Як сформувати заявки КЕП для адвоката та нотаріуса в ПО «M.E.Doc»

Як сформувати заявки КЕП для адвоката та нотаріуса в ПО «M.E.Doc»

Доброго дня, шановні Колеги!


В даній статті хочемо поговорити с Вами про кваліфікований електронний підпис для адвоката та приватного нотаріуса.


На сьогоднішній день в нашій країні відбуваються перші спроби втілити досвід зарубіжних країн, перейшовши від паперового судочинства до ефективнішого – електронного.


В Україні «кваліфікований електронний підпис (КЕП) для адвоката» - це інструмент роботи з державними структурами і ресурсами, що забезпечують підтримку прав і свобод громадян України. КЕП адвоката дає допуск до конфіденційної інформації, спрощує подачу прохань і позовів до Верховного та Арбітражного судів, дає можливість запитувати і подавати документи в Пенсійний фонд, Державну податкову службу, тощо.

 

Придбати КЕП

 

Сформуй КЕП онлайн за допомогою веб-сервісу СОТА.

 

Перейти в СОТА

 

Для «нотаріуса» електронний підпис також робить життя простіше: дозволяє ефективно вести документообіг в електронному вигляді з юридичними і фізичними особами, співпрацювати з державними органами.


Виникає питання: де отримати та в якій програмі можна зробити такий кваліфікований електронний підпис?


Пропонуємо розглянути рішення даного питання за допомогою ПО «M.E.Doc».


Для цього необхідно перейти в головне меню програми «Адміністрування»-«Сертифікати»  (Mал. 1), обираємо пункт «Заявки на сертифікат» і натискаємо кнопку «Сформувати заявки» (Mал. 2).

 

Мал. 1


Мал. 2

 

Відкривається вікно «Формування заявок на сертифікат» (Mал. 3). Для адвоката та нотаріуса дана процедура однакова. Заповнюємо всі реквізити :

  1.  Обов'язковими полями для заповнення є «Дані організації» («ЄДРПОУ», «Назва» та «Адреса»).
  2.  В полі «Відповідальна особа» вказуємо прізвище, ім’я та по-батькові адвоката/нотаріуса, контактний номер телефона. Ці відомості автоматично додаються в поля електронної заявки на отримання сертифікатів.
  3.  В полі «Парольний діалог» вказуємо парольний діалог. Це будь-яке слово чи словосполучення, яке слугує підтвердженням в разі, якщо потрібно заблокувати даний сертифікат.

 

Мал. 3

 

Можна одразу створити «Картку приєднання до договору про надання послуг електронного підпису»  встановивши відповідну галочку. Натискаємо кнопку «Далі».


Сподобалась стаття? Читайте також:

 


У новому вікні обираємо галочками ті сертифікати, які необхідно створити. Якщо у адвоката немає фізичної печатки, то для роботи достатньо буде «Сертифіката підписання» та «Сертифіката  шифрування» керівника. Для нотаріуса печатка Обов’язкова!


В поле «ЄДДР» вноситься запис за ЄДДР фізичної особи – чотирнадцяти значний номер (з дефісом) для осіб, у яких паспорт нового зразку (ID-картка) або паспорт для виїзду за кордон нового зразку (біометричний паспорт). Вказуємо «E-Mail», обираємо «Термін дії» сертифікатів (Mал. 4)  та натискаємо кнопку «Далі».

 

Мал. 4

 

З’являється вікно «Генерації секретного ключа» в якому необхідно вказати пароль до ключів і зберегти їх на захищений носій або до папки на Вашому ПК. (Maл. 5) Обов’язково зверніть увагу  та запам’ятайте до якої папки Ви зберігаєте ключі. (Maл. 6)

 

Мал. 5
 

Мал. 6

 

Звертаємо Вашу увагу, що ДПС вже зараз рекомендує використовувати захищені носії особистих ключів на підставі вимог  ст. 18 Закону України "Про електронні довірчі послуги".


Далі необхідно роздрукувати заявки на сертифікат (Maл. 7), скопіювати їх електронний варіант на флешку (формат файлу «PCK», файли «ZS2»-це Ваші секретні ключі) (Maл. 8) та прийти з документами до нас в офіс на активацію сертифікатів.

 

Мал. 7
 

Мал. 8

 

Ось так, швидко та легко, можна вирішити питання формування заявок КЕП для адвоката та нотаріуса в ПО «M.E.Doc».


Придбати M.E.Doc
 

З турботою, “Інтелектуальний сервіс”!

 

Автор статті: Ярошина Яна, сертифікований спеціаліст ГК "Інтелектуальний сервіс"


Долучайтесь до нас в Instagram , Telegram та facebookна Вас чекають:

  • корисні лайфхакиenlightened
  • актуальні новиниyes
  • та розважальна рубрикаlaugh


 

Чому варто обрати програмний РРО?

Виникли питання? Залиште заявку для нашого фахівця

Читайте також: