Реформування МОЗ

Реформування МОЗ

Оновлено 01.11.2024 р.

Останнім часом до нас почали звертатися лікарні та інші медичні установи з метою отримання електронного підпису для своїх співробітників. Це були запити для сотні, а то і більше співробітників. Тому ми задались питанням, навіщо установам так багато електронних підписів та у зв’язку з якими змінами це відбувається?

Отже, пропонуємо трішки розібратись, в чому питання.

В рамках медичної реформи системи охорони здоров’я згідно Закону України  "Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення" № 2168-VIII від 19.10.2017 р., другий етап якої розпочинається з 1 квітня, вся медична документація буде переведена в електронний вигляд.

Це розвантажить лікарів, дозволить їм більш якісно та оперативно надавати медичні послуги пацієнтам та унеможливить ситуацію втрати медичних даних пацієнтів.

Для реєстрації в електронній системі охорони здоров’я медичних закладів, лікарів, декларацій про вибір пацієнтом лікаря, для створення та ведення електронної медичної картки, електронного направлення, а також для виписки електронних рецептів всі дані, які вводяться до національної системи електронного здоров'я eHealth, мають бути підписані КЕП (кваліфікованим електронним підписом).

Саме тому медичні заклади повинні отримати електронні підписи (КЕП) для своїх працівників, щоб і вони мали доступ до цієї системи.

А так як наша Група Компаній “Інтелектуальний сервіс” видає сертифікати АКРЕДИТОВАНОГО ЦЕНТРУ СЕРТИФІКАЦІЇ КЛЮЧІВ «УКРАЇНА», то ми з радістю допоможемо Вам та вашим співробітникам оформити КЕП від АСЦК «УКРАЇНА».

За більш детальною інформацією, як отримати КЕП, звертайтеся до нашої лінії консультації (098) 036-40-04, (095) 036-40-04, (073) 036-40-04, де сертифіковані спеціалісти підкажуть, які документи необхідні для отримання електронного підпису та розкажуть про всю процедуру оформлення.

Або дізнайтеся про КЕП за посиланням:

ВАЖЛИВО! На даний момент реалізована можливість записатись у електронну чергу для отримання КЕП (на головній сторінці нашого сайту) або ж, якщо у Вас ще діють ваші електронні підписи, зробити Автопродовження, не виходячи з дому! Про це читайте тут.

Авторки: Томачинська Людмила та Женгал Анна, сертифіковані спеціалістки ГК "Інтелектуальний сервіс"

Долучайтесь до нас в Instagramfacebook та Telegram 

КЕП ЦСК Україна

Кваліфікований електронний підпис

Читайте також:

  • 6 днів тому...
    Де можна використовувати електронні підписи ЦСК "Україна"
    ТОВ ЦСК «Україна» — один із найбільших та найнадійніших комерційних кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг (КНЕДП) в Україні. Центр вже понад 10 років допомагає українцям та бізнесу працювати з електронними підписами.
  • 14 днів тому...
    Про довіреності для отримання електронного підпису
    Починаючи з 1 травня 2025 року в КНЕДП ТОВ «Центр сертифікації ключів «Україна» змінилася процедура отримання кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
  • Місяць тому...
    Типи та варіанти зберігання електронних підписів для ПРРО
    Електронний підпис потрібен не лише для звітності. Він також є обов’язковим для роботи з програмними РРО — сучасною альтернативою традиційним касовим апаратам. Авторизація та проведення операцій у ПРРО здійснюються саме за допомогою КЕП.
  • Місяць тому...
    Де завантажити сертифікат до електронного підпису. Обмеження надавачів КЕП.
    27 червня 2025 року на офіційному сайті КНЕДП ТОВ «Центр сертифікації ключів «Україна» опублікована інформація про те, що тимчасово призупиняється робота функції пошуку сертифікатів електронного підпису на сайті.
  • 2 місяці тому...
    Електронний підпис онлайн — безпечно та законно
    Сфера електронних довірчих послуг в Україні зробила впевнений крок уперед. Оформлення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) онлайн — не просто зручний сервіс, а результат системної роботи держави й сертифікованих провайдерів для забезпечення цифрової довіри. Проте цілком природно, що користувачі ставлять запитання: чи дійсно безпечно отримувати КЕП віддалено?
  • 10 місяців тому...
    Отримай електронний підпис без черги!
    Ми цінуємо час Клієнтів, тому офіси ГК “Інтелектуальний сервіс” працюють за попереднім записом. А бот- Intelserv консультант завжди готовий допомогти підготувати необхідні
  • 3 місяці тому...
    Перевидача та скасування сертифікатів КЕП: що потрібно знати користувачам
    У сфері електронного документообігу та використання КЕП (кваліфікованого електронного підпису) часто виникає потреба у перевидачі або скасуванні сертифіката. Нижче наведено ключову інформацію, яку варто
  • 8 місяців тому...
    Хмарний сервіс CloudKey - з чого почати
    Почнемо з того, що ви зробили правильний вибір! CloudKey виключає можливість втрати ключа, забезпечує доступ до КЕП 24/7 та є сучасним аналогом токену (фізичному носію). Отже, ви сплатили рахунок на користування CloudKey, що далі?
  • 4 місяці тому...
    Як отримати електронний підпис КЕП
    Для подання електронної звітності необхідно мати кваліфікований електронний підпис (КЕП).
  • 10 місяців тому...
    Отримання електронного підпису. Важливі дрібниці
    Щоб процедура отримання КЕП була швидкою та комфортною розповімо про важливі дрібнички на які слід звернути увагу при продовженні електронного ключа, або