M.E.Doc - найкраще рішення для організації електронного документообігу

M.E.Doc - найкраще рішення для організації електронного документообігу

Папери, принтери, черги на пошті… А якщо без цього?

Сучасному бізнесу не потрібно витрачати час і гроші на друк, підпис, сканування чи пересилання документів поштою. Електронний документообіг (ЕДО) — це рішення, яке дозволяє компаніям працювати швидше, дешевше та без зайвого клопоту.

Втілити ЕДО на вашому підприємстві допоможе програмний комплекс M.E.Doc, який забезпечує швидкий та зручний обмін документами з будь-якими контрагентами. Програма дозволяє автоматизувати збереження, архівування, підписання, погодження й відправку документів. Дає можливість використовувати тисячі вже готових шаблонів документів, створювати свої, та обмінюватись документами довільного формату. Має зручний реєстр з групуванням та фільтром документів, та багато іншого.

Розглянемо деякі найцікавіші функції, які ви отримаєте обравши саме M.E.Doc для покращення вашого документообігу.

Автоматична обробка документів

M.E.Doc дозволяє автоматизувати багато рутинних дій:
- імпорт документів з диска;
- відправка первинних документів контрагентам;
- накладання підпису печатки та подача звітності;
- обробка вхідних документів з автоматичним збереженням первинки після набуття фінального статусу;
- звірка з ЄРПН та обробка документів СЕА (податкові та акцизні накладні);
- автоматичне опрацювання інформаційних запитів до Державних органів.


Автоматичне формування документів на основі інших

Документи можна створювати на базі вже існуючих — наприклад, акт, видаткову чи податкову накладну на підставі рахунку. В програмі є базові шаблони автоматичного створення документів на основі інших, але є й зручний конструктор, де ви самі можете налаштувати відповідність полів, інформація з яких буде переноситись у створений вами таким чином документ.


Автоматична відправка посилань на документи

Навіть якщо ваш контрагент не використовує програму M.E.Doс, або працює в іншому сервісі, ви все одно зможете надіслати йому електронний документ за допомогою функції M.E.Doc “відправити посилання на документ”. Ця функція дозволяє автоматично відправляти на електронні пошти ваших контрагентів листи з посиланнями на відправлені вами документи. Перейшовши за посиланням, відкриється відправлений вами документ через веб-сервіс СОТА. Цей документ можна погодити своїм КЕП, відхилити, зберегти на диск та надрукувати. 


Універсальний документ

Універсальний документ в M.E.Doc — це зручний інструмент для обміну будь-якими документами в електронній формі, навіть якщо для них не передбачено спеціального шаблону. Ви можете завантажити будь-який документ текстового, або графічного формату (txt, rtf, doc, docx, xls, xlsx, pdf, jpeg jpg, png), накласти на нього підпис і надіслати контрагенту через ЕДО. Це значно спрощує документообіг і головне, що такий документ буде мати таку ж юридичну силу, як і підписаний вручну паперовий аналог.

В цій статті було приведено лише частину можливостей ЕДО програми M.E.Doc. Більше функціоналу ви можете спробувати власноручно вже зараз! M.E.Doc надає можливість відправляти 5 документів щомісяця Безкоштовно! А наші спеціалісти завжди будуть раді допомогти вам з освоєнням ЕДО в програмі M.E.Doc.


Висновок: Електронний документообіг у M.E.Doc — це не просто зручність, а реальна економія ресурсів, часу та нервів. Ви швидко надсилаєте й отримуєте документи, автоматично обробляєте їх, уникаєте помилок і завжди працюєте з актуальними даними. Немає потреби друкувати, сканувати чи зберігати паперові копії — усе в електронному вигляді, надійно й законно. А головне — ви можете працювати навіть із тими контрагентами, які ще не мають ЕДО, завдяки функції надсилання посилання на документ. Саме тому M.E.Doc — це вигідне рішення для будь-якого бізнесу, який прагне бути сучасним і ефективним.

По всім питанням звертайтеся на нашу лінію консультацій за номерами:

Vodafone: +380950364004
Kyivstar: +380980364004
Lifecell: +380730364004 

Завжди раді вам допомогти! 

Автор: Кириченко Назар, провідний спеціаліст ГК «Інтелектуальний сервіс»

Чому варто обрати M.E.Doc

M.E.Doc – краще рішення для звітності та документообігу

Читайте також: