Автопродовження Електронних підписів у веб-сервісі «СОТА» і в ПЗ «M.E.Doc»

Автопродовження Електронних підписів у веб-сервісі «СОТА» і в ПЗ «M.E.Doc»

Кожен з користувачів може зіштовхнутися з ситуацією, коли сертифікати добігають кінця, а він не має часу збирати документи, та їхати до представництва АЦСК. Саме на такий випадок є чудова можливість продовжити сертифікати автоматично, і дозволяє це зробити функція «Автопродовження сертифікатів».

Автопродовження дозволяє користувачам КЕП заощадити свій час та зробити нові сертифікати у вільні 5-10 хвилин на робочому місці, адже більше часу ця процедура просто не займе.

В ПЗ «M.E.Doc» Ви можете побачити наступне повідомлення:

 

Мал.1

Саме воно нагадує Вам, що строк дії ваших сертифікатів добігає кінця, і Ви маєте змогу продовжити дію ключів прямо з робочого місця. Ця процедура доступна не лише для користувачів АЦСК Україна, а й для користувачів КЕП інших АЦСК також перейшовши на КЕП від АЦСК Україна. Для того, щоб мати змогу скористатись цією функцією необхідно перевірити декілька критеріїв:

  • відсутність змін у реєстраційних даних підприємства;
  • наявність ключів строк дії яких добігає кінця (адже з їх допомогою будуть відправлятись заявки на автопродовження);
  • сплачений рахунок за КЕП та наявність ПЗ «M.E.Doc» або «СОТА».

 

Хочемо зробити наголос на тому, що користувачі АЦСК «Україна» мають змогу спочатку відправити заявки, а вже потім сплачувати рахунок! Якщо Ви користувач інших АЦСК необхідно сплатити рахунок, а вже потім відправляти заявки.

Що ж саме необхідно робити для продовження ключів?

Для створення заявок на автопродовження КЕП перейдіть в меню «адміністрування – сертифікати – заявки на сертифікати в ПЗ «M.E.Doc»(Мал. 2) , або в меню «Електронний підпис – Заявки на сертифікат» в «СОТА»(Мал. 3).

Сформуйте заявки на сертифікат, обравши пункти, які виділені на малюнках:

Мал.2

 

Мал.3

Далі заповніть необхідні поля: вкажіть ПІБ і номер телефону відповідальної особи та парольний діалог.

Наступний крок - це генерація ключів і підписання заявок. Вам необхідно вказати пароль до нових ключів і зберегти їх на захищений носій або до папки на Вашому ПК. Обов’язково зверніть увагу та запам’ятайте до якої папки Ви зберігаєте свої ключі (в «СОТА» це буде папка за замовчування для завантажень).

Маємо звернути увагу, що ДФС вже зараз рекомендує використовувати захищені носії особистих ключів на підставі вимог ст. 18 Закону України "Про електронні довірчі послуги"

Коли Ви отримаєте 2-гу квитанцію на заявки, це буде означати, що Ваші ключі активовано і Ви можете реєструвати їх у контролюючому органі.

Отже, тепер зрозуміло, що ПЗ «M.E.Doc» та «СОТА» дає можливість продовжити ваші сертифікати якого б АЦСК вони не були – автоматично, для цього необхідно дотриматись лише декількох правил. Це дуже зручно та швидко.

Сподіваємось, що інформація була корисною для Вас! Ми цінуємо Ваш час!

Чому варто обрати програмний РРО?

Виникли питання? Залиште заявку для нашого фахівця

Читайте також: