10 лют. 2020 р.
Переваги ПЗ M.E.Doc і веб-сервісу СОТА для Користувача

M.E.Doc
5 хв.
2439
Оновлено 31.10.2024 р.
В ситуації, коли бухгалтер починає працювати з новою організацією, виникає необхідність обрати певну облікову систему для ведення обліку підприємства. Сьогодні ми Вам пропонуємо ознайомитись з веб-сервісом «СОТА» та обліковою системою «M.E.Doc».
«СОТА» – це веб-сервіс, а тому, все що потрібно для роботи - це доступ до інтернету та наявність КЕП. Також Ви можете працювати на застарілих версіях ОС Windows, які вже не обслуговуються корпорацією Microsoft. Значна перевага працювати в «СОТА» – це те, що перший місяць надається Безкоштовно, з повним функціоналом ресурсу!
Зазначимо, що «СОТА» не потребує оновлень, дана операція відбувається автоматично. Також Вам не потрібно робити резервне копіювання у веб-сервісі, вся Ваша документація зберігається на сервері.
Ще однією особливістю веб-сервісу «СОТА» є можливість користуватися електронними ключами будь-яких АЦСК без впливу на вартість ліцензії.
Які переваги даного веб-сервісу?
- робота зі звітністю та її подачу до контролюючих органів;
- робота з первинною документацією та відправка її на реєстрацію до контролюючих органів;
- здійснення обмін первинними документами з контрагентами без обмежень;
- відправка запитів до ДПС та отримання відповідей від контролюючого органу у вигляді витягів;
- можливість сплачувати податки онлайн, для цього винесений окремий розділ «Сплата податків»;
- відслідковувати які податки Вам слід сплатити відповідно до особливостей Вашої організації у розділі «Податковий календар».
Якщо Ви є фізичною особою-підприємцем, для Вас є можливість вести «Книгу обліку доходів і витрат» та на її підставі формувати Декларацію.
Як ми бачимо «СОТА» є досить зручним, простим , а головне мобільним ресурсом для користувача, що значним чином заощаджує Ваш час та не змушує Вас працювати на певному робочому місці.
Далі переходимо до облікової системи «M.E.Doc».
Програмний комплекс «M.E.Doc» – це програма для будь-якої роботи зі звітами (створення, відправка, імпорт і т.д.) та обмін первинною документацією з Вашими контрагентами. Основною особливістю програми «M.E.Doc» є те, що він складається з модулів, отже Ви можете обрати потрібний Вам функціонал, виходячи з потреб організації.
Давайте розглянемо, які основні модулі наявні в програмі:
«M.E.Doc.Держава» - в першу чергу – це робота зі звітами і відправка їх до контролюючих органів. Також наявна можливість відправки різноманітних запитів до ДПС та отримання витягів.
«Облік ПДВ». Якщо Ви є платником ПДВ – для Вас спеціально створено модуль для реєстрації податкових накладних.
«M.E.Doc.Бізнес» - модуль, що передбачає відправку первинної документації в необмеженій кількості. Так як в десонстраційній версіі програми можлива відправка лише до 50 первинних документів на місяць. Цей модуль стане незамінним у вас на підприємстві.
«M.E.Doc.Облік акцизного податку і ТТН» - модуль, що призначений для підприємств, які реєструють акцизні накладні та розрахунок коригування. Тут ви знайдете всі необхідні бланки для роботи з відповідною документацією.
«M.E.Doc.Інтеграція». Якщо ж Ви на підприємстві використовуєте інші облікові системи для створення податкових накладних та розрахунків коригування і потім довго експортуєте, а потім імпортуєте в «M.E.Doc» - цей модуль забезпечить передачу документів з однієї облікової систему в іншу лише ОДНІЄЮ кнопкою «Передати в M.E.Doc». Він заощадить значно ваш час та нерви.
«M.E.Doc.Зарплата» - модуль, призначений для розрахунку та ведення заробітної плати на підприємстві.
«M.E.Doc.Корпорація» - модуль передбачений в разу, якщо у вашої організщації наявні філії.
Отже, з усього вищесказаного, Ви можете обрати той чи інший варіант, який підходить Вам відповідно до Вашого підприємства, виду діяльності та потреб, які ці програми можуть вдовольнити.
Автор: Яремчук Михайло, сертифікований спеціаліст ГК Інтелектуальний сервіс

M.E.Doc – краще рішення для звітності та документообігу
Читайте також:
- 6 місяців тому...
Кадровий оффер в M.E.Doc - перший крок до офіційного працевлаштування
Рекрутинг в Україні дуже змінився за останні роки. Багато тенденцій приходять до нас з Європи та США. Одне з таких нововведень - кадровий оффер. - 6 місяців тому...
M.E.Doc - найкраще рішення для організації електронного документообігу
Папери, принтери, черги на пошті… А якщо без цього? Сучасному бізнесу не потрібно витрачати час і гроші на друк, підпис, сканування чи пересилання документів поштою. Електронний документообіг (ЕДО) — це - 5 місяців тому...
Автопошук e-mail контрагентів в M.E.Doc для відправки електронних документів
З’явилась нова функція «Швидкий пошук», яка полегшить вам роботу з електронними документами. За допомогою цієї функції можна автоматично знаходити доступні електронні адреси контрагента у вікні «Вибір адресатів». - 7 місяців тому...
Як M.E.Doc вирішив проблему необроблених документів: Unitdata у дії
Раніше програма M.E.Doc могла відправляти первинні документи лише за наявності сертифіката шифрування контрагента, що зберігався на сервісі API M.E.Doc. У випадках, коли контрагенти не використовували програмні продукти, інтегровані з платформою ПТАХ, документи залишалися необробленими. Це створювало ризики для діловодства та документообігу - 7 місяців тому...
"Перший підпис отримувача" — нова реальність у M.E.Doc
Уявіть, що тепер не обов’язково підписувати документ першим — нова функція в M.E.Doc дозволяє надсилати файли контрагентам для першого підпису. Це швидше, простіше та ідеально вписується в сучасні бізнес-процеси - Рік тому...
Відправляй контрагентам документи будь-яких форматів разом з M.E.Doc
Якщо у Вас виникла необхідність відправити контрагенту документ довільного формату - программа M.E.Doc допоможе в цьому. У реєстрі електронних документів можливо створювати документи у форматах - 2 років тому...
Як автоматично створювати резервні копії програми M.E.Doc
У сучасному світі, де зберігання даних та їх безпека мають критичне значення для стабільної роботи підприємств - автоматизоване створення резервних копій у програмі M.E.Doc виявляється надзвичайно важливим та ефективним рішенням. - 2 років тому...
Як змінити мінімальну заробітну плату в модулі M.E.Doc "Зарплата" | 2024
В програмі M.E.Doc давно реалізований модуль «Зарплата», який призначений для обліку праці і заробітної плати співробітників різних категорій підприємств. Модуль дозволяє повністю автоматизувати розрахунок заробітної плати на підприємстві. - 2 років тому...
Відправка супроводжуючих документів до банку | Кейс M.E.Doc
M.E.Doc - це дуже багатофункціональна програма. Чи знали ви, що через M.E.Doc можна надіслати супроводжуючі документи щодо звітності безпосередньо до банку? Розповідаємо, як це можна зробити. - 10 місяців тому...
Особливості нарахування та утримання специфічних видів оплати в M.E.Doc Зарплата
Автоматизація процесів нарахування заробітної плати - краще рішення у веденні бухгалтерського обліку. Оптимально для цієї мети пасує модуль «Зарплата» в програмі «M.E.Doc». Ймовірність припуститися помилки – 0. І при цьому ви істотно економите
