нюанси
    З переходом компаній на електронний документообіг кваліфіковані електронні підписи (КЕП) використовує все більше працівників. І тому, в даній статті ми наведемо ряд прикладів та правил, які зустрічаються при оформленні кваліфікованих електронних підписів
  • 7 місяців тому...
    Отримай електронний підпис без черги!
    Ми цінуємо час Клієнтів, тому офіси ГК “Інтелектуальний сервіс” працюють за попереднім записом. А бот- Intelserv консультант завжди готовий допомогти підготувати необхідні
  • 5 місяців тому...
    Хмарний сервіс CloudKey - з чого почати
    Почнемо з того, що ви зробили правильний вибір! CloudKey виключає можливість втрати ключа, забезпечує доступ до КЕП 24/7 та є сучасним аналогом токену (фізичному носію). Отже, ви сплатили рахунок на користування CloudKey, що далі?
  • 5 місяців тому...
    Як зайти на портал ПФУ співробітнику? Реєстрація користувачів
    Поговоримо про вхід на портал електронних послуг Пенсійного фонду України. Фізичні особи/ФОП для входу на портал можуть використовувати власний електронний підпис. Юридичні особи зазвичай використовують електронний підпис печатки. КЕП директора/бухгалтера також можна використовувати для роботи в ПФУ, але
  • 6 місяців тому...
    Отримання електронного підпису. Важливі дрібниці
    Щоб процедура отримання КЕП була швидкою та комфортною розповімо про важливі дрібнички на які слід звернути увагу при продовженні електронного ключа, або
  • 6 місяців тому...
    Захищені носії та автопродовження підписів на них
    У статті розглянемо, які носії доступні для роботи з КЕП від КНЕДП ЦСК “Україна” та в чому їхні особливості
  • Рік тому...
    Як діяти у випадку заволодіння особистим ключем зловмисниками | Приклад рішення
    Компрометація електронного підпису. Розповідаємо про основні варіанти вирішення даної проблеми
  • 2 років тому...
    Електронний підпис для Prozorro: що це і як його отримати?
    За останні кілька років Україна швидко переходить на діджиталізацію. Це пришвидшує та полегшує роботу для мільйонів людей. А з початком повномасштабного вторгнення доводить, наскільки зручніше та безпечніше працювати онлайн. Одним із прикладів є Prozorro.
  • 9 місяців тому...
    Як отримати ключ для участі в тендерних пропозиціях
    Як отримати ключ для участі в тендерних пропозиціях? Для участі в тендерних пропозиціях в Україні вам необхідно отримати електронний підпис (КЕП) та зареєструватися на одному з електронних майданчиків системи публічних закупівель Prozorro. Ось основні кроки для