10 лют. 2020 р.
Переваги ПЗ M.E.Doc і веб-сервісу СОТА для Користувача
M.E.Doc
5 хв.
2078
В ситуації, коли бухгалтер починає працювати з новою організацією, виникає необхідність обрати певну облікову систему для ведення обліку підприємства. Сьогодні ми Вам пропонуємо ознайомитись з веб-сервісом «СОТА» та обліковою системою «M.E.Doc».
«СОТА» – це веб-сервіс, а тому, все що потрібно для роботи - це доступ до інтернету та наявність КЕП. Також Ви можете працювати на застарілих версіях ОС Windows, які вже не обслуговуються корпорацією Microsoft. Значна перевага працювати в «СОТА» – це те, що перший місяць надається Безкоштовно, з повним функціоналом ресурсу!
Зазначимо, що «СОТА» не потребує оновлень, дана операція відбувається автоматично. Також Вам не потрібно робити резервне копіювання у веб-сервісі, вся Ваша документація зберігається на сервері.
Сподобалася стаття? Читайте також:
Автопродовження Електронних підписів у веб-сервісі «СОТА»
Зручний документообіг з СОТА на Вашому Смартфоні
Чому я обираю "СОТА" і як це спростило моє життя
Довільне підписання та багато інших лайфхаків у веб-сервісі «СОТА»
Ще однією особливістю веб-сервісу «СОТА» є можливість користуватися електронними ключами будь-яких АЦСК без впливу на вартість ліцензії.
Які переваги даного веб-сервісу?
- робота зі звітністю та її подачу до контролюючих органів;
- робота з первинною документацією та відправка її на реєстрацію до контролюючих органів;
- здійснення обмін первинними документами з контрагентами без обмежень;
- відправка запитів до ДПС та отримання відповідей від контролюючого органу у вигляді витягів;
- можливість сплачувати податки онлайн, для цього винесений окремий розділ «Сплата податків»;
- відслідковувати які податки Вам слід сплатити відповідно до особливостей Вашої організації у розділі «Податковий календар».
Якщо Ви є фізичною особою-підприємцем, для Вас є можливість вести «Книгу обліку доходів і витрат» та на її підставі формувати Декларацію.
Як ми бачимо «СОТА» є досить зручним, простим , а головне мобільним ресурсом для користувача, що значним чином заощаджує Ваш час та не змушує Вас працювати на певному робочому місці.
Не витрачай півжиття на бухгалтерські розрахунки та первинні документи, що постійно не доходять до контрагентів, коли можеш витратити цей час на бізнес та відпочинок! Тисни на СОТУ та почни заробляти вдвічі швидше!
Далі переходимо до облікової системи «M.E.Doc».
Програмний комплекс «M.E.Doc» – це програма для будь-якої роботи зі звітами (створення, відправка, імпорт і т.д.) та обмін первинною документацією з Вашими контрагентами. Основною особливістю програми «M.E.Doc» є те, що він складається з модулів, отже Ви можете обрати потрібний Вам функціонал, виходячи з потреб організації.
Давайте розглянемо, які основні модулі наявні в програмі:
«M.E.Doc.Держава» - в першу чергу – це робота зі звітами і відправка їх до контролюючих органів. Також наявна можливість відправки різноманітних запитів до ДПС та отримання витягів.
«Облік ПДВ». Якщо Ви є платником ПДВ – для Вас спеціально створено модуль для реєстрації податкових накладних.
«M.E.Doc.Бізнес» - модуль, що передбачає відправку первинної документації в необмеженій кількості. Так як в десонстраційній версіі програми можлива відправка лише до 50 первинних документів на місяць. Цей модуль стане незамінним у вас на підприємстві.
«M.E.Doc.Облік акцизного податку і ТТН» - модуль, що призначений для підприємств, які реєструють акцизні накладні та розрахунок коригування. Тут ви знайдете всі необхідні бланки для роботи з відповідною документацією.
«M.E.Doc.Інтеграція». Якщо ж Ви на підприємстві використовуєте інші облікові системи для створення податкових накладних та розрахунків коригування і потім довго експортуєте, а потім імпортуєте в «M.E.Doc» - цей модуль забезпечить передачу документів з однієї облікової систему в іншу лише ОДНІЄЮ кнопкою «Передати в M.E.Doc». Він заощадить значно ваш час та нерви.
Дізнатись про Бізнес + Інтеграція з 1С
«M.E.Doc.Зарплата» - модуль, призначений для розрахунку та ведення заробітної плати на підприємстві.
«M.E.Doc.Корпорація» - модуль передбачений в разу, якщо у вашої організщації наявні філії.
Отже, з усього вищесказаного, Ви можете обрати той чи інший варіант, який підходить Вам відповідно до Вашого підприємства, виду діяльності та потреб, які ці програми можуть вдовольнити.
Автор: Яремчук Михайло, сертифікований спеціаліст ГК Інтелектуальний сервіс
Долучайтесь до нас в Instagram та facebook, на Вас чекають:
!Дізнатися більше новин Ви також зможете на нашому каналі в >>> Telegram
Виникли питання? Залиште заявку для нашого фахівця
Читайте також:
- 9 днів тому...
Кейс: Як виконати звірку з ЄРПН та отримати відсутні податкові накладні | M.E.Doc Облік ПДВ 2024
Надаємо рішеня, як відновити податкові накладні, після фізичної втрати пристрою, на якому зберігався архів податкових накладних. - 3 місяці тому...
M.E.Doc.Зарплата - максимум можливостей у поєднанні з якісним севісом
Чому при виборі продукту та обслуговуючої компанії варто обрати рішення M.E.Doc.Зарплата та ГК “Інтелектуальний сервіс”? - Місяць тому...
Автоматичне заповнення Об'єднаної звітності ПДФО та ЄСВ | M.E.Doc Зарплата 2024
Розповідаємо про кейс використання M.E.Doc Зарплата для автоматичного формування Об'єднаної звітності на реальному прикладі впровадження клієнту - 4 місяці тому...
Подача звітності у контролюючі органи - наші рішення для ФОПа
Зараз для підприємців є великий асортимент рішень для звітування в контролюючі органи. - 7 місяців тому...
Чому вам не потрібен модуль М.Е.Doc Зарплата!
Вирішуючи питання придбання нового програмного забезпечення, користувач часто запитує себе: «Чи потрібно воно мені?».… - 9 місяців тому...
M.E.Doc “Зарплата” чи ISpro модуль “Управління персоналом” - що обрати?
Облік заробітної плати одна з найважливіших ділянок роботи на підприємстві. Для розв'язання задач такого рівня потрібне надійне і сучасне програмне забезпечення. Тому в даній статті ми розглянемо рішення, які ефективно працюють уже в тисячах підприємств по всій Україні. - 4 років тому...
Генерація універсальних КЕП вже в автопродовженні!
В сервісі автоматичного продовження сертифікатів кваліфікованих електронних підписів реалізована можливість генерації універсальних ключів (з версії «M.E.Doc» 11.02.007 і вище) - 3 років тому...
Як обрати свій перший M.E.Doc?
Прагнете знайти зручну програму для подання звітів? Спробуйте найпопулярніше в Україні ПЗ - 4 років тому...
Можливості нового модулю – Звітність до НБУ для небанківських установ
З 1 липня 2020 року усі небанківські фінустанови мають подавати звітність за другий квартал 2020 року до НБУ тільки в електронному вигляді. Ця звітність має подаватись відповідно до структури звітів, вимог та контролю, що встановлені регулятором - 3 років тому...
Як автоматично заповнити Об'єднану звітність?
Розповідаємо про модуль програми медок, що допомагає в два кліка заповнити Об'єднаний звіт на підставі зарплатних даних співробітників