
Останнім часом до нас почали звертатися лікарні та інші медичні установи з метою отримання електронного підпису для своїх співробітників. Це були запити для сотні, а то і більше співробітників. Тому ми задались питанням, навіщо установам так багато електронних підписів та у зв’язку з якими змінами це відбувається?
Отже, пропонуємо трішки розібратись, в чому питання.
В рамках медичної реформи системи охорони здоров’я згідно Закону України "Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення" № 2168-VIII від 19.10.2017 р., другий етап якої розпочинається з 1 квітня, вся медична документація буде переведена в електронний вигляд.
Це розвантажить лікарів, дозволить їм більш якісно та оперативно надавати медичні послуги пацієнтам та унеможливить ситуацію втрати медичних даних пацієнтів.
Для реєстрації в електронній системі охорони здоров’я медичних закладів, лікарів, декларацій про вибір пацієнтом лікаря, для створення та ведення електронної медичної картки, електронного направлення, а також для виписки електронних рецептів всі дані, які вводяться до національної системи електронного здоров'я eHealth, мають бути підписані КЕП (кваліфікованим електронним підписом).
Читайте також:
Особливості видачі лікарняного під час COVID-19: роз’яснення від ФСС
Саме тому медичні заклади повинні отримати електронні підписи (КЕП) для своїх працівників, щоб і вони мали доступ до цієї системи.
А так як наша Група Компаній “Інтелектуальний сервіс” видає сертифікати АКРЕДИТОВАНОГО ЦЕНТРУ СЕРТИФІКАЦІЇ КЛЮЧІВ «УКРАЇНА», то ми з радістю допоможемо Вам та вашим співробітникам оформити КЕП від АСЦК «УКРАЇНА».
За більш детальною інформацією, як отримати КЕП, звертайтеся до нашої лінії консультації (098) 036-40-04, (095) 036-40-04, (073) 036-40-04, де сертифіковані спеціалісти підкажуть, які документи необхідні для отримання електронного підпису та розкажуть про всю процедуру оформлення.
Або дізнайтеся про КЕП за посиланням:
ВАЖЛИВО! На даний момент реалізована можливість записатись у електронну чергу для отримання КЕП (на головній сторінці нашого сайту) або ж, якщо у Вас ще діють ваші електронні підписи, зробити Автопродовження, не виходячи з дому! Про це читайте тут.
Читайте більше корисної інформації в нашому Блозі бухгалетра за посиланням - https://intelserv.net.ua/blog/key
Автори: Томачинська Людмила та Женгал Анна, сертифіковані спеціалісти ГК "Інтелектуальний сервіс"
Долучайтесь до нас в Instagram, facebook та Telegram на Вас чекають:
Поділитися статтею з друзями!