Переваги ПЗ M.E.Doc і веб-сервісу СОТА для Користувача

Переваги ПЗ M.E.Doc і веб-сервісу СОТА для Користувача

Оновлено 31.10.2024 р.

В ситуації, коли бухгалтер починає працювати з новою організацією, виникає необхідність обрати певну облікову систему для ведення обліку підприємства. Сьогодні ми Вам пропонуємо ознайомитись з веб-сервісом «СОТА» та обліковою системою «M.E.Doc».

«СОТА» – це веб-сервіс, а тому, все що потрібно для роботи - це доступ до інтернету та наявність КЕП. Також Ви можете працювати на застарілих версіях ОС Windows, які вже не обслуговуються корпорацією Microsoft. Значна перевага працювати в «СОТА» – це те, що перший місяць надається Безкоштовно, з повним функціоналом  ресурсу!

 

Зазначимо, що «СОТА» не потребує оновлень, дана операція відбувається автоматично. Також Вам не потрібно робити резервне копіювання у веб-сервісі, вся Ваша документація зберігається на сервері.

Ще однією особливістю веб-сервісу «СОТА» є можливість користуватися електронними ключами будь-яких АЦСК без впливу на вартість ліцензії. 

 

Які переваги даного веб-сервісу?

  • робота зі звітністю та її подачу до контролюючих органів;
  • робота з первинною документацією та відправка її на реєстрацію до контролюючих органів;
  • здійснення обмін первинними документами з контрагентами без обмежень;
  • відправка запитів до ДПС та отримання відповідей від контролюючого органу у вигляді витягів;
  • можливість сплачувати податки онлайн, для цього винесений окремий розділ «Сплата податків»;
  • відслідковувати які податки Вам слід сплатити відповідно до особливостей Вашої організації у розділі «Податковий календар».

Якщо Ви є фізичною особою-підприємцем, для Вас є можливість вести «Книгу обліку доходів і витрат» та на її підставі формувати Декларацію. 

Як ми бачимо «СОТА» є  досить зручним, простим , а головне мобільним ресурсом для користувача, що значним чином заощаджує Ваш час та не змушує Вас працювати на певному робочому місці.


Придбати веб-сервіс СОТА


Далі переходимо до облікової системи «M.E.Doc»

Програмний комплекс «M.E.Doc» – це програма для будь-якої роботи зі звітами (створення, відправка, імпорт і т.д.) та обмін первинною документацією з Вашими контрагентами. Основною особливістю програми «M.E.Doc» є те, що він складається з модулів, отже Ви можете обрати потрібний Вам функціонал, виходячи з потреб організації.

 

Давайте розглянемо, які основні модулі наявні в програмі:

 

«M.E.Doc.Держава» - в першу чергу – це робота зі звітами і відправка їх до контролюючих органів. Також наявна можливість відправки різноманітних запитів до ДПС та отримання витягів.

 

«Облік ПДВ». Якщо Ви є платником ПДВ – для Вас спеціально створено  модуль для реєстрації податкових накладних.

 

«M.E.Doc.Бізнес» - модуль, що передбачає відправку первинної документації в необмеженій кількості. Так як в десонстраційній версіі програми можлива відправка лише до 50 первинних документів на місяць. Цей модуль стане незамінним у вас на підприємстві.

 

Дізнатись більше про модулі

 

«M.E.Doc.Облік акцизного податку і ТТН» - модуль, що призначений для підприємств, які реєструють акцизні накладні та розрахунок коригування. Тут ви знайдете всі необхідні бланки для роботи з відповідною документацією.

«M.E.Doc.Інтеграція». Якщо ж Ви на підприємстві використовуєте інші облікові системи для створення податкових накладних та розрахунків коригування і потім довго експортуєте, а потім імпортуєте в «M.E.Doc» - цей модуль забезпечить передачу документів з однієї облікової систему в іншу лише ОДНІЄЮ кнопкою «Передати в M.E.Doc». Він заощадить значно ваш час та нерви. 

«M.E.Doc.Зарплата» - модуль,  призначений для розрахунку та ведення заробітної плати на підприємстві. 

«M.E.Doc.Корпорація» - модуль передбачений в разу, якщо у вашої організщації наявні філії.

 

Отже, з усього вищесказаного, Ви можете обрати той чи інший варіант, який підходить Вам відповідно до Вашого підприємства, виду діяльності та потреб, які ці програми можуть вдовольнити.

 

Придбати M.E.Doc

 

Автор: Яремчук Михайло, сертифікований спеціаліст ГК Інтелектуальний сервіс

Долучайтесь до нас в Instagram та facebook

Чому варто обрати M.E.Doc

M.E.Doc – краще рішення для звітності та документообігу

Читайте також:

  • 2 місяці тому...
    Автопошук e-mail контрагентів в M.E.Doc для відправки електронних документів
    З’явилась нова функція «Швидкий пошук», яка полегшить вам роботу з електронними документами. За допомогою цієї функції можна автоматично знаходити доступні електронні адреси контрагента у вікні «Вибір адресатів».
  • 3 місяці тому...
    M.E.Doc - найкраще рішення для організації електронного документообігу
    Папери, принтери, черги на пошті… А якщо без цього? Сучасному бізнесу не потрібно витрачати час і гроші на друк, підпис, сканування чи пересилання документів поштою. Електронний документообіг (ЕДО) — це
  • 3 місяці тому...
    Кадровий оффер в M.E.Doc - перший крок до офіційного працевлаштування
    Рекрутинг в Україні дуже змінився за останні роки. Багато тенденцій приходять до нас з Європи та США. Одне з таких нововведень - кадровий оффер.
  • 4 місяці тому...
    "Перший підпис отримувача" — нова реальність у M.E.Doc
    Уявіть, що тепер не обов’язково підписувати документ першим — нова функція в M.E.Doc дозволяє надсилати файли контрагентам для першого підпису. Це швидше, простіше та ідеально вписується в сучасні бізнес-процеси
  • 4 місяці тому...
    Як M.E.Doc вирішив проблему необроблених документів: Unitdata у дії
    Раніше програма M.E.Doc могла відправляти первинні документи лише за наявності сертифіката шифрування контрагента, що зберігався на сервісі API M.E.Doc. У випадках, коли контрагенти не використовували програмні продукти, інтегровані з платформою ПТАХ, документи залишалися необробленими. Це створювало ризики для діловодства та документообігу
  • 2 місяці тому...
    Розблокування податкових накладних 2025. Оновлений функціонал від M.E.Doс
    У практиці бухгалтерів нерідко трапляються ситуації, коли Податкові накладні або Розрахунки коригування не проходять реєстрацію через блокування. Процес їх розблокування часто є тривалим і вимагає постійного контролю за статусами в ЄРПН. Щоб спростити цей процес, у програмі «M.E.Doc» з’явився оновлений функціонал в модулі «Звірка документів з ЄРПН», який допоможе не лише відстежувати стан документів, а й уникнути повторних подань вже розглянутих пояснень.
  • 10 місяців тому...
    Відправляй контрагентам документи будь-яких форматів разом з M.E.Doc
    Якщо у Вас виникла необхідність відправити контрагенту документ довільного формату - программа M.E.Doc  допоможе в цьому. У реєстрі електронних документів можливо створювати документи у форматах
  • 6 місяців тому...
    Універсальні документи - перевага електронного документообігу!
    Програма M.E.Doc пропонує зручний інструмент для електронного документообігу – універсальний документ. Це спеціальний формат, який дозволяє швидко обмінюватися файлами між
  • 6 місяців тому...
    Об'єднана звітність. Інструменти для створення звіту
    Для створення в ручному варіанті нового податкового розрахунку необхідно перейти в розділ «Звітність»- «Об’єднана звітність ПДФО та ЄСВ» (Мал. 1), обрати відповідний звітний період та заповнити основну форму та необхідні додатки. Але можна цей звіт заповнити автоматично за допомогою додаткових інструментів.
  • 7 місяців тому...
    Особливості нарахування та утримання специфічних видів оплати в M.E.Doc Зарплата
    Автоматизація процесів нарахування заробітної плати - краще рішення у веденні бухгалтерського обліку. Оптимально для цієї мети пасує модуль «Зарплата» в програмі «M.E.Doc». Ймовірність припуститися помилки – 0. І при цьому ви істотно економите