19 черв. 2025 р.
M.E.Doc - найкраще рішення для організації електронного документообігу

M.E.Doc
3 хв.
38
Папери, принтери, черги на пошті… А якщо без цього?
Сучасному бізнесу не потрібно витрачати час і гроші на друк, підпис, сканування чи пересилання документів поштою. Електронний документообіг (ЕДО) — це рішення, яке дозволяє компаніям працювати швидше, дешевше та без зайвого клопоту.
Втілити ЕДО на вашому підприємстві допоможе програмний комплекс M.E.Doc, який забезпечує швидкий та зручний обмін документами з будь-якими контрагентами. Програма дозволяє автоматизувати збереження, архівування, підписання, погодження й відправку документів. Дає можливість використовувати тисячі вже готових шаблонів документів, створювати свої, та обмінюватись документами довільного формату. Має зручний реєстр з групуванням та фільтром документів, та багато іншого.
Розглянемо деякі найцікавіші функції, які ви отримаєте обравши саме M.E.Doc для покращення вашого документообігу.
Автоматична обробка документів
M.E.Doc дозволяє автоматизувати багато рутинних дій:
- імпорт документів з диска;
- відправка первинних документів контрагентам;
- накладання підпису печатки та подача звітності;
- обробка вхідних документів з автоматичним збереженням первинки після набуття фінального статусу;
- звірка з ЄРПН та обробка документів СЕА (податкові та акцизні накладні);
- автоматичне опрацювання інформаційних запитів до Державних органів.
Автоматичне формування документів на основі інших
Документи можна створювати на базі вже існуючих — наприклад, акт, видаткову чи податкову накладну на підставі рахунку. В програмі є базові шаблони автоматичного створення документів на основі інших, але є й зручний конструктор, де ви самі можете налаштувати відповідність полів, інформація з яких буде переноситись у створений вами таким чином документ.
Автоматична відправка посилань на документи
Навіть якщо ваш контрагент не використовує програму M.E.Doс, або працює в іншому сервісі, ви все одно зможете надіслати йому електронний документ за допомогою функції M.E.Doc “відправити посилання на документ”. Ця функція дозволяє автоматично відправляти на електронні пошти ваших контрагентів листи з посиланнями на відправлені вами документи. Перейшовши за посиланням, відкриється відправлений вами документ через веб-сервіс СОТА. Цей документ можна погодити своїм КЕП, відхилити, зберегти на диск та надрукувати.
Універсальний документ
Універсальний документ в M.E.Doc — це зручний інструмент для обміну будь-якими документами в електронній формі, навіть якщо для них не передбачено спеціального шаблону. Ви можете завантажити будь-який документ текстового, або графічного формату (txt, rtf, doc, docx, xls, xlsx, pdf, jpeg jpg, png), накласти на нього підпис і надіслати контрагенту через ЕДО. Це значно спрощує документообіг і головне, що такий документ буде мати таку ж юридичну силу, як і підписаний вручну паперовий аналог.
В цій статті було приведено лише частину можливостей ЕДО програми M.E.Doc. Більше функціоналу ви можете спробувати власноручно вже зараз! M.E.Doc надає можливість відправляти 5 документів щомісяця Безкоштовно! А наші спеціалісти завжди будуть раді допомогти вам з освоєнням ЕДО в програмі M.E.Doc.
Висновок: Електронний документообіг у M.E.Doc — це не просто зручність, а реальна економія ресурсів, часу та нервів. Ви швидко надсилаєте й отримуєте документи, автоматично обробляєте їх, уникаєте помилок і завжди працюєте з актуальними даними. Немає потреби друкувати, сканувати чи зберігати паперові копії — усе в електронному вигляді, надійно й законно. А головне — ви можете працювати навіть із тими контрагентами, які ще не мають ЕДО, завдяки функції надсилання посилання на документ. Саме тому M.E.Doc — це вигідне рішення для будь-якого бізнесу, який прагне бути сучасним і ефективним.
По всім питанням звертайтеся на нашу лінію консультацій за номерами:
Vodafone: +380950364004
Kyivstar: +380980364004
Lifecell: +380730364004
Завжди раді вам допомогти!
Автор: Кириченко Назар, провідний спеціаліст ГК «Інтелектуальний сервіс»

M.E.Doc – краще рішення для звітності та документообігу
Читайте також:
- 2 днів тому...
M.E.Doc - найкраще рішення для організації електронного документообігу
Папери, принтери, черги на пошті… А якщо без цього? Сучасному бізнесу не потрібно витрачати час і гроші на друк, підпис, сканування чи пересилання документів поштою. Електронний документообіг (ЕДО) — це - 12 днів тому...
Кадровий оффер в M.E.Doc - перший крок до офіційного працевлаштування
Рекрутинг в Україні дуже змінився за останні роки. Багато тенденцій приходять до нас з Європи та США. Одне з таких нововведень - кадровий оффер. - Місяць тому...
Як M.E.Doc вирішив проблему необроблених документів: Unitdata у дії
Раніше програма M.E.Doc могла відправляти первинні документи лише за наявності сертифіката шифрування контрагента, що зберігався на сервісі API M.E.Doc. У випадках, коли контрагенти не використовували програмні продукти, інтегровані з платформою ПТАХ, документи залишалися необробленими. Це створювало ризики для діловодства та документообігу - Місяць тому...
"Перший підпис отримувача" — нова реальність у M.E.Doc
Уявіть, що тепер не обов’язково підписувати документ першим — нова функція в M.E.Doc дозволяє надсилати файли контрагентам для першого підпису. Це швидше, простіше та ідеально вписується в сучасні бізнес-процеси - 7 місяців тому...
Відправляй контрагентам документи будь-яких форматів разом з M.E.Doc
Якщо у Вас виникла необхідність відправити контрагенту документ довільного формату - программа M.E.Doc допоможе в цьому. У реєстрі електронних документів можливо створювати документи у форматах - 3 місяці тому...
Універсальні документи - перевага електронного документообігу!
Програма M.E.Doc пропонує зручний інструмент для електронного документообігу – універсальний документ. Це спеціальний формат, який дозволяє швидко обмінюватися файлами між - 3 місяці тому...
Об'єднана звітність. Інструменти для створення звіту
Для створення в ручному варіанті нового податкового розрахунку необхідно перейти в розділ «Звітність»- «Об’єднана звітність ПДФО та ЄСВ» (Мал. 1), обрати відповідний звітний період та заповнити основну форму та необхідні додатки. Але можна цей звіт заповнити автоматично за допомогою додаткових інструментів. - 5 місяців тому...
Особливості нарахування та утримання специфічних видів оплати в M.E.Doc Зарплата
Автоматизація процесів нарахування заробітної плати - краще рішення у веденні бухгалтерського обліку. Оптимально для цієї мети пасує модуль «Зарплата» в програмі «M.E.Doc». Ймовірність припуститися помилки – 0. І при цьому ви істотно економите - 4 місяці тому...
Ролі та користувачі в Медок. Як налаштувати доступи
Припустимо Вам потрібно 2 користувачі. Перший буде відповідати за створення та подання Об’єднаної звітності ПДФО та ЄСВ, а другий буде відповідати за створення та реєстрацію Податкових накладних. Щоб створити «Користувача» - 5 місяців тому...
Як змінити оновлені коди податкових інспекцій в M.E.Doc
У зв’язку зі зміною структури ДПС в областях та м. Києві відповідно до адміністративно-територіального устрою України з 01.01.2025 відбулась зміна