Як сформувати заявки КЕП для адвоката та нотаріуса в ПО «M.E.Doc»

Як сформувати заявки КЕП для адвоката та нотаріуса в ПО «M.E.Doc»

Оновлено 01.11.2024 р.

Доброго дня, шановні Колеги!


В даній статті хочемо поговорити с Вами про кваліфікований електронний підпис для адвоката та приватного нотаріуса.


На сьогоднішній день в нашій країні відбуваються перші спроби втілити досвід зарубіжних країн, перейшовши від паперового судочинства до ефективнішого – електронного.


В Україні «кваліфікований електронний підпис (КЕП) для адвоката» - це інструмент роботи з державними структурами і ресурсами, що забезпечують підтримку прав і свобод громадян України. КЕП адвоката дає допуск до конфіденційної інформації, спрощує подачу прохань і позовів до Верховного та Арбітражного судів, дає можливість запитувати і подавати документи в Пенсійний фонд, Державну податкову службу, тощо.

 

 

Сформуй КЕП онлайн за допомогою веб-сервісу СОТА.

 

Для «нотаріуса» електронний підпис також робить життя простіше: дозволяє ефективно вести документообіг в електронному вигляді з юридичними і фізичними особами, співпрацювати з державними органами.


Виникає питання: де отримати та в якій програмі можна зробити такий кваліфікований електронний підпис?


Пропонуємо розглянути рішення даного питання за допомогою ПО «M.E.Doc».


Для цього необхідно перейти в головне меню програми «Адміністрування»-«Сертифікати»  (Mал. 1), обираємо пункт «Заявки на сертифікат» і натискаємо кнопку «Сформувати заявки» (Mал. 2).

 

Мал. 1


Мал. 2

 

Відкривається вікно «Формування заявок на сертифікат» (Mал. 3). Для адвоката та нотаріуса дана процедура однакова. Заповнюємо всі реквізити :

  1.  Обов'язковими полями для заповнення є «Дані організації» («ЄДРПОУ», «Назва» та «Адреса»).
  2.  В полі «Відповідальна особа» вказуємо прізвище, ім’я та по-батькові адвоката/нотаріуса, контактний номер телефона. Ці відомості автоматично додаються в поля електронної заявки на отримання сертифікатів.
  3.  В полі «Парольний діалог» вказуємо парольний діалог. Це будь-яке слово чи словосполучення, яке слугує підтвердженням в разі, якщо потрібно заблокувати даний сертифікат.

 

Мал. 3

 

Можна одразу створити «Картку приєднання до договору про надання послуг електронного підпису»  встановивши відповідну галочку. Натискаємо кнопку «Далі».

У новому вікні обираємо галочками ті сертифікати, які необхідно створити. Якщо у адвоката немає фізичної печатки, то для роботи достатньо буде «Сертифіката підписання» та «Сертифіката  шифрування» керівника. Для нотаріуса печатка Обов’язкова!

В поле «ЄДДР» вноситься запис за ЄДДР фізичної особи – чотирнадцяти значний номер (з дефісом) для осіб, у яких паспорт нового зразку (ID-картка) або паспорт для виїзду за кордон нового зразку (біометричний паспорт). Вказуємо «E-Mail», обираємо «Термін дії» сертифікатів (Mал. 4)  та натискаємо кнопку «Далі».

 

Мал. 4

 

З’являється вікно «Генерації секретного ключа» в якому необхідно вказати пароль до ключів і зберегти їх на захищений носій або до папки на Вашому ПК. (Maл. 5) Обов’язково зверніть увагу  та запам’ятайте до якої папки Ви зберігаєте ключі. (Maл. 6)

 

Мал. 5
 

Мал. 6

 

Звертаємо Вашу увагу, що ДПС вже зараз рекомендує використовувати захищені носії особистих ключів на підставі вимог  ст. 18 Закону України "Про електронні довірчі послуги".


Далі необхідно роздрукувати заявки на сертифікат (Maл. 7), скопіювати їх електронний варіант на флешку (формат файлу «PCK», файли «ZS2»-це Ваші секретні ключі) (Maл. 8) та прийти з документами до нас в офіс на активацію сертифікатів.

 

Мал. 7
 

Мал. 8

 

Ось так, швидко та легко, можна вирішити питання формування заявок КЕП для адвоката та нотаріуса в ПО «M.E.Doc».

З турботою, “Інтелектуальний сервіс”!

Авторка: Ярошина Яна, сертифікована спеціалістка ГК "Інтелектуальний сервіс"


Долучайтесь до нас в Instagram , Telegram та facebook


КЕП ЦСК Україна

Кваліфікований електронний підпис

Читайте також:

  • 12 днів тому...
    Що таке кваліфікований електронний підпис (КЕП)
    В сучасному суспільстві, коли всі сфери нашого життя охоплені цифровізацією та інтернет-технологіями електронні підписи стали невід'ємною їх частиною.
  • Місяць тому...
    Де можна використовувати електронні підписи ЦСК "Україна"
    ТОВ ЦСК «Україна» — один із найбільших та найнадійніших комерційних кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг (КНЕДП) в Україні. Центр вже понад 10 років допомагає українцям та бізнесу працювати з електронними підписами.
  • Місяць тому...
    Про довіреності для отримання електронного підпису
    Починаючи з 1 травня 2025 року в КНЕДП ТОВ «Центр сертифікації ключів «Україна» змінилася процедура отримання кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
  • 2 місяці тому...
    Типи та варіанти зберігання електронних підписів для ПРРО
    Електронний підпис потрібен не лише для звітності. Він також є обов’язковим для роботи з програмними РРО — сучасною альтернативою традиційним касовим апаратам. Авторизація та проведення операцій у ПРРО здійснюються саме за допомогою КЕП.
  • 2 місяці тому...
    Де завантажити сертифікат до електронного підпису. Обмеження надавачів КЕП.
    27 червня 2025 року на офіційному сайті КНЕДП ТОВ «Центр сертифікації ключів «Україна» опублікована інформація про те, що тимчасово призупиняється робота функції пошуку сертифікатів електронного підпису на сайті.
  • 2 місяці тому...
    Електронний підпис онлайн — безпечно та законно
    Сфера електронних довірчих послуг в Україні зробила впевнений крок уперед. Оформлення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) онлайн — не просто зручний сервіс, а результат системної роботи держави й сертифікованих провайдерів для забезпечення цифрової довіри. Проте цілком природно, що користувачі ставлять запитання: чи дійсно безпечно отримувати КЕП віддалено?
  • 11 місяців тому...
    Отримай електронний підпис без черги!
    Ми цінуємо час Клієнтів, тому офіси ГК “Інтелектуальний сервіс” працюють за попереднім записом. А бот- Intelserv консультант завжди готовий допомогти підготувати необхідні
  • 4 місяці тому...
    Перевидача та скасування сертифікатів КЕП: що потрібно знати користувачам
    У сфері електронного документообігу та використання КЕП (кваліфікованого електронного підпису) часто виникає потреба у перевидачі або скасуванні сертифіката. Нижче наведено ключову інформацію, яку варто
  • 9 місяців тому...
    Хмарний сервіс CloudKey - з чого почати
    Почнемо з того, що ви зробили правильний вибір! CloudKey виключає можливість втрати ключа, забезпечує доступ до КЕП 24/7 та є сучасним аналогом токену (фізичному носію). Отже, ви сплатили рахунок на користування CloudKey, що далі?
  • 5 місяців тому...
    Як отримати електронний підпис КЕП
    Для подання електронної звітності необхідно мати кваліфікований електронний підпис (КЕП).