Переваги ПЗ M.E.Doc і веб-сервісу СОТА для Користувача

Переваги ПЗ M.E.Doc і веб-сервісу СОТА для Користувача

Оновлено 31.10.2024 р.

В ситуації, коли бухгалтер починає працювати з новою організацією, виникає необхідність обрати певну облікову систему для ведення обліку підприємства. Сьогодні ми Вам пропонуємо ознайомитись з веб-сервісом «СОТА» та обліковою системою «M.E.Doc».

«СОТА» – це веб-сервіс, а тому, все що потрібно для роботи - це доступ до інтернету та наявність КЕП. Також Ви можете працювати на застарілих версіях ОС Windows, які вже не обслуговуються корпорацією Microsoft. Значна перевага працювати в «СОТА» – це те, що перший місяць надається Безкоштовно, з повним функціоналом  ресурсу!

 

Зазначимо, що «СОТА» не потребує оновлень, дана операція відбувається автоматично. Також Вам не потрібно робити резервне копіювання у веб-сервісі, вся Ваша документація зберігається на сервері.

Ще однією особливістю веб-сервісу «СОТА» є можливість користуватися електронними ключами будь-яких АЦСК без впливу на вартість ліцензії. 

 

Які переваги даного веб-сервісу?

  • робота зі звітністю та її подачу до контролюючих органів;
  • робота з первинною документацією та відправка її на реєстрацію до контролюючих органів;
  • здійснення обмін первинними документами з контрагентами без обмежень;
  • відправка запитів до ДПС та отримання відповідей від контролюючого органу у вигляді витягів;
  • можливість сплачувати податки онлайн, для цього винесений окремий розділ «Сплата податків»;
  • відслідковувати які податки Вам слід сплатити відповідно до особливостей Вашої організації у розділі «Податковий календар».

Якщо Ви є фізичною особою-підприємцем, для Вас є можливість вести «Книгу обліку доходів і витрат» та на її підставі формувати Декларацію. 

Як ми бачимо «СОТА» є  досить зручним, простим , а головне мобільним ресурсом для користувача, що значним чином заощаджує Ваш час та не змушує Вас працювати на певному робочому місці.


Придбати веб-сервіс СОТА


Далі переходимо до облікової системи «M.E.Doc»

Програмний комплекс «M.E.Doc» – це програма для будь-якої роботи зі звітами (створення, відправка, імпорт і т.д.) та обмін первинною документацією з Вашими контрагентами. Основною особливістю програми «M.E.Doc» є те, що він складається з модулів, отже Ви можете обрати потрібний Вам функціонал, виходячи з потреб організації.

 

Давайте розглянемо, які основні модулі наявні в програмі:

 

«M.E.Doc.Держава» - в першу чергу – це робота зі звітами і відправка їх до контролюючих органів. Також наявна можливість відправки різноманітних запитів до ДПС та отримання витягів.

 

«Облік ПДВ». Якщо Ви є платником ПДВ – для Вас спеціально створено  модуль для реєстрації податкових накладних.

 

«M.E.Doc.Бізнес» - модуль, що передбачає відправку первинної документації в необмеженій кількості. Так як в десонстраційній версіі програми можлива відправка лише до 50 первинних документів на місяць. Цей модуль стане незамінним у вас на підприємстві.

 

Дізнатись більше про модулі

 

«M.E.Doc.Облік акцизного податку і ТТН» - модуль, що призначений для підприємств, які реєструють акцизні накладні та розрахунок коригування. Тут ви знайдете всі необхідні бланки для роботи з відповідною документацією.

«M.E.Doc.Інтеграція». Якщо ж Ви на підприємстві використовуєте інші облікові системи для створення податкових накладних та розрахунків коригування і потім довго експортуєте, а потім імпортуєте в «M.E.Doc» - цей модуль забезпечить передачу документів з однієї облікової систему в іншу лише ОДНІЄЮ кнопкою «Передати в M.E.Doc». Він заощадить значно ваш час та нерви. 

«M.E.Doc.Зарплата» - модуль,  призначений для розрахунку та ведення заробітної плати на підприємстві. 

«M.E.Doc.Корпорація» - модуль передбачений в разу, якщо у вашої організщації наявні філії.

 

Отже, з усього вищесказаного, Ви можете обрати той чи інший варіант, який підходить Вам відповідно до Вашого підприємства, виду діяльності та потреб, які ці програми можуть вдовольнити.

 

Придбати M.E.Doc

 

Автор: Яремчук Михайло, сертифікований спеціаліст ГК Інтелектуальний сервіс

Долучайтесь до нас в Instagram та facebook

Чому варто обрати програмний РРО?

Виникли питання? Залиште заявку для нашого фахівця

Читайте також: